Op mijn 17e kon ik het aantal seksueel actieve meiden in de klas op één hand tellen. Of sommigen deden dat onder de radar, dat kan ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was 95% van de meisjes in mijn klas seksueel actief..
Spannend! Heb ze nog steeds niet geproefd. Ga ze volgende week misschien maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik kennismaken met de macarons van Poptasi.
Hij heeft echt iets engs.quote:
Hij werpt je kusjes toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf doet hij met zijn mond. Wil hem slaan.
Verder meh, wel oke
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend! Heb ze nog steeds niet geproefd. Ga ze volgende week misschien maken.
Alsof ze dat zomaar aan jouw neus hangen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op mijn 17e kon ik het aantal seksueel actieve meiden in de klas op één hand tellen. Of sommigen deden dat onder de radar, dat kan ook.
Van de meeste meiden wist nagenoeg de hele school het...quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof ze dat zomaar aan jouw neus hangen.Wij waren een klas met alleen maar meisjes en tijdens een sleepover kwamen alle verhalen naar boven..
JALOERSquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van de meeste meiden wist nagenoeg de hele school het...![]()
En mijn buurjongen (die op een andere school zat) had nagenoeg met hen allemaal wat uitgespookt.
Geen ideequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil hem klappen man.
Wie ıs het
Dus bij jullie op school was het zo dat als de hele school het niet wist dat iemand aan seks deed, die persoon het ook echt niet deed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van de meeste meiden wist nagenoeg de hele school het...![]()
En mijn buurjongen (die op een andere school zat) had nagenoeg met hen allemaal wat uitgespookt.
Ja, heel erg jaloers op iemand die zoveel sletjes* heeft gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol hij is Nederlands?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JALOERS
[..]
Geen idee![]()
http://www.vice.com/nl/re(...)ze-perfect-rond-zijn
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, heel erg jaloers op iemand die zoveel sletjes* heeft gehad.Misschien missen die sletjes liefde van hun ouders. Misschien zijn ze onzeker. Misschien hebben ze behoefte aan liefde en aandacht. Misschien moet jij niet zo kortzichtig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meiden op die leeftijd zijn fragile.
Nee, dat zei ik niet. Het gros van de mensen (m/v) was er vrij open over. De kans dat niemand het wist is klein.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus bij jullie op school was het zo dat als de hele school het niet wist dat iemand aan seks deed, die persoon het ook echt niet deed?
Een Nederlandse school met meisjes van rond de 17 waarvan maar een klein deel seksueel actief is. Een uitzondering.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Het gros van de mensen (m/v) was er vrij open over. De kans dat niemand het wist is klein.
Mm. Volgens mij ben ik ook een sletje als ik die beschrijving zo lees.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien missen die sletjes liefde van hun ouders. Misschien zijn ze onzeker. Misschien hebben ze behoefte aan liefde en aandacht. Misschien moet jij niet zo kortzichtig zijn.
Ho ho. Ik zei dat de meiden in mijn klas die seksueel actief waren op een hand te tellen waren. Over de aantallen in de andere klassen heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Nederlandse school met meisjes van rond de 17 waarvan maar een klein deel seksueel actief is. Een uitzondering.
Neuhquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien missen die sletjes liefde van hun ouders. Misschien zijn ze onzeker. Misschien hebben ze behoefte aan liefde en aandacht. Misschien moet jij niet zo kortzichtig zijn.
Oh oke.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ho ho. Ik zei dat de meiden in mijn klas die seksueel actief waren op een hand te tellen waren. Over de aantallen in de andere klassen heb ik niets gezegd.
Hij heeft zo zijn complexenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
16 jarigen slet noemen en wijven die een open relatie hebben openminded noemen.
Dude.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
16 jarigen slet noemen en wijven die een open relatie hebben openminded noemen.
Dude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |