abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137662954
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef Proximo het volgende:
Het wordt steeds vreemder... :{
nee hoor, het vliegtuig ligt gewoon op de eerste plek waar ze gezocht hebben, alleen niels0 weet dat. De rest is gewoon dom of blind. ;)
In the coolest little capital of the world
pi_137662970
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:51 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Alleen gaat een vliegtuig niet van het ene op het andere moment van 35.000ft naar 0. Als de transponder tot het laatste moment was blijven werken zoals jij suggeert had deze toch moeten laten zien dat het gedaald was?

Tenzij het vliegtuig mid-air uit elkaar geknald is, in welk geval ze op die locatie echt wel al resten hadden gevonden, aangezien het de eerste locatie is waar ze gezocht hebben, neem ik aan.

Of.. de transponder is om een andere reden gedeactiveerd, en in dat geval hoeft het vliegtuig dus niet noodzakelijk op die plaats gecrashed te zijn.

Heerlijk toch, hoe dit topic al dagen in een cirkel lijkt te gaan :P
Dat duurt inderdaad relatief nog best lang voordat de zee in de buurt komt.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:54:37 #253
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137662977
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

nee hoor, het vliegtuig ligt gewoon op de eerste plek waar ze gezocht hebben, alleen niels0 weet dat. De rest is gewoon dom of blind.
:P :')
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:55:40 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137663011
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ding valt toch niet in 1 sec van 10km naar 0?
En FR24 heeft al gezegd dat die 0 betekent dat ze geen data hebben ontvangen (vliegtuig lager dan 30.000 voet of uitgeschakeld).
en hoeveel sec duurt het voorat ie daalt van de meetbare 35.000 ft tot de niet meer meetbare 30.000 ft?
pi_137663014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

is het mogelijk om dat handmatig uit te schakelen als piloot? dat de hoogte etc wordt doorgegeven? En zo ja, springt het dan op 0?
Ja, is uit te schakelen, dan valt ie gewoon van de kaart, geen idee of ding dan naar 0 springt.
pi_137663027
Ja mensen, ik heb ook een hoop vragen, inderdaad dat de hoogte opeens van 35.000ft naar 0 springt.
Misschien gewoon een raketje van de yanken hoor, die het toestel in 1 klap aan flarden heeft geblazen. Ik weet het ook niet.
pi_137663040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:50 schreef OEM het volgende:

[..]

FR24 heeft zelf al gezegd dat volgens de laatste log die ze hebben hij nog op 35000ft zit (ondanks dat de player wat anders laat zien): link

[..]

Ok, dus vliegtuig hoeft helemaal niet op die plek te zijn neergestort als de transponder uitgeschakeld werd,
pi_137663079
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef niels0 het volgende:
Ja mensen, ik heb ook een hoop vragen, inderdaad dat de hoogte opeens van 25.000ft naar 0 springt.
Misschien gewoon een raketje van de yanken hoor, die het toestel in 1 klap aan flarden heeft geblazen. Ik weet het ook niet.
Maar zelfs bij een raketinslag is zo'n transponder niet opeens op 0 zeg maar. Op mij komt het over dat decdetectiesystemen zijn uitgezet en dat je dan automatisch een 0-waarde krijgt.
pi_137663106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Ok, dus vliegtuig hoeft helemaal niet op die plek te zijn neergestort als de transponder uitgeschakeld werd,
Ja maar de grondradar heeft 'em al wel gelockt en die kun je niet in het vliegtuig uitzetten. Dat je als het ware instantly stealth wordt. Die radar neemt gewoon een object waar en die staat zelf een eind verderop.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:00:16 #260
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137663144
Nog steeds niks gevonden?
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:00:26 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137663151
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar zelfs bij een raketinslag is zo'n transponder niet opeens op 0 zeg maar. Op mij komt het over dat decdetectiesystemen zijn uitgezet en dat je dan automatisch een 0-waarde krijgt.
en icm met het afwijken van de vluchtroute, of die buiging nou doorzet of niet, is dat toch een aanwijzing dat neerstorten niet het eerste hoeft te zijn waar je aan denkt...
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:01:58 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137663190
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ding valt toch niet in 1 sec van 10km naar 0?
En FR24 heeft al gezegd dat die 0 betekent dat ze geen data hebben ontvangen (vliegtuig lager dan 30.000 voet of uitgeschakeld).
en dat kan ook heel goed geen of maar en zijn, in dit geval
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:02:03 #263
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137663193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

en hoeveel sec duurt het voorat ie daalt van de meetbare 35.000 ft tot de niet meer meetbare 30.000 ft?
Air France 180 seconden van 38000 voet naar 0 :)
Maar die probeerden in de lucht te blijven.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:02:25 #264
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137663201
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Ok, dus vliegtuig hoeft helemaal niet op die plek te zijn neergestort als de transponder uitgeschakeld werd,
Inderdaad. Er is ook verder nog nergens bevestigd dat ie ergens anders gezien is op primaire radar. Hooguit geruchten.
pi_137663203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ja maar de grondradar heeft 'em al wel gelockt en die kun je niet in het vliegtuig uitzetten. Dat je als het ware instantly stealth wordt. Die radar neemt gewoon een object waar en die staat zelf een eind verderop.
Ik weet hoe radar werkt, maar daar boven zee is er toch helemaal geen coverage?
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:02:56 #266
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137663216
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar zelfs bij een raketinslag is zo'n transponder niet opeens op 0 zeg maar. Op mij komt het over dat decdetectiesystemen zijn uitgezet en dat je dan automatisch een 0-waarde krijgt.
Die 0 is gewoon een waarde die FR24 aangeeft als ze geen signaal krijgen?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137663259
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

en icm met het afwijken van de vluchtroute, of die buiging nou doorzet of niet, is dat toch een aanwijzing dat neerstorten niet het eerste hoeft te zijn waar je aan denkt...
Ik denk niet daar misschien wel elders inderdaad.
pi_137663271
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:02 schreef matthijst het volgende:

[..]

Die 0 is gewoon een waarde die FR24 aangeeft als ze geen signaal krijgen?
Dat vermoed ik inderdaad.
pi_137663286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ja maar de grondradar heeft 'em al wel gelockt en die kun je niet in het vliegtuig uitzetten. Dat je als het ware instantly stealth wordt. Die radar neemt gewoon een object waar en die staat zelf een eind verderop.
Wat stelde die grondradar??
pi_137663299
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

is het mogelijk om dat handmatig uit te schakelen als piloot? dat de hoogte etc wordt doorgegeven? En zo ja, springt het dan op 0?


Knopje rechtsonder staat op standby, zo is transponder uit.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:07:04 #271
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137663343
Here is a #MH370 situation update from Flightradar24 because of the many questions we get.

The ADS-B transponder of an aircraft is transmitting data twice per second. FR24 saves data every 10-60 second depending on altitude. On cruising altitude data is normally saved once per 60 seconds. By analyzing all our databases and logs we have managed to recover about 2 signals per minute for the last 10 minutes.

The last location tracked by Flightradar24 is
Time UTC: 17:21:03
Lat: 6.97
Lon: 103.63
Alt: 35000
Speed: 471 knots
Heading: 40

Between 17:19 and 17:20 the aircraft was changing heading from 25 to 40 degrees, which is probably completely according to flight plan as MH370 on both 4 March and 8 March did the same at the same position. Last 2 signals are both showing that the aircraft is heading in direction 40 degrees.

Today there are reports in media that MH370 may have turned around. FR24 have not tracked this. This could have happened if the aircraft suddenly lost altitude as FR24 coverage in that area is limited to about 30000 feet.

FR24 have not tracked any emergency squawk alerts for flight MH370 before we lost coverage of the aircraft. Playback for flight MH370 is available on
http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370#2d81a27

If you have questions about how Flightradar24 works, please read
http://www.flightradar24.com/how-it-works
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:09:07 #272
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137663382
0 does not mean sea level as there is no ground coverage in this area. 0 is a data error from the receiver or signal reception.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137663393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

en icm met het afwijken van de vluchtroute, of die buiging nou doorzet of niet, is dat toch een aanwijzing dat neerstorten niet het eerste hoeft te zijn waar je aan denkt...
Nee die afbuiging hoort bij het vluchtplan. Het gebeurt precies hier van luchtweg R208 via intersectie IGARI naar luchtweg M765 dus die bocht klopt wel. Het voorval gebeurt eigenlijk precies vlak nadat de bocht wordt ingezet. Ik heb een paar vluchten gevolgd vandaag. Dat is de normale route.
pi_137663436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:09 schreef matthijst het volgende:
0 does not mean sea level as there is no ground coverage in this area. 0 is a data error from the receiver or signal reception.
Bedankt voor de info!
pi_137663468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:09 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nee die afbuiging hoort bij het vluchtplan. Het gebeurt precies hier van luchtweg R208 via intersectie IGARI naar luchtweg M765 dus die bocht klopt wel. Het voorval gebeurt eigenlijk precies vlak nadat de bocht wordt ingezet. Ik heb een paar vluchten gevolgd vandaag. Dat is de normale route.
Dat is iets anders dan een u-bocht en fat is waar het over gaat.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:13:58 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137663481
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:05 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Knopje rechtsonder staat op standby, zo is transponder uit.
ok, begrijp ik dan goed dat:
als die niet handmatig is uitgezet dan vloog men dus lager dan 30.000 ft OF is het vliegtuig in 1 x uit elkaar geknald.

als die wel handmatig is uitgezet, dan kunnen ze verder zijn gevlogen tussen radarsytemen door? Kijk, ik dacht altijd dat alle wateren afgedekt waren :') Dat een vliegtuig ook zonder signalen uit te zenden toch waarneembaar zou zijn door 'systemen'. Maar dat is dus niet zo...? En als je wel wordt gezien door een systeem dan is dus ook niet meteen duidelijk welk vliegtuig het exact is.
pi_137663490
Niels,

Dank voor je fantastische inzet in dit topic, nogmaals!

Als er maar 1 reading per minuut is op die site (op kruishoogte), kan het vliegtuig makkelijk in 1 minuut van 35.000 voet tot onder de 30.000 voet (grens waar de hoge radar nog werkt) gedaald zijn en daardoor van de secundaire radar verdwenen zijn?

Dan kan het vliegtuig daarna nog doorvliegen, onder de hoge radar door en in een gebied waar geen grondradar zou zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137663504
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

ok, begrijp ik dan goed dat:
als die niet handmatig is uitgezet dan vloog men dus lager dan 30.000 ft OF is het vliegtuig in 1 x uit elkaar geknald.

als die wel handmatig is uitgezet, dan kunnen ze verder zijn gevlogen tussen radarsytemen door? Kijk, ik dacht altijd dat alle wateren afgedekt waren :') Dat een vliegtuig ook zonder signalen uit te zenden toch waarneembaar zou zijn door 'systemen'. Maar dat is dus niet zo...? En als je wel wordt gezien door een systeem dan is dus ook niet meteen duidelijk welk vliegtuig het exact is.
Een vliegtuig kan anno 2014 schijnbaar nog steeds onherkenbaar dpor het luchtruim vliegen inderdaad.
pi_137663513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:13 schreef Marrije het volgende:

Dat een vliegtuig ook zonder signalen uit te zenden toch waarneembaar zou zijn door 'systemen'. Maar dat is dus niet zo...? En als je wel wordt gezien door een systeem dan is dus ook niet meteen duidelijk welk vliegtuig het exact is.
Zie de OP: primaire radar = passief = grondradar. Secundaire radar = actief = transponder = hoge radar.

Een vliegtuig zonder transponder zou dus door de grondradar wel en door de hoge radar niet opgepikt worden. Of hij kan dalen onder de 30.000 voet en gaat ie sowieso van de hoge radar af?

Maar niels weet er meer van.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:17:26 #280
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137663556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:09 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nee die afbuiging hoort bij het vluchtplan. Het gebeurt precies hier van luchtweg R208 via intersectie IGARI naar luchtweg M765 dus die bocht klopt wel. Het voorval gebeurt eigenlijk precies vlak nadat de bocht wordt ingezet. Ik heb een paar vluchten gevolgd vandaag. Dat is de normale route.
ok, duidelijk, dank je

hmmm
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:18:46 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137663599
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie de OP: primaire radar = passief = grondradar. Secundaire radar = actief = transponder = hoge radar.

Een vliegtuig zonder transponder zou dus door de grondradar wel en door de hoge radar niet opgepikt worden. Of hij kan dalen onder de 30.000 voet en gaat ie sowieso van de hoge radar af?

Maar niels weet er meer van.
bechikken alle wateren over een grondradar?
pi_137663617
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie de OP: primaire radar = passief = grondradar. Secundaire radar = actief = transponder = hoge radar.

Een vliegtuig zonder transponder zou dus door de grondradar wel en door de hoge radar niet opgepikt worden. Of hij kan dalen onder de 30.000 voet en gaat ie sowieso van de hoge radar af?

Maar niels weet er meer van.
Een primaire radar herkent alleen niet altijd wat het opvangt als bvb een vliegtuig geen signalen terugstuurt. Ze kunnen volgens mij wel afmetingen herkennen dus dat ze vermoeden dat het dit vliegtuig is zegt wel iets want hoeveel vliegtuigen van die omvang vliegen onherkenbaar voorbij die radar daar?!
pi_137663633
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

bechikken alle wateren over een grondradar?
Nee, dat is het probleem. Volgens mij zijn dat alleen militaire radarposten en wellicht de grotere schepen (die varen er genoeg daar) en heel misschien een olieplatform (kan ik me zo voorstellen, nooit offshore geweest helaas).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137663671
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:
Niels,

Dank voor je fantastische inzet in dit topic, nogmaals!
Sorry, maar hij zorgt naar mijn idee alleen maar voor verwarring: Claimt dat het toestel daar is neergestort waar flightradar24.com hem voor het laatst heeft gezien, wat daarna praktisch wordt tegengesproken door een bericht op flightradar24.com.

Daarna claimt hij dat het toestel gelocked is door grondradar?? Als dat zo was, dan kon je uit de radaropnames zo zien waar de transponder stopte en de grondradar verder ging.

Maar daar midden boven het water is helemaal geen grondradar.
pi_137663697
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een primaire radar herkent alleen niet altijd wat het opvangt als bvb een vliegtuig geen signalen terugstuurt. Ze kunnen volgens mij wel afmetingen herkennen dus dat ze vermoeden dat het dit vliegtuig is zegt wel iets want hoeveel vliegtuigen van die omvang vliegen voorbij die radar daar?!
Yep, goeie correctie. De passieve radar is dus wat je in films ziet, als ik het allemaal een beetje goed begrijp met 2 uurtjes slaap en een meeting die niet doorging >:) :

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137663722
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:21 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Sorry, maar hij zorgt naar mijn idee alleen maar voor verwarring: Claimt dat het toestel daar is neergestort waar flightradar24.com hem voor het laatst heeft gezien, wat daarna praktisch wordt tegengesproken door een bericht op flightradar24.com.

Daarna claimt hij dat het toestel gelocked is door grondradar??
Hij claimt het niet volgens mij, maar ik vind ook dat hij zich blindstaart op het scenario "van de hoge radar verdwenen dus 'direct' neergestort". Hij kan ook onder de hoge radar gedaald zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137663796
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yep, goeie correctie. De passieve radar is dus wat je in films ziet, als ik het allemaal een beetje goed begrijp met 2 uurtjes slaap en een meeting die niet doorging >:) :

[ afbeelding ]
Als je maar niet tijdens je meeting je excuses aanbiedt vanwege moeheid omdat je op FOK nog een paar uurtjes extra probeerde te achterhalen waar dit vliegtuig zou zijn beland ;) ;).
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:26:58 #288
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137663837
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je maar niet tijdens je meeting je excuses aanbiedt vanwege moeheid omdat je op FOK nog een paar uurtjes extra probeerde te achterhalen waar dit vliegtuig zou zijn beland ;) ;).
Jij weet heul niet waar die meeting over ging, misschien wel over het vliegtuig :P
pi_137663840
Excuses voor een mogelijk domme vraag,
Maar hoe zit het met satelliet beelden? Er is toch wel ergens iemand op aarde die dat logt en terug kan kijken?
pi_137663881
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je maar niet tijdens je meeting je excuses aanbiedt vanwege moeheid omdat je op FOK nog een paar uurtjes extra probeerde te achterhalen waar dit vliegtuig zou zijn beland ;) ;).
Hij ging dus niet door, en dat is kudt.

En Banaan, nee, probeer een dag voor klanten te organiseren. Mijn werk is gedaan, nu het management nog.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137663902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef cemeteryslut het volgende:
Excuses voor een mogelijk domme vraag,
Maar hoe zit het met satelliet beelden? Er is toch wel ergens iemand op aarde die dat logt en terug kan kijken?
Dat lijkt mij militaire informatie. Maar er was een bericht van de VSAmerikanen dat ze GEEN explosie hebben geregistreerd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137663957
is er daar op zee (in de lucht) mogeiljkheid om te sms'n of bellen?
als er iets langdurings aan de hand zou zijn was er toch wel iemand die geprobeerd heeft om te bellen.
pi_137663987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef fespo het volgende:
is er daar op zee (in de lucht) mogeiljkheid om te sms'n of bellen?
als er iets langdurings aan de hand zou zijn was er toch wel iemand die geprobeerd heeft om te bellen.
Die vliegtuigen hebben meestal wel creditcard telefoons. Maar als de antenne het niet meer doet, lijkt me sterk dat je kan communiceren ermee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137664053
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef fespo het volgende:
is er daar op zee (in de lucht) mogeiljkheid om te sms'n of bellen?
als er iets langdurings aan de hand zou zijn was er toch wel iemand die geprobeerd heeft om te bellen.
Neen. Alleen met een satelliettelefoon zou je kunnen bellen en je zou met de radiosystemen in het vliegtuig iemand kunnen bereiken.
Verder is er niets. Geen radar, geen dataverbinding, nada.
pi_137664158
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef cemeteryslut het volgende:
Excuses voor een mogelijk domme vraag,
Maar hoe zit het met satelliet beelden? Er is toch wel ergens iemand op aarde die dat logt en terug kan kijken?
Satellieten die locaties in detail registreren moeten ook daar bewust voor aangestuurd worden om die bepaalde locatie te kunnen bekijken. Het moet dus al enorm toeval zijn als een satelliet net op deze locatie gericht was op dit moment.
Satellieten die een groter bereik registreren (zoals meteosat) halen nooit genoeg detail om een vliegtuig te kunnen identificeren.

Zie het als dat je een camera met een enorme telelens ergens op richt. Je ziet alleen dat waar je lens op gericht is, en wat naast je lens valt zie je dus niet. Als je uitzoomt zie je weliswaar meer gebied op je foto, maar minder detail.
In the coolest little capital of the world
pi_137664214
En net als je ze nodig hebt is er geen Google Streetviewauto of -bootje in de buurt. -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137664235
Het ligt ergens in Zuid Vietnam
pi_137664382
niemand weet ondertussen nog waar die kist ligt.
pi_137664388
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij ging dus niet door, en dat is kudt.

En Banaan, nee, probeer een dag voor klanten te organiseren. Mijn werk is gedaan, nu het management nog.
In het geval dat ;) ;).
pi_137664415
sja
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')