Hmmm het kan wel, was toen ook bij mij.quote:
Maar Yats, dan zoek je gewoon nieuwe vrienden, vrienden die u belagelijk makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze meerdere keren erover aangesproken, maar volgens mij denken ze dat ik een geintje maak ofzo dat ik er echt niet vrolijk van word als ze zich zo gedragen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm het kan wel, was toen ook bij mij.
Het was nou niet echt ik die het initiatief nam.
Haha zo van kom eens (weer thuis na gezellig eerste afspraakje en daarna feestje van m'n broertje thuis kamer vol)
* kree van heuh stap naar voren dacht nog van hoezo.
Voor ik het wist vol op m'n mond, ok toen was het iig duidelijk dat ze me leuk vond.
Dus er is nog hoop voor jequote:
Dit is dus wat ik wou bedoelen met "soms moet je haar het initiatief laten nemen". Bedankt om te bevestigen Kree.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm het kan wel, was toen ook bij mij.
Het was nou niet echt ik die het initiatief nam.
Haha zo van kom eens (weer thuis na gezellig eerste afspraakje en daarna feestje van m'n broertje thuis kamer vol)
* kree van heuh stap naar voren dacht nog van hoezo.
Voor ik het wist vol op m'n mond, ok toen was het iig duidelijk dat ze me leuk vond.
Nah ik ben een ouwe lul nu, en zoiets gebeurt niet bij ouwe lullenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop voor je
Was de eerste keer dat ik zoende ook met een meid.
Hmm nouja
Lekker elkaar belachelijk makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar Yats, dan zoek je gewoon nieuwe vrienden, vrienden die u belagelijk makenheb je echt niet nodig hoor!
zie nu. als ze het niet begrijpen ben je of niet duidelijk geweest of hebben ze geen respect voor je. en mensen die geen respect voor je hebben als persoon ben je beter kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef perro. het volgende:
durf je wel je mond open te trekken yats?
Is ook zo, maar het is dat het toen van haar kwam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik wou bedoelen met "soms moet je haar het initiatief laten nemen". Bedankt om te bevestigen Kree.
Whut?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik wou bedoelen met "soms moet je haar het initiatief laten nemen". Bedankt om te bevestigen Kree.
Lul niet ik was 28 toen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik ben een ouwe lul nu, en zoiets gebeurt niet bij ouwe lullen
Je hebt ander deel niet gevolgdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut?
Daarop wachten is als wachten op een winnend lot voor de lotto.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik ben een ouwe lul nu, en zoiets gebeurt niet bij ouwe lullen
quote:
Ja erg vervelende smiley ik weet het.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt ander deel niet gevolgdpfff en altijd die (
)
Dat jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut?
voor jou wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut?
Ik heb genoeg tips gegeven om volgende keer eens te proberen kreequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het is dat het toen van haar kwam.
Ik zelf had dat zo niet gedurfd denk.
Maar ok we vonden elkaar wel leuk dat was wel duidelijk.
Misschien als ik dat nog een keer meemaak dat ik er eerder mee kom.
Had eerder die avond genoeg kansen al, maarja beetje ik en onwennig enzo he, zij had meer ervaring.
Snelle leerling!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja erg vervelende smiley ik weet het.
Owh haha. welja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tips gegeven om volgende keer eens te proberen kree![]()
¨P.S mag ik u dan bij mijn sig. toevoegen?
Nicequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Owh haha. welja.
Van het jaar gaat er zowieso nog een nieuw projectje lopen met musicalband/orkest
Maar wie weet kom ik eerder in de gelegenheid dan
Dat hangt heel erg van de situatie af. Soms ben ik in een bui dat ik zonder problemen praatjes aanknoop met leuke vrouwen, maar ik heb ook weleens dat ik uit ben en denk 'dit word niets'. In het laatste geval probeer ik er meestal met vrienden maar een leuke avond van te maken en spreek ik eigenlijk niet of nauwelijks vrouwen aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef perro. het volgende:
durf je wel je mond open te trekken yats?
Paar keer gedobbeld, stuk of 2-3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het met de dobbelstenen afgelopen btw?
*Complicate past haar sig. aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Owh haha. welja.
Van het jaar gaat er zowieso nog een nieuw projectje lopen met musicalband/orkest
Maar wie weet kom ik eerder in de gelegenheid dan
En dan eind van het jaar nikssssquote:
Ik heb het eens gedaan toen ik wat minder in mijn vel zat, grappig dat je dan gewoon echt een barriere voelt en het gewoon niet lukt, je best doen is dan gewoon echt 10% van je kunnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef yats het volgende:
Dat hangt heel erg van de situatie af. Soms ben ik in een bui dat ik zonder problemen praatjes aanknoop met leuke vrouwen, maar ik heb ook weleens dat ik uit ben en denk 'dit word niets'. In het laatste geval probeer ik er meestal met vrienden maar een leuke avond van te maken en spreek ik eigenlijk niet of nauwelijks vrouwen aan.
ik bedoel meer in het algemeen. dat met je vrienden bijvoorbeeld? heb ik het niet over tussen de soep en de aardappelen door even melden dat je dat niet relax vond, maar echt dat ze op moeten rotten met dat zielige gedrag? bijv. of wanneer een vrouw over je grens gaat, iets doet wat je eigenlijk wat dwars zit? een baas heb je niet meer dus dat voorbeeld blijft achterwege.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt heel erg van de situatie af. Soms ben ik in een bui dat ik zonder problemen praatjes aanknoop met leuke vrouwen, maar ik heb ook weleens dat ik uit ben en denk 'dit word niets'. In het laatste geval probeer ik er meestal met vrienden maar een leuke avond van te maken en spreek ik eigenlijk niet of nauwelijks vrouwen aan.
Op zich is een beetje plagen onderling bij mannen niet raar. Maar ik merk wel dat het de laatste tijd vooral op mij inhakken is i.p.v. dat iedereen eens aan de beurt komt. Maar inderdaad, misschien toch nog duidelijker pissig worden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar Yats, dan zoek je gewoon nieuwe vrienden, vrienden die u belagelijk makenheb je echt niet nodig hoor!
Verliefd zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
En dan eind van het jaar nikssss
Nee maar je weet het niet, kwam voor mij de vorige keer ook wel als verassing en uit het niks.
Had bijna de hoop al opgegeven.
Het is vreemd trouwens ok was paar weken verder wel dan met die meid.
En dan in een volle kroeg staan te bekken met elkaar hmmm
Als je verliefd bent ga je toch anders denken ofzo, meer van schijt aan alles eigen kleine wereldje met z'n twee
JA, pissig worden Yats. Serieus, dat zijn geen vrienden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
Op zich is een beetje plagen onderling bij mannen niet raar. Maar ik merk wel dat het de laatste tijd vooral op mij inhakken is i.p.v. dat iedereen eens aan de beurt komt. Maar inderdaad, misschien toch nog duidelijker pissig worden?
helemaal mee eens, voor 1 keerjte danquote:
Juistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:31 schreef perro. het volgende:
zuurpruimen.![]()
verliefd zijn is leuk, mits wederzijds. anders niet, maar stiekem ergens ook weer wel.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:31 schreef perro. het volgende:
zuurpruimen.![]()
verliefd zijn is leuk, mits wederzijds. anders niet, maar stiekem ergens ook weer wel.
Daarom doe je ook deze ->quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isKlinkt als een ziekte.
Ik vind het wel leuk voor u Kreequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom doe je ook deze ->
Je moet het wel meegemaakt hebben natuurlijk, kon me er ook weinig bij voorstellen
Leg is uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef complicate het volgende:
Verliefd zijn![]()
topic loopt nu dood voor me. Ik heb geen tips meer 'verliefd zijn" pff
![]()
![]()
vroeger werd het gezien als een vorm van hysterie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isKlinkt als een ziekte.
Basisschool telt ook? In dat geval ben ik het wel eens geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom doe je ook deze ->
Je moet het wel meegemaakt hebben natuurlijk, kon me er ook weinig bij voorstellen
Morgen tis complicatedquote:
Klinkt meer alsof jij er een slechte ervaring mee hebt dan eigenlijkquote:
dat zijn de leukste!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Basisschool telt ook? In dat geval ben ik het wel eens geweest
Ja, volgens mij uit ik me vrij duidelijk. Alleen weten zij ook dat ik qua levensinstelling (ok, versieren en vrouwen uitgezonderd) best relaxt ben. Ik maak me eigenlijk weinig zorgen om geld, carričre etc. Ik ben best tevreden met het feit dat ik de stap voor een eigen bedrijf gezet heb en gewoon veel vrijheid heb (binnenkort ga ik bijvoorbeeld waarschijnlijk weer 3 weken rondreizen). Het enige waar ik dus flink flink van baal is dat het qua vrouwen totaal niet lukt in mijn leven. Ik heb 3 langere relaties gehad waarbij een zelfs dusdanig serieus was dat de trouwerij compleet geregeld was voordat zij besloot dat vreemd gaan wel een goed idee was, maar dat is het dan ook wel qua vrouwen in mijn leven. En ja, dat vind ik best jammer (understatement). Zeker als je verhalen van anderen hoort/ziet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoel meer in het algemeen. dat met je vrienden bijvoorbeeld? heb ik het niet over tussen de soep en de aardappelen door even melden dat je dat niet relax vond, maar echt dat ze op moeten rotten met dat zielige gedrag? bijv. of wanneer een vrouw over je grens gaat, iets doet wat je eigenlijk wat dwars zit? een baas heb je niet meer dus dat voorbeeld blijft achterwege.
Oh nee hoor Kree, gewoon omdat ik niet graag verliefd word (ben ik trouwens nooit echt geweest), Ik heb meestal mijn gevoelens onder controle, weet wanneer ik ze moet uitschakelen en wanneer niet. Vandaar...maar zoals ik net zei tis complicated, ik leg het je zeker morgen uit, maar heeft zeker niets met slechte ervaring te maken. Gewoon ik kies ervoor om het niet te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof jij er een slechte ervaring mee hebt dan eigenlijk
Ok nou ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee hoor Kree, gewoon omdat ik niet graag verliefd word (ben ik trouwens nooit echt geweest), Ik heb meestal mijn gevoelens onder controle, weet wanneer ik ze moet uitschakelen en wanneer niet. Vandaar...maar zoals ik net zei tis complicated, ik leg het je zeker morgen uit, maar heeft zeker neits met slechte ervaring te maken. Gewoon ik kies ervoor om het niet te wordenJa ja t klinkt gek, maar ik zal je morgen zeggen waarom enz.
al verwerkt, je verloving en de actie van je ex?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, volgens mij uit ik me vrij duidelijk. Alleen weten zij ook dat ik qua levensinstelling (ok, versieren en vrouwen uitgezonderd) best relaxt ben. Ik maak me eigenlijk weinig zorgen om geld, carričre etc. Ik ben best tevreden met het feit dat ik de stap voor een eigen bedrijf gezet heb en gewoon veel vrijheid heb (binnenkort ga ik bijvoorbeeld waarschijnlijk weer 3 weken rondreizen). Het enige waar ik dus flink flink van baal is dat het qua vrouwen totaal niet lukt in mijn leven. Ik heb 3 langere relaties gehad waarbij een zelfs dusdanig serieus was dat de trouwerij compleet geregeld was voordat zij besloot dat vreemd gaan wel een goed idee was, maar dat is het dan ook wel qua vrouwen in mijn leven. En ja, dat vind ik best jammer (understatement). Zeker als je verhalen van anderen hoort/ziet.
p.s. Ik heb naast mijn bedrijfje nog een baas, ik heb nog een bijbaan naast mijn bedrijfje omdat er nog niet genoeg binnen komt om alles te betalen
Gevoelens "uitschakelen" is bij mij nooit een succes geweest nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:41 schreef perro. het volgende:
als je gevoelens moet 'uitschakelen' heb je ze juist niet onder controle, maar ok.
nee joh, de kalververliefdes zelf.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een lelijk mormel is dat geworden zeg
Ja KT, dan moet je maar meer seksueel praten op whatsapp ofzo. Of gewoon in het echt nog beterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
De laatste tijd heb ik toch 2x nummers gescoord, bij meisje 1 stuur ik wat op whatsapp en die durft mij gewoon niet af te wijzen - zo weinig interesse toonde ze.
Meisje 2 voelt ook ongewennig / niet echt geinteresseerd ofzo, ik begrijp het niet echt.
Lukt bij mij wel , keigoedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gevoelens "uitschakelen" is bij mij nooit een succes geweest nee.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja KT, dan moet je maar meer seksueel praten op whatsapp ofzo. Of gewoon in het echt nog beter
Sletjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Daar heb je een bepaald type meisje voor nodig.
Alsof vrouwen niet van seks houden. Please!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Daar heb je een bepaald type meisje voor nodig.
Misschien tijdelijk, maar het probleem is dat die gevoelens dan nog wel ergens op de achtergrond zitten zeg maar.quote:
Ik word vervolgens gefriendzoned, die anderen niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat meeste mensen verliefdheid verwarren met lust
Meer dan mannen heb ik zo het idee als ik de topics hier leesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet van seks houden. Please!
Dat zeg ik nergens, ik zeg dat je voor sexting een bepaald type meisje nodig hebt want 80% heeft er geen zin in.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
logisch ook. je gevoelens maken je tot wie je bent, voor een groot deel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gevoelens "uitschakelen" is bij mij nooit een succes geweest nee.
Oh maar ik zeg niet gevoelens onderdrukken, maar uitschakelen, ik ben helaas moe om daar dieper over te praten maar dat doe ik morgen wel, heb ik aan Kree beloofdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk, maar het probleem is dat die gevoelens dan nog wel ergens op de achtergrond zitten zeg maar.
De ene is ook beter dan de ander in het onderdrukken van gevoelens, das per persoon weer verschillend.
Ja wil het wel weten eigenlijk, want kan wel zeggen wat ik ervan denk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh maar ik zeg niet gevoelens onderdrukken, maar uitschakkelen, ik ben helaas moe om daar dieper over te praten maar dat doe ik morgen wel, heb ik aan Kree beloofd
als je het echt bent weet je dat wel. net als dat je weet wanneer je kwaad bent, of verdrietig, of whatever.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
Ik dacht trouwens wel vaak dat ik het was, maar achteraf gezien viel dat wel mee. Was meer lust denk ik ofzo
Niks offtopic.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:46 schreef perro. het volgende:
[..]
logisch ook. je gevoelens maken je tot wie je bent, voor een groot deel.
het haalt je altijd in, op wat voor manier dan ook. denk ik dan. daarnaast is het ook een teken van weinig zelfrespect, als je bepaalde gevoelens niet 'mag' voelen van jezelf, daarmee doe je jezelf als persoon nogal tekort.
maar goed, offtopic.
Ja, ik ben compleet klaar met mijn ex en vind dat ik beter verdien dan zo'n bitch. Het is inmiddels ook alweer bijna 1,5 jaar geleden. Sinds de break-up heb ik met twee vrouwen waar ik mee gedate heb gezoend, vandaar dat ik dus regelmatig commentaar krijg van mijn vrienden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:40 schreef perro. het volgende:
[..]
al verwerkt, je verloving en de actie van je ex?
onverwerkte zaken uit het verleden kunnen nogal een obstakel vormen, trust me.
maar los daarvan, ik blijf bij mijn eerdere reactie, neem afstand, focus je op je nieuwe bedrijf en de eventuele verwerking van het verleden en dat het nu even minder lukt op versiervlak. afstand is reflectie en dat werkt vaak verhelderend. je reis is ern goede invulling (ten dele) daarvoor inderdaad.
Ja maar dat ben ik wel eens geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:48 schreef perro. het volgende:
[..]
als je het echt bent weet je dat wel. net als dat je weet wanneer je kwaad bent, of verdrietig, of whatever.
Wegdrukken en uitschakelen zijn geen synoniemen , aubquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks offtopic.
Maar als je alles wegdrukt kun je natuurlijk niet echt open zijn en in principe dus ook een stuk minder bieden aan de wereld.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:48 schreef perro. het volgende:
[..]
als je het echt bent weet je dat wel. net als dat je weet wanneer je kwaad bent, of verdrietig, of whatever.
Ongetwijfeld houden ze daar van! Het is immers een van de leukste bezigheden die er zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Je reageert willekeurig dwars door een gesprek heen, ik reageerde op perro.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Wegdrukken en uitschakelen zijn geen synoniemen , aub
Soms ben je echt een baas Yats!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ongetwijfeld houden ze daar van! Het is immers een van de leukste bezigheden die er zijn.
Neem maar eens antipsychotica.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef perro. het volgende:
gevoelens uitschakelen kan niet, het is geen equilibrillum.
OK. maar mijn reactie blijft geldig zenne!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je reageert willekeurig dwars door een gesprek heen, ik reageerde op perro.
hoezo vandaar? ik vind je vrienden maar lulletjes rozewater als ik dat zo lees.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik ben compleet klaar met mijn ex en vind dat ik beter verdien dan zo'n bitch. Het is inmiddels ook alweer bijna 1,5 jaar geleden. Sinds de break-up heb ik met twee vrouwen waar ik mee gedate heb gezoend, vandaar dat ik dus regelmatig commentaar krijg van mijn vrienden.
Sure, maar als jij jouw definities voor je woorden niet toelicht hebben die woorden de waarde van gebakken lucht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:51 schreef complicate het volgende:
[..]
OK. maar mijn reactie blijft geldig zenne!
Haha dank je! Vertel jij dat 2 miljard vrouwen op deze aarde?quote:
Klopt, maar het is 1 uur. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure, maar als jij jouw definities voor je woorden niet toelicht hebben die woorden de waarde van gebakken lucht.
Hou het erop dat zij maximaal een maand of twee droog staan en dan gewoon iemand hosselen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:51 schreef perro. het volgende:
[..]
hoezo vandaar? ik vind je vrienden maar lulletjes rozewater als ik dat zo lees.
Ouwe spacer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:52 schreef perro. het volgende:
[..]
ja zo lust ik er nog wel een paar.
speaking of which...
Alsof je minder bent als je dat niet doet...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hou het erop dat zij maximaal een maand of twee droog staan en dan gewoon iemand hosselen.
ok. en dus? dat zegt niks. al neuken ze er 1000, ze tonen niet echt karakter, integendeel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hou het erop dat zij maximaal een maand of twee droog staan en dan gewoon iemand hosselen.
Dat is natuurlijk een leugen he Faxie!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer dan mannen heb ik zo het idee als ik de topics hier lees
Dat was ik ook nooit, maar daar had ik niet bepaald succes mee. Nu hoeft het overigens niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
Alsof je minder bent als je dat niet doet...
Heb daar echt schijt aan, ik wil eerst iemand die ik leuk vindt en dan zien we wel verder.
Ben helemaal niet van "voor de seks" enzo.
Maargoed daar zijn de meningen altijd al over verdeeld hierzo
tuurlijk wel, het heeft dan alleen minder waarde. om uit het hart te spreken moet je gevoelens voelen, maar je kunt sowieso wel spreken hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks offtopic.
Maar als je alles wegdrukt kun je natuurlijk niet echt open zijn en in principe dus ook een stuk minder bieden aan de wereld.
Nee hoor, die vrouwen neuken wat af hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een leugen he Faxie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |