quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie nog niet de nieuwe Cezar.
Nee ESF gaat dus falen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een bagger, ik mis Zlata en Cezar
Oostenrijk stuurt een manwijfquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bring back Zlata & Cezarquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een bagger, ik mis Zlata en Cezar
Uniek talent.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Evertjan het volgende:
veel gitaren dat is al een slecht teken
Nou je hebt wel een punt inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Hier kan homoseksueel Nederland niet op hossen.
Dat worden 3 lange minuten!quote:
tegenwoordig wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
nee, computer gegenereerde herrie, dat is een goed teken..
daar win je wel het ESF meequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
nee, computer gegenereerde herrie, dat is een goed teken..
Birds was ook enorm traag natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je hebt wel een punt inderdaadWaarom nou weer zo een sloom nummer.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
Ik geloof dat dit een beetje in het niets gaat vallen op dat songfestival.
Ik ken alleen My Bloody Valentine.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Doet me denken aan My Darling Clementine, zeer goede band uit Engeland die groot zijn geworden door een optreden bij VI.
Ook niet gewonnen. Vond ik wel beter dan dit trouwens. Dit is kut.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Birds was ook enorm traag natuurlijk
komt nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef roos85 het volgende:
Klinkt wel goed, wacht nog op het moment dat het meer los gaat.
JD zou er een sigaartje bij opsteken en weemoedig uit het raam kijken met een koptelefoon opquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is wat voor Johan, het is namelijk ontzettend treurig.
Vrees dat dat helemaal niet gebeurtquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef roos85 het volgende:
Klinkt wel goed, wacht nog op het moment dat het meer los gaat.
Nick Drake was dan ook een godheid.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nick Drake kon dat toch beter...
Gewaagder. Dit zou alleen interessant als het een Sigur-achtige opbouw zou hebben. Dat heeft het natuurlijk niet, want dit is geen Mister en Missisippiquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet gewonnen. Vond ik wel beter dan dit trouwens. Dit is kut.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dit de Top 5 haalt in de Eurovisie finale, trakteer ik iedereen die mij quote op een blikje bier.
Fuck, wat is dit nietszeggend voor Eurovisie-termen, als ik naar Robert Plant en Alison Krauss wil luisteren, ga ik wel naar country-bluegrass concert.
Als dit de Top 5 haalt in de Eurovisie finale, trakteer ik iedereen die mij quote op een blikje bier.
Fuck, wat is dit nietszeggend voor Eurovisie-termen, als ik naar Robert Plant en Alison Krauss wil luisteren, ga ik wel naar een country-bluegrass concert.
toch ff quotenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Fuck, wat is dit nietszeggend voor Eurovisie-termen, als ik naar Robert Plant en Alison Krauss wil luisteren, ga ik wel naar een country-bluegrass concert.
Ik wil bier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Een beetje té nikserig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef marcodej het volgende:
Ik wil het heel graag mooi vinden, maar het is een beetje niksig.
Gratis bierquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
HJ graagquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
tvpquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien trekken ze dit nummer ook terugquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
HET IS WEER ZOVER, HEEL NEDERLAND KAN VALLEN OVER HUN ACT![]()
![]()
![]()
![]()
BIERquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Eens,hoewel ik eigenlijk wel vrolijker werd van Joan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Het kabbelt te veel voort en het is muzikaal niet verrassend genoeg. Hopelijk zorgt de studioversie nog voor wat dynamiek.
Het doet me nog het meest aan Joan Franka denken.
Ik hoop dat ik er aan kan wennen, want vooralsnog vind ik het een saai zeiknummer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht een hoop reacties als in van '' Het moet even wennen''
Eens. Saai en kleurloos.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze willen Birds achterna met 'zeldzaam' zijn. Maar dit is gewoon slaapverwekkend.
Ook effe quotenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Nederland de finale haalt, koop ik een CD van Gordon in een muziekwinkel.
Die quote ik ook evenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dit het Eurovisie wint ga ik in het tijgerpak van Karina door Amsterdam.
Je hebt je UI zelfs al op zwart gezet, zie ik..quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tegen het chauvinisme.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt je UI zelfs al op zwart gezet, zie ik..
Giovanca??quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
Giovanca is irritant irritant, Ilse is leuk irritant.
Met de Toppers was dat geen succesquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom proberen we nou niet 1 keer een up-tempo, dance-achtig nummer![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef michiel_merk het volgende:
had liever eva simons met armin van buren gezien
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit het songfestival wint ga ik naar de huldiging van Ajax.
Die is al eerder denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit het songfestival wint ga ik naar de huldiging van Ajax.
Hij voelt aan dat het niet zo aanslaat.quote:
Dat is de grapquote:
Ik weet niet precies wanneer het ESF isquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de grapZelfs als het lukt kan het niet
Ajax wordt vast nog wel een keer kampioen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de grapZelfs als het lukt kan het niet
Moet je ook helemaal niet willen weten, wat voor tijgerpak heeft johannes het over?? Pic??quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer het ESF is
Oh 6 mei.
Vind het met My Gravity op toch lekkerder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Het lied van Polen masturbeert wel beter.
Kijk maar in mijn foboquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je ook helemaal niet willen weten, wat voor tijgerpak heeft johannes het over?? Pic??
Ik vind de Lucky's zo'n gedoe de laatste tijd. Ik zie soms niet waar de grap begint en eindigt.quote:
Maar wel lekker anders.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is country muziek het MINST beluisterde genre in Europa. Slimme keuze dan.
Duurt langer dan de maximaal toelaatbare drie minuten...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wie je moet sturen.. die man die een stilte concert gaf bij DWDD.. dat was geweldig.
Wat is deze?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef remcoP het volgende:
Oostenrijk zouden we moeten kunnen verslaan:
[ afbeelding ]
Kim Kardashian?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef remcoP het volgende:
Oostenrijk zouden we moeten kunnen verslaan:
[ afbeelding ]
Straks even proberen, ik ben nu een beetje moe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het met My Gravity op toch lekkerder.
Wat een bagger... - Dit is ZO slecht dat ik Nederland bijna acuut mooi ga vinden.quote:
Als je zo veel close-ups van borsten nodig hebt om je nummer aan de man te brengen, kun je zelfs met de muziek uit nog raden dat het nummer niet al te best is.quote:
Ah, ik was dus niet de enige. *opgelucht*quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Het deed me in alles hier aan denken:quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef NoCigar het volgende:
De stijl van het nummer doet me een beetje denken aan Robert plant and alison Krauss, maar dan iets minder misschien. Ik heb niet zo'n kijk op dit genre. Maar dat is een erg mooi album.
Bronson is fan.quote:
twitter:jobboersma twitterde op woensdag 12-03-2014 om 20:00:21Het festival waarvan je wist dat het er ooit van zou moeten komen #dwdd reageer retweet
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:jobboersma twitterde op woensdag 12-03-2014 om 20:00:21Het festival waarvan je wist dat het er ooit van zou moeten komen #dwdd reageer retweet
Stukquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=donatan+cleo&source=images&cd=&docid=TTfJ68kcyB6E3M&tbnid=YaGqGBzXT7SZ2M:&ved=0CAYQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.celebryci.com.pl%2Findex.php%2Fcelebrity-fashion%2F478-rachel-zoe-prefall-2012-szyk-i-elegancja-zainspirowane-latami-60-tymi-145&ei=ZK8gU86SJeS70wXt1IHYCw&psig=AFQjCNG3E3jYAlcEaoliFgXYTpouXixX2w&ust=1394737351297787]afbeelding[/url] ]
Polen
Altijd maar moeten acteren dat je zo vrolijk bent vreet natuurlijk energie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:14 schreef Guanabana het volgende:
Is Ilse aan de speed/coke? Ze is zo mager geworden, check dat gezichtje, en dan dat manische gedrag (weet wel dat ze altijd zo is, maar nu spant het de kroon). Vermoeiend wijf.
quote:Tentoonstelling ‘Zwagerman kiest’
Van 14 maart t/m 15 juni is in het Teylersmuseum in Haarlem de tentoonstelling ‘Zwagerman kiest’ te zien. Welke kunstwerken kiest Joost Zwagerman als hij het voor het zeggen heeft? Uit de 40.000 werken van het museum maakte hij een keuze uit nieuwe en oude kunst met spannende combinaties tot gevolg.
Remake 'Cosmos': Govert Schilling & Diederik Jekel
Het universum is een groots mysterie en vangt zowel wetenschappers als leken met haar magie. 34 jaar geleden deed de charismatische Carl Sagan al een poging om het mysterie een klein beetje te ontrafelen voor de tv-kijker, in de serie Cosmos: A Spacetime Odyssey. In meer dan 60 landen werden 400 miljoen mensen wekelijks meegenomen op een reis door het heelal en het universum en leerden alles over waterstof, de mensheid en asteroïden. Het programma krijgt nu een remake, dit keer gepresenteerd door astrofysicus Neil DeGrasse Tyson. Diederik Jekel en Govert Schilling hebben al een kijkje mogen nemen. Worden onze hooggespannen verwachtingen waargemaakt?
De eerste aflevering van 'Cosmos: A Spacetime Odyssey' is aanstaande zondag om 22.00 uur te zien op National Geographic en FOX.
Muziek: Valentina Lisits
Op haar derde begon de Oekraïense Valentina Lisitsa (1973) al met pianospelen en op haar vierde gaf ze haar eerste solo-recital. Van een natuurtalent in het klassieke pianospel valt dus wel te spreken.
Van Bach tot Bernstein en van Mozart tot Shoshtakovich, Valentina speelt het allemaal op betoverende wijze.
Ze is dan ook een van de meest bekeken klassieke musici op Youtube, met meer dan 30 miljoen hits en heeft verscheidene prijzen gewonnen waaronder, samen met haar man Alexei Kuznetsoff, voor het beste dubbelspel.
Tafeldame: Sylvana Simons
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:42 schreef remcoP het volgende:
Sylvana, blij dat ik niet kan kijken vanavond.
Successupporters!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:58 schreef Uccie het volgende:
Kan ik een keer kijken deze week
Ik ga wel strijken dan
Sylvana en Zwagerman....dat vraagt wel veel van mijn energie hoorquote:
Het lijkt wel steeds erger te worden inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:14 schreef Guanabana het volgende:
Is Ilse aan de speed/coke? Ze is zo mager geworden, check dat gezichtje, en dan dat manische gedrag (weet wel dat ze altijd zo is, maar nu spant het de kroon). Vermoeiend wijf.
Ja, viel mij ook op. Er is iets mis met haar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het lijkt wel steeds erger te worden inderdaad.
Mjah dat wel maar de muziek is wel tof hoor. Jammer van Sylvana.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
De zwarte lijst klinkt wel enigszins dubieus trouwens.
Michael Jackson.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Specularium het volgende:
Zijn er ook blanke artiesten die Sylvana leuk vindt?
Vooral Barack's voorouders, die zagen veel in het vooronder van dat schipquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Diederik heeft een irritant wijvenstemmetje.
En een blij ei hoofd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn fietsskillsquote:
Het is maar goed dat MM geen tafelheer is vandaag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |