Madagascar en Perth.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef matthijst het volgende:
Sky News' latest expert's hypothesis is that following a decompression, the pilots set the AP on a reciprocal course, and passed out after failing to put on their oxygen masks.
If that's the case, based on the expected flight distance and allowing for a bit of extra fuel, the aircraft could be down somewhere between Madagascar and Perth (Australia).
Er zijn radar loze gebieden. Ik weet niet of het daar zo isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Onzin, waarom verdween hij dan van de radar?
Nou, het sluit een ongeplande ruimtereis in ieder geval uitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Madagascar en Perth.Kan het nog specifieker.
Piloten worden er wel op getraind dus normaal moet het geen probleem zijn. Mits ze niet aan het rondhangen waren buiten de cockpit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tegen een explosieve decompressie?
Dit lijkt me een redelijke verklaring inderdaad. Maar wel slecht dat ze niet eerst die maskers opzetten, het kan ook een lek in de zuurstoftoevoer zijn waardoor ze helemaal niet werkten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef matthijst het volgende:
Sky News' latest expert's hypothesis is that following a decompression, the pilots set the AP on a reciprocal course, and passed out after failing to put on their oxygen masks.
If that's the case, based on the expected flight distance and allowing for a bit of extra fuel, the aircraft could be down somewhere between Madagascar and Perth (Australia).
Flauwgevallen en met z'n hoofd op het uit-knopje gevallen van de transponder. Dat is toch niet zo far fetched?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Me_Wesley het volgende:
Onzin, waarom verdween hij dan van de radar?
best welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef OEM het volgende:
[..]
Flauwgevallen en met z'n hoofd op het uit-knopje gevallen van de transponder. Dat is toch niet zo far fetched?
Hij verdween van de hoge radar doordat de Transponder (heet dat zo?) werd uitgeschakeld, geen verklaring waarom.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Onzin, waarom verdween hij dan van de radar?
Op een langere vlucht zijn er toch drie piloten. Dat lijkt me sterk dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit lijkt me een redelijke verklaring inderdaad. Maar wel slecht dat ze niet eerst die maskers opzetten, het kan ook een lek in de zuurstoftoevoer zijn waardoor ze helemaal niet werkten.
Huhquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een langere vlucht zijn er toch drie piloten. Dat lijkt me sterk dan.
Ja huh. Als de zuurstof toevoer niet werkt kan je er wel acht op zetten. Mijn quote klopt nietquote:
3 of 2 piloten zonder zuurstof is nog steeds geen zuurstof.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een langere vlucht zijn er toch drie piloten. Dat lijkt me sterk dan.
Zie boven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 of 2 piloten zonder zuurstof is nog steeds geen zuurstof.
Dit was geen lange vlucht trouwens. Een nachtvlucht ok, maar geen lange. Ik vlieg ook om deze tijd van Bogotá naar Rio, nachtvlucht, geen lange.
Geen idee, maar aangezien jij dit onzin vindt heb je zelf waarschijnlijk een betere verklaring?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Onzin, waarom verdween hij dan van de radar?
In P&W zei een gast dat de "grondradar-theorie" in twijfel wordt getrokken en dat de militaire bron misschien verkeerd begrepen is (kan me niet exact herinneren wat ze zeiden, maar het was verre van zeker dat het vliegtuig inderdaad op de radar was gezien).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij verdween van de hoge radar doordat de Transponder (heet dat zo?) werd uitgeschakeld, geen verklaring waarom.
Het vliegtuig is wellicht (nog steeds geen zekerheid) opgepikt door de grondradar van het eilandje Palau Perak. Als ie daarna naar de Indische Oceaan vliegt, is er geen grondradar meer en wordt dus niet opgepikt.
De meest logische verklaring van de experts "onzin" noemen, lijkt me wat kras.
Die opgepikt door de vliegtuigen, dus reagerend op de actieve transponder van het vliegtuig, dat naast de lage radar zoals die van de militaire basis op Palau Perak.quote:
Dat is exact wat hij zei. En ook geheel conform alle nieuwsberichten: vol met we denken dit, we veronderstellen zo. Opgeschreven door een journalist die er maar iets van maakt, en voila, je hebt keiharde nieuwsfeiten. Om een dag later de boel weer te rectificeren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef arj1o1 het volgende:
In P&W zei een gast dat de "grondradar-theorie" in twijfel wordt getrokken en dat de militaire bron misschien verkeerd begrepen is (kan me niet exact herinneren wat ze zeiden, maar het was verre van zeker dat het vliegtuig inderdaad op de radar was gezien).
Moet je het wel goed doen, ze staan precies verkeerd omquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:03 schreef El_Matador het volgende:
Dank voor de definities, die staan erbij.
Is dat een feit of een mening van gijsman?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:06 schreef gijsman het volgende:
eventuele kapers zouden zich al gemeld hebben.
Nietus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doen, ze staan precies verkeerd om
Als er kapers zouden zijn waarom houden ze zich zo lang stil? het is dus een meningquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat een feit of een mening van gijsman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |