twitter:jobboersma twitterde op woensdag 12-03-2014 om 20:00:21Het festival waarvan je wist dat het er ooit van zou moeten komen #dwdd reageer retweet
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:jobboersma twitterde op woensdag 12-03-2014 om 20:00:21Het festival waarvan je wist dat het er ooit van zou moeten komen #dwdd reageer retweet
Stukquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=donatan+cleo&source=images&cd=&docid=TTfJ68kcyB6E3M&tbnid=YaGqGBzXT7SZ2M:&ved=0CAYQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.celebryci.com.pl%2Findex.php%2Fcelebrity-fashion%2F478-rachel-zoe-prefall-2012-szyk-i-elegancja-zainspirowane-latami-60-tymi-145&ei=ZK8gU86SJeS70wXt1IHYCw&psig=AFQjCNG3E3jYAlcEaoliFgXYTpouXixX2w&ust=1394737351297787]afbeelding[/url] ]
Polen
Altijd maar moeten acteren dat je zo vrolijk bent vreet natuurlijk energie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:14 schreef Guanabana het volgende:
Is Ilse aan de speed/coke? Ze is zo mager geworden, check dat gezichtje, en dan dat manische gedrag (weet wel dat ze altijd zo is, maar nu spant het de kroon). Vermoeiend wijf.
quote:Tentoonstelling ‘Zwagerman kiest’
Van 14 maart t/m 15 juni is in het Teylersmuseum in Haarlem de tentoonstelling ‘Zwagerman kiest’ te zien. Welke kunstwerken kiest Joost Zwagerman als hij het voor het zeggen heeft? Uit de 40.000 werken van het museum maakte hij een keuze uit nieuwe en oude kunst met spannende combinaties tot gevolg.
Remake 'Cosmos': Govert Schilling & Diederik Jekel
Het universum is een groots mysterie en vangt zowel wetenschappers als leken met haar magie. 34 jaar geleden deed de charismatische Carl Sagan al een poging om het mysterie een klein beetje te ontrafelen voor de tv-kijker, in de serie Cosmos: A Spacetime Odyssey. In meer dan 60 landen werden 400 miljoen mensen wekelijks meegenomen op een reis door het heelal en het universum en leerden alles over waterstof, de mensheid en asteroïden. Het programma krijgt nu een remake, dit keer gepresenteerd door astrofysicus Neil DeGrasse Tyson. Diederik Jekel en Govert Schilling hebben al een kijkje mogen nemen. Worden onze hooggespannen verwachtingen waargemaakt?
De eerste aflevering van 'Cosmos: A Spacetime Odyssey' is aanstaande zondag om 22.00 uur te zien op National Geographic en FOX.
Muziek: Valentina Lisits
Op haar derde begon de Oekraïense Valentina Lisitsa (1973) al met pianospelen en op haar vierde gaf ze haar eerste solo-recital. Van een natuurtalent in het klassieke pianospel valt dus wel te spreken.
Van Bach tot Bernstein en van Mozart tot Shoshtakovich, Valentina speelt het allemaal op betoverende wijze.
Ze is dan ook een van de meest bekeken klassieke musici op Youtube, met meer dan 30 miljoen hits en heeft verscheidene prijzen gewonnen waaronder, samen met haar man Alexei Kuznetsoff, voor het beste dubbelspel.
Tafeldame: Sylvana Simons
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:42 schreef remcoP het volgende:
Sylvana, blij dat ik niet kan kijken vanavond.
Successupporters!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:58 schreef Uccie het volgende:
Kan ik een keer kijken deze week
Ik ga wel strijken dan
Sylvana en Zwagerman....dat vraagt wel veel van mijn energie hoorquote:
Het lijkt wel steeds erger te worden inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:14 schreef Guanabana het volgende:
Is Ilse aan de speed/coke? Ze is zo mager geworden, check dat gezichtje, en dan dat manische gedrag (weet wel dat ze altijd zo is, maar nu spant het de kroon). Vermoeiend wijf.
Ja, viel mij ook op. Er is iets mis met haar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het lijkt wel steeds erger te worden inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |