Op zich geen probleem, maar het wordt wat lastiger met een alien die je vliegtuig wil opstralen, die tijger uit het laadruim die op je schoot ligt, een terrorist naast je die naar Somalie wil, je co-piloot die zelfmoord wil plegen, je vliegtuig staat in de fik en de telefoons van alle passagiers gaan om een of andere reden allemaal over. Dan wordt het wat listiger om je te concentreren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef gijsman het volgende:
ja geen probleem voor een 777 om daar moeiteloos op te landen
quote:
Jij begint met flauwekul. Ik niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Nee maar zonder flauwekul, zijn daar in de omgeving ergens kleine eilandjes? Niet dat ze daar kunnen landen, maar wel crashen.
quote:While four passengers who boarded a missing Malaysian jet are under special investigation for stolen and other passport-related issues, twenty passengers were involved in cutting edge electronic technology used for defense purposes, including electronic warfare, such as weapons that can "cloak" or make planes invisible, appearing to vanish. If this is the case with the missing jet, the event points to terrorism.
Godverdommequote:
Net een Fringe aflevering!quote:
quote:
Dat is al eens gebeurd en hebben ze sinds dien er niet voor gezorgd dat de piloten hier tegen beschermd zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat in dit document het meest plausibele antwoord schuilt voor wat er aan boord is gebeurd.
http://www.airbus.com/fil(...)PS-CAB_OPS-SEQ09.pdf
Tegen een explosieve decompressie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat is al eens gebeurd en hebben ze sinds dien er niet voor gezorgd dat de piloten hier tegen beschermd zijn?
Doodlopende bronnen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd voor een interventie!
Volgens mij zijn er twee redenen voor terreur. Of je wil iets afdwingen of wraak nemen, een wij-tegen-jullie-actie. Of je wil angst en verdeeldheid zaaien. In dat eerste geval eis je em op, in dat tweede geval, zorg je dat het overduidelijk is dat het een terreurdaad is. Dus niet laten verdwijnen, maar boven lang laten exploderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het opeisen van aanslagen is een stuk minder vanzelfsprekend dan vaak verondersteld:
Waarom is dat vliegtuig dan plotseling afgeweken, een uur lang doorgevlogen, off-radar, zonder enige vermelding?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat in dit document het meest plausibele antwoord schuilt voor wat er aan boord is gebeurd.
http://www.airbus.com/fil(...)PS-CAB_OPS-SEQ09.pdf
Onzin, waarom verdween hij dan van de radar?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef matthijst het volgende:
Sky News' latest expert's hypothesis is that following a decompression, the pilots set the AP on a reciprocal course, and passed out after failing to put on their oxygen masks.
If that's the case, based on the expected flight distance and allowing for a bit of extra fuel, the aircraft could be down somewhere between Madagascar and Perth (Australia).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |