SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
Gurrrlsss google eens op 'Salih Atesh'.
Zo raar dat je dat zegt, ik heb dat totaal niet. Juist ouder enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Ik val niet eens op uiterlijk
Ik val op jeugdige uitstraling
Haha, kinderlokkerquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Grappig ben je JFM HIHAHO. Je begrijpt dat ik 30 ben en dus 24/25 voor mij al jong is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo raar dat je dat zegt, ik heb dat totaal niet. Juist ouder enzo50+ enzo.
Cougar it is babe.quote:
Yok yaptim. Knappe man. Maar niet aantrekkelijkquote:
Ja maar zij gedragen zich meestal 22 toch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grappig ben je JFM HIHAHO. Je begrijpt dat ik 30 ben en dus 24/25 voor mij al jong is?
Soms wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar zij gedragen zich meestal 22 toch.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]SPOILER: CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lkr babyface, lkkree stuiterballen hlml superquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Soms wel jaMaar ik val gewoon niet op ouder dan 27.
Waar is Ziba? Zij begreep mij tenminste wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Yok yaptim. Knappe man. Maar niet aantrekkelijk
Ben weer bang aan het wordenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zelf nog kinderachtig dus dat is leukkkkkkkquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lkr babyface, lkkree stuiterballen hlml super
Wuahahah, stuiterballen. Geweldige dingenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lkr babyface, lkkree stuiterballen hlml super
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is ook knap"Whatever I was looking for was always you."Rumi
moet prima kunnen,quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog kinderachtig dus dat is leukkkkkkk![]()
mn laatste werkdag in de supermarkt heb ik acht uur lang met een stuiterbal lopen stuiteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wuahahah, stuiterballen. Geweldige dingen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet prima kunnen,
[..]
mn laatste werkdag in de supermarkt heb ik acht uur lang met een stuiterbal lopen stuiteren.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Laatste keer toen ik met een stuiterbal ging spelen stikte ik bijna!
Don't ask me how.
nee maar klinkt yumquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Klinker, ken jij het concept dessertbar
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt 50+ jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is ook knap
Ga ik morgen heenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]idioot ben je ook he
[..]
nee maar klinkt yum
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Laatste keer toen ik met een stuiterbal ging spelen stikte ik bijna!
Don't ask me how.
Bekijk het positief: minder concurrentie voor jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
Tegenwoordig vallen vrouwen niet meer op eckte eckte mannen
Ik heb geen concurrentiequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bekijk het positief: minder concurrentie voor jou.
Nee ik vergeet het steeds. Morgen tijdens werk even doen.quote:
Zelfvertrouwenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
Potverdorie wat ben ik hinderlijk druk vandaag
[..]
Ik heb geen concurrentie
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik vergeet het steeds. Morgen tijdens werk even doen.
Er is een verschil tussen vechten voor iemand en strijden voor iemand.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik heb geen concurrentie, want ik zou nooit concurreren om een man.
Same. Ik mis die strijdlust. Sowieso, een man moet mij chasen, ik niet hem.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik heb geen concurrentie, want ik zou nooit concurreren om een man.
ja beetjequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was het spannend?
IS EZRA NOU A?!
Wie is deze onbekende dingquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja beetje40 min zo voorbij alweer, helaas
NEE
[ afbeelding ] & [ afbeelding ] is de persoon achter het masker van de volgende aflevering ofzo
Ik bedoel dat ik niet ga concurreren met een vrouw om een man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen vechten voor iemand en strijden voor iemand.
Dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet ga concurreren met een vrouw om een man.
Als ik eenmaal in de relatie zit zal ik strijden zodra het nodig is. Dus om de relatie te laten slagen. De man die mij sws in zo'n strijd met een vrouw zou zetten zou ik een enkeltje tot nooit meer geven.
Ik of niet.
Jeetje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk Melissa. Op die PLL facebook staat overal Caleb, Ezra, etc.Weenie hor.
Vagerd jij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.
[..]
Jeetje.
macaronquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
Niemand antwoord op mijn vraag? Zit er echt mee
Jouw smaak in mannen wordt erger naarmate het later wordt.quote:
Vind ju?quote:
IK VAL OP MANLY MAN MANS.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest googlen, en jeuuuutje zeg. Sjongejonge.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsverhouding ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik keek laatst zo'n filmpje op youtube over een bedouinen stam ergens in Arabie. Alle mannen hadden meerdere vrouwen, en wat ik mij nu afvraag, hoe komen ze daaraan? Als iedere man een vrouw of 2-3-4 neemt, dan blijven er toch niet genoeg over? Of is de vrouw-man ratio daar zo scheef of zo?
Iemand enig idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien jullie dit?
Hhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw smaak in mannen wordt erger naarmate het later wordt.
Ik weet niet, weet sowieso niet hoe vrouwen tegen mannen aankijken aangezien ik zelf man benquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind ju?
[..]
IK VAL OP MANLY MAN MANS.
Ik weet niet, zijn blik heeft wat.
Wats dat. o:quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
Uiteindelijk gaan we allemaal trouwen met een kıro, give it up. We kunnen het beter over eten hebbem
Your life is your own. How can men not live their own life as they see fit? If you just wait for life to happen... you'll die.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Je hersenen hebben toen helaas onvoldoende zuurstof gekregen waardoor je je nu zo gek gedraagt.
Mystery solved!
K staat voor mijn naam, iro beteken kleur in 't Japans.quote:
Er staat dat er daar meer mannen zijn, snap er helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsverhouding ?
Haha, dat is bij elke vrouw verschillend denk ik toch wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, weet sowieso niet hoe vrouwen tegen mannen aankijken aangezien ik zelf man ben
Het zal denk afhankelijk zijn van bepaalde factoren, maar kan niet echt bedenken van welkequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staat dat er daar meer mannen zijn, snap er helemaal niks meer van
Jammer, ben al sinds mijn 4e een hevige roker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn man mag niet roken later astaghfirullah!
Wil je wat grappigers horen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WTF hahaha waarschijnlijk hebben jullie dit al gezien enzo maar moest het toch eventjes kwijt
zelfs ik zoen niet zo gepassioneerd, dayum![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat mij opviel, kijk hoe sommige "stelletjes" ineens een soort van verliefde gedrag vertonen na die zoen..quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WTF hahaha waarschijnlijk hebben jullie dit al gezien enzo maar moest het toch eventjes kwijt
Toevallig vandaag gezien. Was zo apart.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je wat grappigers horen.
Ik wel. En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Najah het komt vooral door gastarbeiders lees ik nu. Maar alsnog, mysterie mysteriequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het zal denk afhankelijk zijn van bepaalde factoren, maar kan niet echt bedenken van welke
[..]
Hhhhhh, noob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toevallig vandaag gezien. Was zo apart.
superraar toch?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel, kijk hoe sommige "stelletjes" ineens een soort van verliefde gedrag vertonen na die zoen..
[..]
Moest niet lachen sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt niet uit toch?![]()
Shit, I got womanized.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kijk al die vrouwendingen naar boven komen.
De leegte opvullen met eten ja. Naissquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
Zullen we weer over eten beginnen?
Ik ga volgende week denk ik redvelvet cheesecake brownies maken.
quote:
Doe ik al mijn hele leven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De leegte opvullen met eten ja. Naiss
Blijkbaar, blijkbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..], zoals het piraten leven hoort te zijn!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
Ey dat begin van het filmpje is wel schattig. Daarna heb ik weg geklikt hhh
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hhhhhh, noob.Wat schattugggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mijn eerste zoen van Sylvesterrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |