quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt 50+ jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is ook knap
Ga ik morgen heenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]idioot ben je ook he
[..]
nee maar klinkt yum
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Laatste keer toen ik met een stuiterbal ging spelen stikte ik bijna!
Don't ask me how.
Bekijk het positief: minder concurrentie voor jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
Tegenwoordig vallen vrouwen niet meer op eckte eckte mannen
Ik heb geen concurrentiequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bekijk het positief: minder concurrentie voor jou.
Nee ik vergeet het steeds. Morgen tijdens werk even doen.quote:
Zelfvertrouwenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
Potverdorie wat ben ik hinderlijk druk vandaag
[..]
Ik heb geen concurrentie
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik vergeet het steeds. Morgen tijdens werk even doen.
Er is een verschil tussen vechten voor iemand en strijden voor iemand.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik heb geen concurrentie, want ik zou nooit concurreren om een man.
Same. Ik mis die strijdlust. Sowieso, een man moet mij chasen, ik niet hem.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik heb geen concurrentie, want ik zou nooit concurreren om een man.
ja beetjequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was het spannend?
IS EZRA NOU A?!
Wie is deze onbekende dingquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja beetje40 min zo voorbij alweer, helaas
NEE
[ afbeelding ] & [ afbeelding ] is de persoon achter het masker van de volgende aflevering ofzo
Ik bedoel dat ik niet ga concurreren met een vrouw om een man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen vechten voor iemand en strijden voor iemand.
Dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet ga concurreren met een vrouw om een man.
Als ik eenmaal in de relatie zit zal ik strijden zodra het nodig is. Dus om de relatie te laten slagen. De man die mij sws in zo'n strijd met een vrouw zou zetten zou ik een enkeltje tot nooit meer geven.
Ik of niet.
Jeetje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk Melissa. Op die PLL facebook staat overal Caleb, Ezra, etc.Weenie hor.
Vagerd jij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.
[..]
Jeetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |