Ja moet je wel invullen anders wordt je uit de op gehaaldquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Awesome_ het volgende:
hee is het nu de bedoeling dat ik ook zoiets ga invullen of wa want ik voel me bezwaard nu
ik heb gisteren het eerste uur gekeken. Vooralsnog ok.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jaar geleden gedownload maar nog niet gekeken. Is die goed? Denzel is sws een baas.
ik ging weleens vaker van 18.00-22.00 uur onbeperkt wokken voor 15quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:05 schreef no1uknow het volgende:
Hahahaha die Ray
Jij sloopt niet de gym maar de mcdonalds
Als we ooit gaan meeten en we gaan eten, ieder betaalt z'n eigen deel
All you can eat tenten hebben foto's van Ray hangen zodat ze 'm op tijd kunnen weigeren
De all you can eat tent in leidschendam is twee weken terug failliet gegaan trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Weet ik niet, maar gezien Jumping Squats ook een legit oefening voor explosiviteit is zou het zo kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:00 schreef G.R.S. het volgende:
Haha, succes dan Raymond![]()
http://instagram.com/p/k0UAv2qzmm/
Is dit legit?
Nice!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb gisteren het eerste uur gekeken. Vooralsnog ok.
House of Cards ben ik deze week aan begonnen. Ik keek ook The Walking Dead maar die is echt kut geworden. Elke aflevering hetzelde - ergens schuilen, beetje rondlopen, paar zombies neermaaien en weer terug. FFS.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
House of Cards Finale gezien, moet ik daar weer op wachten
Nu beginnen aan True Detective.
jammer manquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef seto het volgende:
the walking dead heb ik na een paar afleveringen al gedropt, echt slecht gewoon
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
Post je zusje wel eens op zijn account als die langs is geweest net zoals JB en Etha dat doen?
Sorry men, hier maak ik het goed:quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dat ik dat leuk zou vinden klokie
GYM-meet in je private gym?quote:
Private-gym als in gewoon een zelfstandig ondernemer die een gym begonnen is, geen keten ofzo. Wist niet hoe ik dat moest verwoorden.quote:
Mattie, dat heeft toch ook gewoon een naam. Ik heb toch ook Kelderwerk neergezet, dat is ook geen ketenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Private-gym als in gewoon een zelfstandig ondernemer die een gym begonnen is, geen keten ofzo. Wist niet hoe ik dat moest verwoorden.
Ik heb godverdomme m'n voornaam prijsgegeven - dat is wel weer genoeg voor een halfjaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mattie, dat heeft toch ook gewoon een naam. Ik heb toch ook Kelderwerk neergezet, dat is ook geen keten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |