Wut?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was heerlijk, ik hield het niet meer. Ik verlang elke nacht weer terug naar dat moment?
Kriebeltjes, vlindertjes, allessss.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De handeling zelf is![]()
Maar als er sprake is van verliefdheid wordt het spannend. Als het overgaat naar houden van wordt het weer anders. Kan het niet uitleggen
Dat en nog meer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kriebeltjes, vlindertjes, allessss.
Mensen die niet wetenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het wordt hier te smushismushi voor mij, ik ga slapen
Welterusten.
Je ogen zijn dicht als je zoent zemmela, maar daarvoor inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat en nog meer.Zijn blik, ogen die elkaar aankijken en dingen zeggen zonder te spreken.
Ik weet, klinkt echt als!!!! maar is echt zo.
Trusten bae!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welterusten.
Hahaha die is zo leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar, blijkbaar.Sindsdien heb ik geen hand meer maar een haak.
[..]
Kijk dan deze
Ja doos, ook het gedoe er om heenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je ogen zijn dicht als je zoent zemmela, maar daarvoor inderdaadmaa rok next onderwerp
[..]
Trusten bae!
quote:
Het is ook niet gebruikelijk in 'onze' cultuur.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja doos, ook het gedoe er om heenOnromantische dozen hier zeg.
Jah, sowieso.quote:
Slaap lekker boefquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welterusten.
Lijkt me echt gross..quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De handeling zelf is![]()
Maar als er sprake is van verliefdheid wordt het spannend. Als het overgaat naar houden van wordt het weer anders. Kan het niet uitleggen
Wil je mijn hitkrant verhaal?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ze is gewoon teleurgesteld dat ze geen hitkrant-mijn verhaal verhaal te horen kreeg. Nou sorry hoor. ;}
Half, toch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jah, sowieso.
Vuurwerk alles.
wacht.....
Wij hebben niet gezoend, toch?
Slaap lekker denk aan Alec Baldwinquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welterusten.
Vooral wanneer je amateurs ziet zoenen/tongenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Lijkt me echt gross..
Ah okay, heb nog niemand gevonden waarmee ik close zou willen zijn. Dus dat word afwachten.
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je mijn hitkrant verhaal?
Indirect*quote:
Wat is niet gebruikelijk? Zoenen? Bijna iedereen doet het en dan zo sneaky erover doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt ernstig
[..]
Het is ook niet gebruikelijk in 'onze' cultuur.
Woaaah, kriebeltjes allesquote:
Nou hier komt het. Het was niet met de Piraat trwns.quote:
Awhhh. Zo spannend dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou hier komt het. Het was niet met de Piraat trwns.
Maar had een soort van date, ja nee was een date met iemand. En het zat eigenlijk de hele tijd wel een beetje in de lucht. Maar ik had het nog nooit gedaan en stelde het steeds uit, toen hij de trein in ging snel nog een kusje uitgewisseld.Suuuuuperzenuwachtig, voor we echt zoenden (lippen op elkaar van mijn kant
) waren we ook weer een aantal minuten verder.
Gelukkig kwam zijn trein snel en was de romantiek dood.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |