macaronquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
Niemand antwoord op mijn vraag? Zit er echt mee
Jouw smaak in mannen wordt erger naarmate het later wordt.quote:
Vind ju?quote:
IK VAL OP MANLY MAN MANS.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest googlen, en jeuuuutje zeg. Sjongejonge.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsverhouding ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik keek laatst zo'n filmpje op youtube over een bedouinen stam ergens in Arabie. Alle mannen hadden meerdere vrouwen, en wat ik mij nu afvraag, hoe komen ze daaraan? Als iedere man een vrouw of 2-3-4 neemt, dan blijven er toch niet genoeg over? Of is de vrouw-man ratio daar zo scheef of zo?
Iemand enig idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien jullie dit?
Hhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw smaak in mannen wordt erger naarmate het later wordt.
Ik weet niet, weet sowieso niet hoe vrouwen tegen mannen aankijken aangezien ik zelf man benquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind ju?
[..]
IK VAL OP MANLY MAN MANS.
Ik weet niet, zijn blik heeft wat.
Wats dat. o:quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
Uiteindelijk gaan we allemaal trouwen met een kıro, give it up. We kunnen het beter over eten hebbem
Your life is your own. How can men not live their own life as they see fit? If you just wait for life to happen... you'll die.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Je hersenen hebben toen helaas onvoldoende zuurstof gekregen waardoor je je nu zo gek gedraagt.
Mystery solved!
K staat voor mijn naam, iro beteken kleur in 't Japans.quote:
Er staat dat er daar meer mannen zijn, snap er helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsverhouding ?
Haha, dat is bij elke vrouw verschillend denk ik toch wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, weet sowieso niet hoe vrouwen tegen mannen aankijken aangezien ik zelf man ben
Het zal denk afhankelijk zijn van bepaalde factoren, maar kan niet echt bedenken van welkequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staat dat er daar meer mannen zijn, snap er helemaal niks meer van
Jammer, ben al sinds mijn 4e een hevige roker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn man mag niet roken later astaghfirullah!
Wil je wat grappigers horen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WTF hahaha waarschijnlijk hebben jullie dit al gezien enzo maar moest het toch eventjes kwijt
zelfs ik zoen niet zo gepassioneerd, dayum![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat mij opviel, kijk hoe sommige "stelletjes" ineens een soort van verliefde gedrag vertonen na die zoen..quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WTF hahaha waarschijnlijk hebben jullie dit al gezien enzo maar moest het toch eventjes kwijt
Toevallig vandaag gezien. Was zo apart.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je wat grappigers horen.
Ik wel. En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |