abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:53:33 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137688851
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:54:15 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137688871
En de laatste post was:

quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
2 ons lichter dan gisteren. Had er wel wat meer van verwacht, heb gisteten niks gesnoept of ongezond avondeten gehad oid en daarnaast fanatiek gefitnesst en naar m'n werk gefietst. Meestal staat dat bij mij garant voor een ons of 7 eraf, maar helaas ;(

Aan de andere kant wel weer lichter, dus dat is prima.

Jij verwacht 6 dagen per week 7 ons af te vallen? Dat gaat misschien de eerste week, maar lang hou je dat niet vol...

quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef Barreltje het volgende:
ghheheh de negatieve effecten van afvallen ;)
Dit dus, ik heb een fantastisch mosgroen suede jasje, maar ik verzuip erin en moet nu geld uitgeven aan een nieuw zomerjasje, terwijl ik deze zo leuk vindt -O-
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137688886
RIP aan alle onbruikbare leuke jasjes :'( :D
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:58:13 #4
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137688992
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
RIP aan alle onbruikbare leuke jasjes :'( :D
Ik zeg: RUILEN! Iemand behoefte aan mosgroen suede jasje in maat XL? Wil ik wel graag een M of een L van iemand anders :)

Deze dus, maar dan in ongeveer deze kleur:
pi_137689576
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik zeg: RUILEN! Iemand behoefte aan mosgroen suede jasje in maat XL? Wil ik wel graag een M of een L van iemand anders :)

[ afbeelding ]

Deze dus, maar dan in ongeveer deze kleur:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een groene! Bijna precies dezelfde als deze. Ook qua model.

Weet alleen niet of het XL of L is.. dat moet ik even nakijken. Je hoort nog van me. :) Ik heb zaterdag namelijk net een nieuwe jas gekocht aangezien mijn suede jasje ook te groot was.
pi_137689629
Goed idee! Deze is het, van Only maat 38. 75% katoen, 23% polyester, dunne stof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137689675
Haha hij heeft een beetje mijn vorm aangenomen zie ik, maar hij kan in de was en dan issie weer normaal.
Ik zoek dus denk ik nu maat 36. Maten zijn moeilijk, ik weet het nooit zeker ;(
pi_137690629
Neuh, ik verwacht niet elke dag 7 ons af te vallen, maar wekelijks 2kg zou toch moeten kunnen denk ik.
Mijn sportschema is:

Maandag: uurtje spinning
Dinsdag: uurtje judo
Woensdag: uurtje bodypump
Donderdag: anderhalf uur zwemmen
Vrijdag: uurtje fitness
Zaterdag: uurtje spinning

Daarnaast elke dag op de fiets naar het werk (20-25 minuten enkele reis, dus 40-50 minuten per dag).
pi_137690779
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Neuh, ik verwacht niet elke dag 7 ons af te vallen, maar wekelijks 2kg zou toch moeten kunnen denk ik.
Mijn sportschema is:

Maandag: uurtje spinning
Dinsdag: uurtje judo
Woensdag: uurtje bodypump
Donderdag: anderhalf uur zwemmen
Vrijdag: uurtje fitness
Zaterdag: uurtje spinning

Daarnaast elke dag op de fiets naar het werk (20-25 minuten enkele reis, dus 40-50 minuten per dag).
En je rust? Ook belangrijk.

En 2 kilo per week vind ik heel erg optimistisch..
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:05:30 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137690841
Om een kilo af te vallen moet je ongeveer een tekort van 7000 kcal per week hebben.
Voor 2 kilo dus 14,000.
Dat is per dag een tekort van 2000kcal. :o
Dan kan je dus of niks eten, of je moet HEEL ERG VEEL sporten erbij.

Het is niet echt realistisch dat je dat voor elkaar krijgt en ook nog eens voor langere tijd vol houdt.
Tenzij anorectisch, maar dan hoor je sws niet in dit topic thuis. ;)
pi_137690923
Ohja, en waarom zo snel willen afvallen? Ik neem aan (ik onthoud het niet van iedereen :P) dat je geen 2 kilo per week bent aangekomen.. Neem de tijd!
pi_137691288
Plus minder slap vel als je langzamer afvalt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:22:47 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137691366
ik wil ook 2 kilo per week afvallen..
in 2 maanden op gewicht O+

(oftewel.. Dat gaat em niet helemaal worden :{ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_137691732
Ik heb voor mezelf een streven van 2kg per maand :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137691808
Ik heb de fitbit ook maar besteld. Vandaag had ik volgens mijn stappenteller alweer in de min gelopen. Stom ding. :P

En voor de mensen die 'm ook willen. Hier kon ik hem (nieuw) het goedkoopste vinden. + gratis verzenden. (oh, deze vind ik nu pas, een kortingscode (3% eraf, is toch weer wat): KCP3QZB534 )

http://www.fonq.nl/produc(...)0telefoonaccessoires

[ Bericht 28% gewijzigd door Patoshik op 13-03-2014 13:52:34 ]
pi_137691883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb voor mezelf een streven van 2kg per maand :')
Ik heb de kg opgegeven en richt me nu op de cm. :')

Wel hendig, ben nu blijkbaar uit de 'ZOMG teveel buikvet'-zone. :+ Nadeel is wel dat voor m'n gevoel m'n reet uit proportie is met de rest. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137691956
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:08 schreef Patoshik het volgende:
Ohja, en waarom zo snel willen afvallen? Ik neem aan (ik onthoud het niet van iedereen :P) dat je geen 2 kilo per week bent aangekomen.. Neem de tijd!
Eraan eten is sowieso makkelijker dan het afvallen. Ik heb in 5.5 maand 24 kilo eraan weten te eten, ik zie het mezelf niet afvallen in dezelfde tijdspanne. :@
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:43:42 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137691990
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:36 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb de fitbit ook maar besteld. Vandaag had ik volgens mijn stappenteller alweer in de min gelopen. Stom ding. :P

En voor de mensen die 'm ook willen. Hier kon ik hem (nieuw) het goedkoopste vinden. + gratis verzenden.

http://www.fonq.nl/produc(...)0telefoonaccessoires
:D Welkom bij de club! :+
pi_137692079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Welkom bij de club! :+
Dankje! :D Ik hoop dat het me motiveert om meer met m'n luie reet van de bank af te komen. :P Want gister had ik weer een rondje gelopen (zeker meer dan 5 km) alleen dan ben ik wel benieuwd hoeveel stappen enzo.
pi_137692626
Bestelling bij H&M de deur uit gedaan. Shirts (strakkere) maat L en een broek maat 40 (heb ik nu ook in maat 42 maar word wel wat te groot). En maar weer duimen dat het past. :P
pi_137692831
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef Patoshik het volgende:
Bestelling bij H&M de deur uit gedaan. Shirts (strakkere) maat L en een broek maat 40 (heb ik nu ook in maat 42 maar word wel wat te groot). En maar weer duimen dat het past. :P
En anders past het over een tijdje wel. *O*
pi_137692901
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En anders past het over een tijdje wel. *O*
Daarom! Kopen op de groei krimp! :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Patoshik op 13-03-2014 14:23:53 ]
pi_137694164
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Patoshik het volgende:

[..]

En je rust? Ook belangrijk.

En 2 kilo per week vind ik heel erg optimistisch..
Ik vind het gewoon leuk om te sporten, die rust pak ik op zondag wel :D

En is 2kg per week echt zo optimistisch? Zeker in het begin hoop ik dat wel te halen. Ik ben gestopt met alcohol (wat ik eigenlijk elke zaterdag wel dronk), geen fastfood meer (wat ook altijd volgde na de drank), gewoon boterhammen van thuis mee ipv pistoletjes uit de kantine, eierkoek of rijstewafel tussendoor ipv een kitkat uit de automaat, op de fiets naar het werk ipv de bus...

Met dat soort dingen zou 2kg toch - zeker in de beginfase - wel moeten lukken? Dan vergeet ik ook nog dat ik vrij jong ben (24) en het dan sowieso al sneller zou moeten gaan.
pi_137694703
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon leuk om te sporten, die rust pak ik op zondag wel :D

En is 2kg per week echt zo optimistisch? Zeker in het begin hoop ik dat wel te halen. Ik ben gestopt met alcohol (wat ik eigenlijk elke zaterdag wel dronk), geen fastfood meer (wat ook altijd volgde na de drank), gewoon boterhammen van thuis mee ipv pistoletjes uit de kantine, eierkoek of rijstewafel tussendoor ipv een kitkat uit de automaat, op de fiets naar het werk ipv de bus...

Met dat soort dingen zou 2kg toch - zeker in de beginfase - wel moeten lukken? Dan vergeet ik ook nog dat ik vrij jong ben (24) en het dan sowieso al sneller zou moeten gaan.
Zoals BE al zei: het is een tekort van 14000 kcal in de week. Dat is 2000 per dag. Dat is (bijna) onmogelijk.

En ik denk, niet om je te ontmoedigen hoor, dat het zeker niet lukt/gezond is om zoveel af te vallen per week. Ik ben ook jong (19) en bij mij gaat het ook met een slakkentempo. :P

Ik weet niet hoeveel je ook wilt afvallen, maar zoals al was gezegd, denk ook aan het terugveren van je vel. Dat gaat veel mooier als je wat langzamer afvalt en anders blijf je misschien met overtollige huid zitten.
pi_137695068
Bij mij hoeft er 'maar' 12 kilo af, dus dan zou het met dat vel wel mee moeten vallen denk ik?

Mijn moeder kent trouwens iemand die diëtist is, volgens diegene val je met een fatsoenlijke dieet een pond tot een kilo per week af en dat is zonder sporten. Dan zou ik met mijn sportschema toch wel meer dan een kilo moeten verwachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')