Wut?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was heerlijk, ik hield het niet meer. Ik verlang elke nacht weer terug naar dat moment?
Kriebeltjes, vlindertjes, allessss.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De handeling zelf is![]()
Maar als er sprake is van verliefdheid wordt het spannend. Als het overgaat naar houden van wordt het weer anders. Kan het niet uitleggen
Dat en nog meer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kriebeltjes, vlindertjes, allessss.
Mensen die niet wetenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het wordt hier te smushismushi voor mij, ik ga slapen
Welterusten.
Je ogen zijn dicht als je zoent zemmela, maar daarvoor inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat en nog meer.Zijn blik, ogen die elkaar aankijken en dingen zeggen zonder te spreken.
Ik weet, klinkt echt als!!!! maar is echt zo.
Trusten bae!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welterusten.
Hahaha die is zo leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar, blijkbaar.Sindsdien heb ik geen hand meer maar een haak.
[..]
Kijk dan deze
Ja doos, ook het gedoe er om heenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je ogen zijn dicht als je zoent zemmela, maar daarvoor inderdaadmaa rok next onderwerp
[..]
Trusten bae!
quote:
Het is ook niet gebruikelijk in 'onze' cultuur.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja doos, ook het gedoe er om heenOnromantische dozen hier zeg.
Jah, sowieso.quote:
Slaap lekker boefquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welterusten.
Lijkt me echt gross..quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De handeling zelf is![]()
Maar als er sprake is van verliefdheid wordt het spannend. Als het overgaat naar houden van wordt het weer anders. Kan het niet uitleggen
Wil je mijn hitkrant verhaal?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ze is gewoon teleurgesteld dat ze geen hitkrant-mijn verhaal verhaal te horen kreeg. Nou sorry hoor. ;}
Half, toch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jah, sowieso.
Vuurwerk alles.
wacht.....
Wij hebben niet gezoend, toch?
Slaap lekker denk aan Alec Baldwinquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welterusten.
Vooral wanneer je amateurs ziet zoenen/tongenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Lijkt me echt gross..
Ah okay, heb nog niemand gevonden waarmee ik close zou willen zijn. Dus dat word afwachten.
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je mijn hitkrant verhaal?
Indirect*quote:
Wat is niet gebruikelijk? Zoenen? Bijna iedereen doet het en dan zo sneaky erover doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt ernstig
[..]
Het is ook niet gebruikelijk in 'onze' cultuur.
Woaaah, kriebeltjes allesquote:
Nou hier komt het. Het was niet met de Piraat trwns.quote:
Awhhh. Zo spannend dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou hier komt het. Het was niet met de Piraat trwns.
Maar had een soort van date, ja nee was een date met iemand. En het zat eigenlijk de hele tijd wel een beetje in de lucht. Maar ik had het nog nooit gedaan en stelde het steeds uit, toen hij de trein in ging snel nog een kusje uitgewisseld.Suuuuuperzenuwachtig, voor we echt zoenden (lippen op elkaar van mijn kant
) waren we ook weer een aantal minuten verder.
Gelukkig kwam zijn trein snel en was de romantiek dood.
![]()
![]()
Voelde me echt ongemakkelijk.quote:
Mijn zoen was 10 jaar terug. Boring as hell en vond de jongen in kwestie niet eens zo leuk. Maar ja iedereen had vriendjes en ik liep achter, kon toch niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voelde me echt ongemakkelijk.Maar toen ik wegliep dacht ik stiekem wel van, sjeetje, hadden dat veel eerder moeten doen.
Ik wilde het spannender neerzetten maar kon er helaas niet meer maken dan dit.Sorry.
Kekekekeke.. omdat ze dachten dat wij echt gingen zoenen enzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa.
Stom dat iedereen stond te staren though.
Woahhh, dan was je er vroeg bij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zoen was 10 jaar terug. Boring as hell en vond de jongen in kwestie niet eens zo leuk. Maar ja iedereen had vriendjes en ik liep achter, kon toch niet.
Hahaha volgens mij ook hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kekekekeke.. omdat ze dachten dat wij echt gingen zoenen enzo.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou hier komt het. Het was niet met de Piraat trwns.
Maar had een soort van date, ja nee was een date met iemand. En het zat eigenlijk de hele tijd wel een beetje in de lucht. Maar ik had het nog nooit gedaan en stelde het steeds uit, toen hij de trein in ging moest halen, snel nog een kusje uitgewisseld.Suuuuuperzenuwachtig, voor we echt zoenden (lippen op elkaar van mijn kant
) waren we ook weer een aantal minuten verder.
Gelukkig kwam zijn trein snel en was de romantiek dood.
![]()
![]()
Moet je nagaan dat ik achterliep.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woahhh, dan was je er vroeg bij.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik achterliep.
Was eerste en laatste keer. Nu kan het me totaal niks meer schelen wat anderen denken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het spijt me, wanneer wij elkaar te zien krijgen mag je wel zoenen met Jan hoor.
[..]!
Dan gaat Mr. PWF dus nooit zoenen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil mijn eerste zoen van Sylvesterrr
Ligt eraan wat je wil. Sacha heeft vaak leuke en betaalbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
Dames, waar kan ik leuke schoenen shoppen die leuk zijn maar niet 200 euro kosten, want dat vind ik zonde............................
En maar goed ook, heb je alleen jezelf maar mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was eerste en laatste keer. Nu kan het me totaal niks meer schelen wat anderen denken.
Yesquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En maar goed ook, heb je alleen jezelf maar mee.
De mannen hosselen vrouwen van andere stammen. Ofzo. Of het zijn deelvrouwen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik keek laatst zo'n filmpje op youtube over een bedouinen stam ergens in Arabie. Alle mannen hadden meerdere vrouwen, en wat ik mij nu afvraag, hoe komen ze daaraan? Als iedere man een vrouw of 2-3-4 neemt, dan blijven er toch niet genoeg over? Of is de vrouw-man ratio daar zo scheef of zo?
Iemand enig idee
Bingoquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het spijt me, wanneer wij elkaar te zien krijgen mag je wel zoenen met Jan hoor.
[..]!
Dan niet hequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan gaat Mr. PWF dus nooit zoenen.
Ja maar die andere stammen ook weer, lijkt me.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mannen hosselen vrouwen van andere stammen. Ofzo. Of het zijn deelvrouwen.
Tegenwoordig begint dat al in groep 7/8 al...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik achterliep.
Toen ik 16 was, was 95% van de meisjes in mijn klas seksueel actief..quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig begint dat al in groep 7/8 al...
Is cultuur.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was 95% van de meisjes in mijn klas seksueel actief..
Ja, ehm...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar die andere stammen ook weer, lijkt me.
Op mijn 17e kon ik het aantal seksueel actieve meiden in de klas op één hand tellen. Of sommigen deden dat onder de radar, dat kan ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was 95% van de meisjes in mijn klas seksueel actief..
Spannend! Heb ze nog steeds niet geproefd. Ga ze volgende week misschien maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik kennismaken met de macarons van Poptasi.
Hij heeft echt iets engs.quote:
Hij werpt je kusjes toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf doet hij met zijn mond. Wil hem slaan.
Verder meh, wel oke
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend! Heb ze nog steeds niet geproefd. Ga ze volgende week misschien maken.
Alsof ze dat zomaar aan jouw neus hangen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op mijn 17e kon ik het aantal seksueel actieve meiden in de klas op één hand tellen. Of sommigen deden dat onder de radar, dat kan ook.
Van de meeste meiden wist nagenoeg de hele school het...quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof ze dat zomaar aan jouw neus hangen.Wij waren een klas met alleen maar meisjes en tijdens een sleepover kwamen alle verhalen naar boven..
JALOERSquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van de meeste meiden wist nagenoeg de hele school het...![]()
En mijn buurjongen (die op een andere school zat) had nagenoeg met hen allemaal wat uitgespookt.
Geen ideequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil hem klappen man.
Wie ıs het
Dus bij jullie op school was het zo dat als de hele school het niet wist dat iemand aan seks deed, die persoon het ook echt niet deed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van de meeste meiden wist nagenoeg de hele school het...![]()
En mijn buurjongen (die op een andere school zat) had nagenoeg met hen allemaal wat uitgespookt.
Ja, heel erg jaloers op iemand die zoveel sletjes* heeft gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol hij is Nederlands?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JALOERS
[..]
Geen idee![]()
http://www.vice.com/nl/re(...)ze-perfect-rond-zijn
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, heel erg jaloers op iemand die zoveel sletjes* heeft gehad.Misschien missen die sletjes liefde van hun ouders. Misschien zijn ze onzeker. Misschien hebben ze behoefte aan liefde en aandacht. Misschien moet jij niet zo kortzichtig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meiden op die leeftijd zijn fragile.
Nee, dat zei ik niet. Het gros van de mensen (m/v) was er vrij open over. De kans dat niemand het wist is klein.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus bij jullie op school was het zo dat als de hele school het niet wist dat iemand aan seks deed, die persoon het ook echt niet deed?
Een Nederlandse school met meisjes van rond de 17 waarvan maar een klein deel seksueel actief is. Een uitzondering.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Het gros van de mensen (m/v) was er vrij open over. De kans dat niemand het wist is klein.
Mm. Volgens mij ben ik ook een sletje als ik die beschrijving zo lees.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien missen die sletjes liefde van hun ouders. Misschien zijn ze onzeker. Misschien hebben ze behoefte aan liefde en aandacht. Misschien moet jij niet zo kortzichtig zijn.
Ho ho. Ik zei dat de meiden in mijn klas die seksueel actief waren op een hand te tellen waren. Over de aantallen in de andere klassen heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Nederlandse school met meisjes van rond de 17 waarvan maar een klein deel seksueel actief is. Een uitzondering.
Neuhquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien missen die sletjes liefde van hun ouders. Misschien zijn ze onzeker. Misschien hebben ze behoefte aan liefde en aandacht. Misschien moet jij niet zo kortzichtig zijn.
Oh oke.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ho ho. Ik zei dat de meiden in mijn klas die seksueel actief waren op een hand te tellen waren. Over de aantallen in de andere klassen heb ik niets gezegd.
Hij heeft zo zijn complexenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
16 jarigen slet noemen en wijven die een open relatie hebben openminded noemen.
Dude.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
16 jarigen slet noemen en wijven die een open relatie hebben openminded noemen.
Dude.
Genoeg tijd om wat te verzinnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik leg je het verschil tussen die twee nog wel uit. Ooit.
Hoeft niet. Ik zeg alleen oordeel niet te snel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik leg je het verschil tussen die twee nog wel uit. Ooit.
Mijn partner delen met een ander (of anderen)? Nee, dat zou ik niet kunnen. Mensen die bewust voor een open relatie kiezen (en niet om bij de ander te kunnen blijvenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, hoe denk jij over open relaties? Yani persoonlijk.
Ok.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn partner delen met een ander (of anderen)? Nee, dat zou ik niet kunnen. Mensen die bewust voor een open relatie kiezen (en niet om bij de ander te kunnen blijven) heb ik niets op tegen aangezien zij mij geen kwaad doen.
Maar nope, een open relatie is niets voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die op die leeftijd al zoveel heeft uitgespookt vind ik een slet (andere kunnen daar anders over denken). Zo'n persoon kan vast bijdraaien, of die persoon dan een geschikte partner voor me is? Dat hangt van verschillende factoren af.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik zeg alleen oordeel niet te snel.
En iemand met open relatie niet veroordelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iemand die op die leeftijd al zoveel heeft uitgespookt vind ik een slet (andere kunnen daar anders over denken). Zo'n persoon kan vast bijdraaien, of die persoon dan een geschikte partner voor me is? Dat hangt van verschillende factoren af.
Ik had het echter over 10 jaar geleden, toen die meiden aan het rondsletten waren. Op dat moment zou ik dus niets met die meiden willen...
OMG. We zijn t eens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
Beetje rare redenatie idd. Open relaties - seks met jan en alleman - is oke, maar wanneer je iets jonger bent (en meer fragiel, onzeker etc.) is het niet geaccepteerd en krijg je maar een negatieve label opgeplakt.
Meh.
Ik kijk niet naar zaken die zijn gebeurd voor we samen waren. Ben er wel benieuwd naar, maar hoef het eigk niet te weten, want vrouwen vergeten NOOIT wat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
Een volwassen persoon (m/v) die wekelijks met een ander het bed induikt (ongeacht of er sprake is van een open relatie) vind ik evengoed een slet. Zolang de seksmoraal van zo'n meid niet is veranderd is zij geen geschikte partner voor mij; dat geldt voor zowel de jonge 'sletten' als de volwassen binnen een open relatie.
We hadden het erover dat een buurjongen (leeftijdgenoot) van mij dus het een en ander heeft uitgespookt met meiden bij mij in de klas/op school. Het ging mij erom dat ik toen niet jaloers was (en ook niet hoefte te zijn) op iemand die heeft gerotzooid met met meiden met een losgeslagen seksmoraal.
Jullie (vrouwen) zouden ook liever kiezen voor een man die zijn sletperiode allang achter de rug heeft dan een mooiboy die recent heeft rondgeslet. Toch?
Voor de duidelijkheid:
- ik heb niets tegen mannen/vrouwen die wekelijks/dagelijks met een ander het bed induiken;
- ik heb niets tegen mannen/vrouwen met een open relatie.
Die vrouwen zijn, zolang ze een dergelijkse seksmoraal hebben, echter geen relatiemateriaal voor mij.
Nieuwe hype ofzo. Zie dit steeds vaker voorbij komenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/(...)52855&type=2&theater
ahhh so sad
Aha!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Slet is een erg negatief woord. Iemand slet noemen is die persoon aan de schandpaal naaien. Wanneer je gelooft dat iemand het verdiend om te schande te worden gemaakt vanwege zijn/haar levensstijl dan ben je alles behalve openminded. Maakt niet uit, maar hang dan ook niet de moraalridder uit wanneer anderen hetzelfe doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |