nee hoor, het vliegtuig ligt gewoon op de eerste plek waar ze gezocht hebben, alleen niels0 weet dat. De rest is gewoon dom of blind.quote:
Dat duurt inderdaad relatief nog best lang voordat de zee in de buurt komt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:51 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Alleen gaat een vliegtuig niet van het ene op het andere moment van 35.000ft naar 0. Als de transponder tot het laatste moment was blijven werken zoals jij suggeert had deze toch moeten laten zien dat het gedaald was?
Tenzij het vliegtuig mid-air uit elkaar geknald is, in welk geval ze op die locatie echt wel al resten hadden gevonden, aangezien het de eerste locatie is waar ze gezocht hebben, neem ik aan.
Of.. de transponder is om een andere reden gedeactiveerd, en in dat geval hoeft het vliegtuig dus niet noodzakelijk op die plaats gecrashed te zijn.
Heerlijk toch, hoe dit topic al dagen in een cirkel lijkt te gaan
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
nee hoor, het vliegtuig ligt gewoon op de eerste plek waar ze gezocht hebben, alleen niels0 weet dat. De rest is gewoon dom of blind.
en hoeveel sec duurt het voorat ie daalt van de meetbare 35.000 ft tot de niet meer meetbare 30.000 ft?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ding valt toch niet in 1 sec van 10km naar 0?
En FR24 heeft al gezegd dat die 0 betekent dat ze geen data hebben ontvangen (vliegtuig lager dan 30.000 voet of uitgeschakeld).
Ja, is uit te schakelen, dan valt ie gewoon van de kaart, geen idee of ding dan naar 0 springt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
is het mogelijk om dat handmatig uit te schakelen als piloot? dat de hoogte etc wordt doorgegeven? En zo ja, springt het dan op 0?
Ok, dus vliegtuig hoeft helemaal niet op die plek te zijn neergestort als de transponder uitgeschakeld werd,quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:50 schreef OEM het volgende:
[..]
FR24 heeft zelf al gezegd dat volgens de laatste log die ze hebben hij nog op 35000ft zit (ondanks dat de player wat anders laat zien): link
[..]
Maar zelfs bij een raketinslag is zo'n transponder niet opeens op 0 zeg maar. Op mij komt het over dat decdetectiesystemen zijn uitgezet en dat je dan automatisch een 0-waarde krijgt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef niels0 het volgende:
Ja mensen, ik heb ook een hoop vragen, inderdaad dat de hoogte opeens van 25.000ft naar 0 springt.
Misschien gewoon een raketje van de yanken hoor, die het toestel in 1 klap aan flarden heeft geblazen. Ik weet het ook niet.
Ja maar de grondradar heeft 'em al wel gelockt en die kun je niet in het vliegtuig uitzetten. Dat je als het ware instantly stealth wordt. Die radar neemt gewoon een object waar en die staat zelf een eind verderop.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Ok, dus vliegtuig hoeft helemaal niet op die plek te zijn neergestort als de transponder uitgeschakeld werd,
en icm met het afwijken van de vluchtroute, of die buiging nou doorzet of niet, is dat toch een aanwijzing dat neerstorten niet het eerste hoeft te zijn waar je aan denkt...quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar zelfs bij een raketinslag is zo'n transponder niet opeens op 0 zeg maar. Op mij komt het over dat decdetectiesystemen zijn uitgezet en dat je dan automatisch een 0-waarde krijgt.
en dat kan ook heel goed geen of maar en zijn, in dit gevalquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ding valt toch niet in 1 sec van 10km naar 0?
En FR24 heeft al gezegd dat die 0 betekent dat ze geen data hebben ontvangen (vliegtuig lager dan 30.000 voet of uitgeschakeld).
Air France 180 seconden van 38000 voet naar 0quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hoeveel sec duurt het voorat ie daalt van de meetbare 35.000 ft tot de niet meer meetbare 30.000 ft?
Inderdaad. Er is ook verder nog nergens bevestigd dat ie ergens anders gezien is op primaire radar. Hooguit geruchten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Ok, dus vliegtuig hoeft helemaal niet op die plek te zijn neergestort als de transponder uitgeschakeld werd,
Ik weet hoe radar werkt, maar daar boven zee is er toch helemaal geen coverage?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja maar de grondradar heeft 'em al wel gelockt en die kun je niet in het vliegtuig uitzetten. Dat je als het ware instantly stealth wordt. Die radar neemt gewoon een object waar en die staat zelf een eind verderop.
Die 0 is gewoon een waarde die FR24 aangeeft als ze geen signaal krijgen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar zelfs bij een raketinslag is zo'n transponder niet opeens op 0 zeg maar. Op mij komt het over dat decdetectiesystemen zijn uitgezet en dat je dan automatisch een 0-waarde krijgt.
Ik denk niet daar misschien wel elders inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
en icm met het afwijken van de vluchtroute, of die buiging nou doorzet of niet, is dat toch een aanwijzing dat neerstorten niet het eerste hoeft te zijn waar je aan denkt...
Dat vermoed ik inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die 0 is gewoon een waarde die FR24 aangeeft als ze geen signaal krijgen?
Wat stelde die grondradar??quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja maar de grondradar heeft 'em al wel gelockt en die kun je niet in het vliegtuig uitzetten. Dat je als het ware instantly stealth wordt. Die radar neemt gewoon een object waar en die staat zelf een eind verderop.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
is het mogelijk om dat handmatig uit te schakelen als piloot? dat de hoogte etc wordt doorgegeven? En zo ja, springt het dan op 0?
Nee die afbuiging hoort bij het vluchtplan. Het gebeurt precies hier van luchtweg R208 via intersectie IGARI naar luchtweg M765 dus die bocht klopt wel. Het voorval gebeurt eigenlijk precies vlak nadat de bocht wordt ingezet. Ik heb een paar vluchten gevolgd vandaag. Dat is de normale route.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
en icm met het afwijken van de vluchtroute, of die buiging nou doorzet of niet, is dat toch een aanwijzing dat neerstorten niet het eerste hoeft te zijn waar je aan denkt...
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:09 schreef matthijst het volgende:
0 does not mean sea level as there is no ground coverage in this area. 0 is a data error from the receiver or signal reception.
Dat is iets anders dan een u-bocht en fat is waar het over gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee die afbuiging hoort bij het vluchtplan. Het gebeurt precies hier van luchtweg R208 via intersectie IGARI naar luchtweg M765 dus die bocht klopt wel. Het voorval gebeurt eigenlijk precies vlak nadat de bocht wordt ingezet. Ik heb een paar vluchten gevolgd vandaag. Dat is de normale route.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |