Nee, die data is tot op het laatste moment ontvangen. Daar zijn gewoon filmpjes van. Is al lang gepost hier. Het lijkt me gewoon een beetje onduidelijk waar de landsgrenzen op de Golf van Thailand lopen. Kijk als ze ergens olie vinden weten ze niet hoe snel ze territorium moeten claimen maar als ze Search And Rescue operaties moeten gaan opzetten (lees: betalen) geven ze liever geen thuis. Zelfs als matrozen moet ik ze niet. Ontzettend lui en ze lopen maar te rochelen en te spugen. Maleiers, nee, liever niet. Uiteindelijk mag een westers schip het gewoon gaan opknappen en die sturen gewoon een rekening.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met de locatie van het toestel te maken dan? Als die transponder is uitgevallen/uitgezet, kan ie nog wel eens ergens anders zijn.
Waarom springen mensen voor een trein? Misschien sterven met datgene wat het snelst is of wat je het liefste doet!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nouja, als je bewust deze mysterieuze manier uitzoekt met als doel om familie het leed te besparen dan vraag ik me af waarom je het überhaupt op deze manier doet.
Als ik dat "filmpje" start, dan zie ik een boel vliegtuigen vliegen, moet dan ergens de MH370 opduiken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, die data is tot op het laatste moment ontvangen. Daar zijn gewoon filmpjes van. Is al lang gepost hier.
http://www.theguardian.co(...)517be4b0ea23600ea294quote:Summary
Here’s a summary of the latest developments:
The Malaysian authorities leading the investigation into the missing plane have added to the confusion about its last known whereabouts. At a hostile press conference military officials said the last possible recording of flight MH370 was at 2.15am on Saturday morning 200 miles north west of Penang. The authorities had initially said air traffic control lost contact at 1.20am on the east side of the peninsula. On Tuesday the head of the armed forces was reported as saying it was picked up by military radar at 2.40am - a statement he has since denied making.
The search area has been expanded still further to two areas either side of the Malaysia peninsula. The total search area now covers 27,000 square nautical miles and involves 42 ships and 39 aircraft.
The investigators said they were still not sure whether the aircraft changed course and were “baffled” by why no distress signal was sent. Malaysia military chief said raw data of the radar recordings would be released to the public once it had been corroborated.
Malaysia Airlines insisted that the missing Boeing was airworthy before taking off, but declined to reveal whether it had been inspected for a known potential problem with the fuselage. In November the Federal Aviation Administration warned airlines to look out for corrosion under the skin of the Boeing 777’s fuselage. The airlines chief executive said he would need to check to find out if the missing aircraft had been inspected for the possible fault.
Britain’s jet engine manufacturer Rolls Royce has offered technical help in the investigation. The New Scientist revealed Rolls Royce may have received two sets of flight data from the missing plane.
China has expressed more frustration at the slow progress of the investigation. A foreign minister spokesman said the release of the information had been “chaotic”. China’s ambassador to Malaysia, Huang Huikang, took a front row seat at today’s press conference.
En dan denk ik 'may have received', hebben ze dat nou ontvangen of niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze zijn wel een partij aan het prutsen zeg, nu is de Malakka berichtgeving ineens weer niet correct
[Britain’s jet engine manufacturer Rolls Royce has offered technical help in the investigation. The New Scientist revealed Rolls Royce may have received two sets of flight data from the missing plane.
]
http://www.theguardian.co(...)517be4b0ea23600ea294
Kijk naar die Asiana crash zoals het zou moeten: de officiele info komt elke dag via een persconferentie, gehouden door dezelfde persoon. Die persoon is dus volledige op de hoogte wat er verteld en uitgelegd is, dag in, dag uit. De rest van de instanties geven geen commentaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze zijn wel een partij aan het prutsen zeg
Ja ze hebben wat ontvangen tijdens het opstijgen;quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan denk ik 'may have received', hebben ze dat nou ontvangen of niet.
quote:Search for plane expands as third possible sighting adds to confusion
[...]
On Wednesday, in a new twist to the mystery, officials suggested the plane may have been detected on military radar at 2.15am on Saturday, 200 miles north-west of Penang – a point which is not only west of the Malay peninsula, but so far north that it would be beyond the coast of Thailand. It was the third possible final time and location officials have given.
"We are not saying this is MH370. It's an unidentified plot," said air force chief Rodzali Daud at a press conference in Kuala Lumpur.
Malaysian authorities are facing growing criticism about muddled and sometimes contradictory briefings.
China's foreign ministry spokesman Qin Gang told reporters: "Right now there is a lot of information, and it's pretty chaotic, so up to this point we too have had difficulty confirming whether [detection over the strait of Malacca] is accurate or not."
[...]
www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:10 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Als ik dat "filmpje" start, dan zie ik een boel vliegtuigen vliegen, moet dan ergens de MH370 opduiken?
Ik snap niet zo goed waar je op doelt met "de data was tot het laatste moment beschikbaar". Welk laatste moment? Het laatste moment van het toestel of het laatste moment van een werkende transponder?
Thanks. Dus hoogte valt als eerste weg naar 0, daarna gaat de rest van de data nog heel even door. Wat concludeer je daar precies uit?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27
Gewoon de pagina even rustig laten inladen. Bij de MH370/MAS370 staat een tagje, de afgelegde route wordt ook aangegeven en links zie je alle data van het toestel (hoogte, vertikale snelheid, snelheid, koers, noorderbreedte, oosterlengte, radarstation waar ontvangen en transponder squawk id code).
Vliegtuig verdwijnt ten noordoosten van Kuala Terengganu.
Edit: Link was niet goed. Nu wel.
Dat ze in zee is gestort, maar de transponder werkte nog wel en ze werd ook tot op dat laatste moment opgepikt door radarstation F-WMKC1, waarbij de afkorting WMKC de luchthavencode is van Sultan Ismail Petra Airport in Kota Bahru.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Thanks. Dus hoogte valt als eerste weg naar 0, daarna gaat de rest van de data nog heel even door. Wat concludeer je daar precies uit?
Van jou leer ik wat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat ze in zee is gestort, maar de transponder werkte nog wel en ze werd ook tot op dat laatste moment opgepikt door radarstation F-WMKC1, waarbij de afkorting WMKC de luchthavencode is van Sultan Ismail Petra Airport in Kota Bahru.
Het is dan ook onderdeel van die theorie dat het een voormalig vliegveld is, dat geen code meer heeft. Ik heb deze theorie niet op nu.nl gelezen en ik zeg niet dat ik deze theorie waarschijnlijk acht. Bovenstaande is echter geen weerlegging ervan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:
Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dichtstbijzijnde eiland met een noemenswaardig vliegveld is Pulau Redang maar die landingsbaan is tamelijk kort voor een B777, namelijk 3.064 ft (940m).
Het zou kunnen als ze heel licht zijn, dus eerst de passagiers en een zooi brandstof boven zee dumpen. Redang Airport ligt hier.
Vrij lastig lijkt me ook om daar ongezien te komen omdat dat wel buiten de control Zone van Kuala Terenganu (pagina 6) ligt, maar binnen het gebied van de verkeersleiding van Maleisië.
en wat zou dan een verklaring kunnen zijn dat er nog helemaal niets gevonden is? Neem aan dat in dat gebied uitgebreid is gezocht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat ze in zee is gestort, maar de transponder werkte nog wel en ze werd ook tot op dat laatste moment opgepikt door radarstation F-WMKC1, waarbij de afkorting WMKC de luchthavencode is van Sultan Ismail Petra Airport in Kota Bahru.
Hoe kan het dan dat de snelheid niet veranderde en dat vertical speed nog steeds op 0 stond aan het eind?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat ze in zee is gestort, maar de transponder werkte nog wel en ze werd ook tot op dat laatste moment opgepikt door radarstation F-WMKC1, waarbij de afkorting WMKC de luchthavencode is van Sultan Ismail Petra Airport in Kota Bahru.
Als je de detectiezaken vanuit de cockpit uitzet is het volgens mij logisch dat het terugvalt naar 0 en daarnaast hoe lang duurde het voordat deze op 0 stond dat is dan ook een aanwijzing?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat ze in zee is gestort, maar de transponder werkte nog wel en ze werd ook tot op dat laatste moment opgepikt door radarstation F-WMKC1, waarbij de afkorting WMKC de luchthavencode is van Sultan Ismail Petra Airport in Kota Bahru.
FR24 heeft zelf al gezegd dat volgens de laatste log die ze hebben hij nog op 35000ft zit (ondanks dat de player wat anders laat zien): linkquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:48 schreef MartijnA3 het volgende:
Hoe kan het dan dat de snelheid niet veranderde en dat vertical speed nog steeds op 0 stond aan het eind?
quote:The last location tracked by Flightradar24 is
Time UTC: 17:21:03
Lat: 6.97
Lon: 103.63
Alt: 35000
Speed: 471 knots
Heading: 40
Alleen gaat een vliegtuig niet van het ene op het andere moment van 35.000ft naar 0. Als de transponder tot het laatste moment was blijven werken zoals jij suggeert had deze toch moeten laten zien dat het gedaald was?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat ze in zee is gestort, maar de transponder werkte nog wel en ze werd ook tot op dat laatste moment opgepikt door radarstation F-WMKC1, waarbij de afkorting WMKC de luchthavencode is van Sultan Ismail Petra Airport in Kota Bahru.
is het mogelijk om dat handmatig uit te schakelen als piloot? dat de hoogte etc wordt doorgegeven? En zo ja, springt het dan op 0?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27
Gewoon de pagina even rustig laten inladen. Bij de MH370/MAS370 staat een tagje, de afgelegde route wordt ook aangegeven en links zie je alle data van het toestel (hoogte, vertikale snelheid, snelheid, koers, noorderbreedte, oosterlengte, radarstation waar ontvangen en transponder squawk id code).
Vliegtuig verdwijnt ten noordoosten van Kuala Terengganu.
Edit: Link was niet goed. Nu wel.
Ding valt toch niet in 1 sec van 10km naar 0?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Thanks. Dus hoogte valt als eerste weg naar 0, daarna gaat de rest van de data nog heel even door. Wat concludeer je daar precies uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |