Najah het komt vooral door gastarbeiders lees ik nu. Maar alsnog, mysterie mysteriequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het zal denk afhankelijk zijn van bepaalde factoren, maar kan niet echt bedenken van welke
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je wat grappigers horen.
Hhhhhh, noob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toevallig vandaag gezien. Was zo apart.
superraar toch?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel, kijk hoe sommige "stelletjes" ineens een soort van verliefde gedrag vertonen na die zoen..
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je wat grappigers horen.
Moest niet lachen sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt niet uit toch?![]()
Shit, I got womanized.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kijk al die vrouwendingen naar boven komen.
De leegte opvullen met eten ja. Naissquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
Zullen we weer over eten beginnen?
Ik ga volgende week denk ik redvelvet cheesecake brownies maken.
quote:
Doe ik al mijn hele leven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De leegte opvullen met eten ja. Naiss
Blijkbaar, blijkbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..], zoals het piraten leven hoort te zijn!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
Ey dat begin van het filmpje is wel schattig. Daarna heb ik weg geklikt hhh
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hhhhhh, noob.Wat schattugggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mijn eerste zoen van Sylvesterrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |