abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137658687
Met het gebruik van SONAR doelde ik meer op het opsporen van wrakstukken (reliëf van de zeebodem in combinatie met wrakstukken). Ik heb geen kennis over de opsporings-methoden voor flight data recorders. Ik zal het eens opzoeken vanavond.

Edit: Snel gevonden :)
quote:
Het signaal wordt tot 30 dagen uitgezonden door een zogenaamde beacon locator en kan worden opgevangen op dieptes tot 6 km.
pi_137658793
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. Niet het doorvliegen, niet de U-turn. het verklaart alleen het "plotselinge", maar dat klopt weer niet met het doorvliegen wat niet plotseling is.
betere waterdiepte voor spoorloze zelfmoord. 50m of 4000m was het toch?
pi_137658900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 04:11 schreef TLC het volgende:
Hij bewaarde de schoenen naar eigen zeggen 'veilig thuis'. Later zou hij één schoen hebben verkocht aan Maleisische mannen die een aanslag wilden plegen.
He also told jurors that in 2001 he gave a group of Malaysians affiliated with al Qaeda intent on blowing up a Malaysian airliner a shoe bomb "to help them access the cockpit of the plane."
-Foreign Policy Magazine
-
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:45:43 #204
54408 Parzival
Where it happens
pi_137658989
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.wantchinatimes(...)40312000154&cid=1103

Breaking: Body wearing lifejacket reported found off Malacca

Excuses als het al gepost was.
dat zou betekenen dat er überhaupt nog tijd was om een lifevest om te doen.. wat weer inhoudt dat dat ding niet volle snelheid naar beneden gedoken is.. want dan is de druk zo groot dat je dat echt niet lukt..

en dus ook geen mid-air explosie..

controlled dive.. en dan kan een vliegtuig nog heeeeeeeeel ver vliegen hoor..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137659022
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:45 schreef Parzival het volgende:

[..]

dat zou betekenen dat er überhaupt nog tijd was om een lifevest om te doen.. wat weer inhoudt dat dat ding niet volle snelheid naar beneden gedoken is.. want dan is de druk zo groot dat je dat echt niet lukt..

Dat nieuwsbericht bleek niet te kloppen.
pi_137659028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:45 schreef Parzival het volgende:

[..]

Wat? Als het al waar is, waarom denk je dan dat iemand dat vest persé aan moet hebben gehad?
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:58:36 #207
54408 Parzival
Where it happens
pi_137659389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Wat? Als het al waar is, waarom denk je dan dat iemand dat vest persé aan moet hebben gehad?
nou dat hoeft niet.. maar is wel het verwachte scenario..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:03:30 #208
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137659555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

'Body wearing lifejacket'. De kans dat een reddingsvest tijdens een vrije val precies over een persoon heen valt lijkt me te verwaarlozen. Laat staan dat het ook nog eens opblaast.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:05:13 #209
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137659625
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

'Body wearing lifejacket'. De kans dat een reddingsvest tijdens een vrije val precies over een persoon heen valt lijkt me te verwaarlozen. Laat staan dat het ook nog eens opblaast.
Tijdens een vrije val kun je hem zelf gewoon om doen. Tenzij je al dood bent natuurlijk.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137659660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Aha, mijn fout! Verkeerd gelezen/begrepen, sorry.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:06:19 #211
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_137659667
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:05 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Tijdens een vrije val kun je hem zelf gewoon om doen. Tenzij je al dood bent natuurlijk.
Hij vraagt toch waarom iemand per se dat vest aan gehad zou moeten hebben?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:11:12 #212
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137659814
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hij vraagt toch waarom iemand per se dat vest aan gehad zou moeten hebben?
:@ Ik ben ook lekker wakker aan het lezen.

Overigens wordt het wel weer tijd voor echt nieuws :{
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137659979
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:34 schreef Marrije het volgende:
Verwarring over radarwaarneming vlucht MH 370 groeit

De verwarring over wat er op militaire radars is gezien sinds vlucht MH 370 boven de Zuid-Chinese Zee van de radar verdween, groeit.

Het vliegtuig zou zaterdagnacht mogelijk rond 2.15 uur gezien zijn op 320 kilometer ten noordwesten van Penang. Dat meldt The Guardian op basis van verklaringen van Maleisische autoriteiten.

Dinsdag spraken autoriteiten in Maleisië nog over een mogelijke waarneming van het vliegtuig in de buurt van Kota Bharu, honderden kilometers ten zuidwesten van de geplande route. Vlucht MH 370, onderweg van Kuala Lumpur naar Peking, zou na te zijn verdwenen op de radar mogelijk richting de Straat van Malakka zijn gevlogen.

"Het toestel is na het passeren van Kota Bharu (Maleisië, red.) van koers gewijzigd en is lager gaan vliegen. Daarna is de Boeing doorgevlogen tot de Straat van Malakka", aldus een militaire bron dinsdag.

nu.nl
De Malakka-berichtgeving is al ontkracht door de Maleisische luchtmacht:

quote:
Tegelijkertijd verklaarde de Maleisische luchtmacht nooit te hebben gezegd dat het toestel daadwerkelijk op radarbeelden was gesignaleerd in de buurt van de Straat van Malakka.

Een bericht met die strekking werd nadrukkelijk tegengesproken. Wel werd de waarneming bevestigd dat vlucht MH370 mogelijk is omgekeerd voordat hij van de radar verdween.

Tegenovergestelde richting
De correctie van de luchtmacht volgde op een bericht van onder andere Maleisische media dat het vliegtuig, met aan boord 239 inzittenden, mogelijk is terechtgekomen boven de Straat van Malakka. Die bevindt zich aan de westzijde van het Maleisische schiereiland, juist in de tegenovergestelde richting van de route die het vliegtuig moest afleggen tussen Kuala Lumpur en Peking.

Generaal Tan Sri Rodzali Daud van de Maleisische luchtmacht deelde mee dat er nooit zo'n verklaring is afgegeven en dat de berichten daarover pertinent onjuist zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-vliegtuig-uit.dhtml
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_137660051
Clusterfuck. :9
pi_137660091
Het komt er een beetje op neer dat we niet eens weten over welke zee het vliegtuig in welke richting vloog ?
pi_137660197
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. Niet het doorvliegen, niet de U-turn. het verklaart alleen het "plotselinge", maar dat klopt weer niet met het doorvliegen wat niet plotseling is.
Juist wel als hij met het vliegtuig spoorloos wilt verdwijnen, ik zie het een zelfmoordenaar wel doen, misschien om zijn familie het leed te besparen immers als je weinig terugvindt blijft het voorlopig speculeren.
pi_137660297
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Juist wel als hij met het vliegtuig spoorloos wilt verdwijnen, ik zie het een zelfmoordenaar wel doen, misschien om zijn familie het leed te besparen immers als je weinig terugvindt blijft het voorlopig speculeren.
Het is maar wat je leed besparen noemt. Deze onzekerheid lijkt me verschrikkelijk, zeker voor familie van de piloot, waar nu de meest wilde verhalen over rond gaan.
In the coolest little capital of the world
pi_137660421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:19 schreef HiZ het volgende:
Het komt er een beetje op neer dat we niet eens weten over welke zee het vliegtuig in welke richting vloog ?
De informatie op flightradar24 (hoogte, vertikale snelheid, snelheid, koers, radarstation en transpondercode) worden elke 8 seconde ge-update en ik twijfel niet over de juistheid daarvan. De media kakelen maar wat. De autoriteiten staan gewoon voor paal dat ze 'em nog niet gevonden hebben. Het gaat hier om maleiers nou dan wat je het wel. Niet vooruit te branden die lui.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:30:54 #219
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_137660444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef niels0 het volgende:

[..]

De informatie op flightradar24 (hoogte, vertikale snelheid, snelheid, koers, radarstation en transpondercode) worden elke 8 seconde ge-update en ik twijfel niet over de juistheid daarvan. De media kakelen maar wat. De autoriteiten staan gewoon voor paal dat ze 'em nog niet gevonden hebben.
De beste stuurlui zijn Fok!kers.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:32:28 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137660494
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:19 schreef HiZ het volgende:
Als ik het goed begrijp is het meet gangbare uitgangspunt at het de Golf van Thailand is. Eerst van KL richting het noorden, maar na even boven zee te hebben gevlogen kan het een u turn hebben gemaakt. Kota Bharu heeft als laatste een signaal opgepikt.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:32:37 #221
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137660499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef t-8one het volgende:

[..]

De beste stuurlui zijn Fok!kers.
Vooral als ze ook nog eens aan wal staan op zolder zitten :P
pi_137660526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef niels0 het volgende:

[..]

De informatie op flightradar24 (hoogte, vertikale snelheid, snelheid, koers, radarstation en transpondercode) worden elke 8 seconde ge-update en ik twijfel niet over de juistheid daarvan.
Maar wat heeft dat met de locatie van het toestel te maken dan? Als die transponder is uitgevallen/uitgezet, kan ie nog wel eens ergens anders zijn.
pi_137660532
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Het is maar wat je leed besparen noemt. Deze onzekerheid lijkt me verschrikkelijk, zeker voor familie van de piloot, waar nu de meest wilde verhalen over rond gaan.
Nou ja weten dat je geliefde niet alleen zelfmoord heeft gepleegd maar daarbij ook nog eens 200+ mensen heeft meegenomen is natuurlijk anders dan een vermissing.
pi_137660620
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:35 schreef niels0 het volgende:
Met het gebruik van SONAR doelde ik meer op het opsporen van wrakstukken (reliëf van de zeebodem in combinatie met wrakstukken). Ik heb geen kennis over de opsporings-methoden voor flight data recorders. Ik zal het eens opzoeken vanavond.

Edit: Snel gevonden :)

[..]

In het relatief ondiepe water bij de oostkust zou dat weinig problemen moeten opleveren maar bij de westkust wordt het behoorlijk dieper.

Overigens wellicht dat de radarchecks en dergelijke vaag zijn maar we hebben ook ooggetuigenverslagen over een laagvliegend vliegtuig ik neem het heel serieus dat hij naar het westen is gevlogen.
pi_137660645
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nou ja weten dat je geliefde niet alleen zelfmoord heeft gepleegd maar daarbij ook nog eens 200+ mensen heeft meegenomen is natuurlijk anders dan een vermissing.
Nouja, als je bewust deze mysterieuze manier uitzoekt met als doel om familie het leed te besparen dan vraag ik me af waarom je het überhaupt op deze manier doet.
In the coolest little capital of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')