Voelde me echt ongemakkelijk.quote:
Mijn zoen was 10 jaar terug. Boring as hell en vond de jongen in kwestie niet eens zo leuk. Maar ja iedereen had vriendjes en ik liep achter, kon toch niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voelde me echt ongemakkelijk.Maar toen ik wegliep dacht ik stiekem wel van, sjeetje, hadden dat veel eerder moeten doen.
Ik wilde het spannender neerzetten maar kon er helaas niet meer maken dan dit.Sorry.
Kekekekeke.. omdat ze dachten dat wij echt gingen zoenen enzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa.
Stom dat iedereen stond te staren though.
Woahhh, dan was je er vroeg bij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zoen was 10 jaar terug. Boring as hell en vond de jongen in kwestie niet eens zo leuk. Maar ja iedereen had vriendjes en ik liep achter, kon toch niet.
Hahaha volgens mij ook hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kekekekeke.. omdat ze dachten dat wij echt gingen zoenen enzo.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou hier komt het. Het was niet met de Piraat trwns.
Maar had een soort van date, ja nee was een date met iemand. En het zat eigenlijk de hele tijd wel een beetje in de lucht. Maar ik had het nog nooit gedaan en stelde het steeds uit, toen hij de trein in ging moest halen, snel nog een kusje uitgewisseld.Suuuuuperzenuwachtig, voor we echt zoenden (lippen op elkaar van mijn kant
) waren we ook weer een aantal minuten verder.
Gelukkig kwam zijn trein snel en was de romantiek dood.
![]()
![]()
Moet je nagaan dat ik achterliep.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woahhh, dan was je er vroeg bij.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik achterliep.
Was eerste en laatste keer. Nu kan het me totaal niks meer schelen wat anderen denken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het spijt me, wanneer wij elkaar te zien krijgen mag je wel zoenen met Jan hoor.
[..]!
Dan gaat Mr. PWF dus nooit zoenen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil mijn eerste zoen van Sylvesterrr
Ligt eraan wat je wil. Sacha heeft vaak leuke en betaalbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
Dames, waar kan ik leuke schoenen shoppen die leuk zijn maar niet 200 euro kosten, want dat vind ik zonde............................
En maar goed ook, heb je alleen jezelf maar mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was eerste en laatste keer. Nu kan het me totaal niks meer schelen wat anderen denken.
Yesquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En maar goed ook, heb je alleen jezelf maar mee.
De mannen hosselen vrouwen van andere stammen. Ofzo. Of het zijn deelvrouwen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik keek laatst zo'n filmpje op youtube over een bedouinen stam ergens in Arabie. Alle mannen hadden meerdere vrouwen, en wat ik mij nu afvraag, hoe komen ze daaraan? Als iedere man een vrouw of 2-3-4 neemt, dan blijven er toch niet genoeg over? Of is de vrouw-man ratio daar zo scheef of zo?
Iemand enig idee
Bingoquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het spijt me, wanneer wij elkaar te zien krijgen mag je wel zoenen met Jan hoor.
[..]!
Dan niet hequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan gaat Mr. PWF dus nooit zoenen.
Ja maar die andere stammen ook weer, lijkt me.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mannen hosselen vrouwen van andere stammen. Ofzo. Of het zijn deelvrouwen.
Tegenwoordig begint dat al in groep 7/8 al...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik achterliep.
Toen ik 16 was, was 95% van de meisjes in mijn klas seksueel actief..quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig begint dat al in groep 7/8 al...
Is cultuur.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was 95% van de meisjes in mijn klas seksueel actief..
Ja, ehm...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar die andere stammen ook weer, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |