SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
Gurrrlsss google eens op 'Salih Atesh'.
Zo raar dat je dat zegt, ik heb dat totaal niet. Juist ouder enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Ik val niet eens op uiterlijk
Ik val op jeugdige uitstraling
Haha, kinderlokkerquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Grappig ben je JFM HIHAHO. Je begrijpt dat ik 30 ben en dus 24/25 voor mij al jong is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo raar dat je dat zegt, ik heb dat totaal niet. Juist ouder enzo50+ enzo.
Cougar it is babe.quote:
Yok yaptim. Knappe man. Maar niet aantrekkelijkquote:
Ja maar zij gedragen zich meestal 22 toch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grappig ben je JFM HIHAHO. Je begrijpt dat ik 30 ben en dus 24/25 voor mij al jong is?
Soms wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar zij gedragen zich meestal 22 toch.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]SPOILER: CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lkr babyface, lkkree stuiterballen hlml superquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Soms wel jaMaar ik val gewoon niet op ouder dan 27.
Waar is Ziba? Zij begreep mij tenminste wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Yok yaptim. Knappe man. Maar niet aantrekkelijk
Ben weer bang aan het wordenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zelf nog kinderachtig dus dat is leukkkkkkkquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lkr babyface, lkkree stuiterballen hlml super
Wuahahah, stuiterballen. Geweldige dingenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lkr babyface, lkkree stuiterballen hlml super
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is ook knap"Whatever I was looking for was always you."Rumi
moet prima kunnen,quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog kinderachtig dus dat is leukkkkkkk![]()
mn laatste werkdag in de supermarkt heb ik acht uur lang met een stuiterbal lopen stuiteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wuahahah, stuiterballen. Geweldige dingen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet prima kunnen,
[..]
mn laatste werkdag in de supermarkt heb ik acht uur lang met een stuiterbal lopen stuiteren.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Laatste keer toen ik met een stuiterbal ging spelen stikte ik bijna!
Don't ask me how.
nee maar klinkt yumquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Klinker, ken jij het concept dessertbar
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt 50+ jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is ook knap
Ga ik morgen heenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]idioot ben je ook he
[..]
nee maar klinkt yum
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Laatste keer toen ik met een stuiterbal ging spelen stikte ik bijna!
Don't ask me how.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |