helemaal mee eens, voor 1 keerjte danquote:
Juistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:31 schreef perro. het volgende:
zuurpruimen.![]()
verliefd zijn is leuk, mits wederzijds. anders niet, maar stiekem ergens ook weer wel.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:31 schreef perro. het volgende:
zuurpruimen.![]()
verliefd zijn is leuk, mits wederzijds. anders niet, maar stiekem ergens ook weer wel.
Daarom doe je ook deze ->quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isKlinkt als een ziekte.
Ik vind het wel leuk voor u Kreequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom doe je ook deze ->
Je moet het wel meegemaakt hebben natuurlijk, kon me er ook weinig bij voorstellen
Leg is uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef complicate het volgende:
Verliefd zijn![]()
topic loopt nu dood voor me. Ik heb geen tips meer 'verliefd zijn" pff
![]()
![]()
vroeger werd het gezien als een vorm van hysterie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isKlinkt als een ziekte.
Basisschool telt ook? In dat geval ben ik het wel eens geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom doe je ook deze ->
Je moet het wel meegemaakt hebben natuurlijk, kon me er ook weinig bij voorstellen
Morgen tis complicatedquote:
Klinkt meer alsof jij er een slechte ervaring mee hebt dan eigenlijkquote:
dat zijn de leukste!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Basisschool telt ook? In dat geval ben ik het wel eens geweest
Ja, volgens mij uit ik me vrij duidelijk. Alleen weten zij ook dat ik qua levensinstelling (ok, versieren en vrouwen uitgezonderd) best relaxt ben. Ik maak me eigenlijk weinig zorgen om geld, carrière etc. Ik ben best tevreden met het feit dat ik de stap voor een eigen bedrijf gezet heb en gewoon veel vrijheid heb (binnenkort ga ik bijvoorbeeld waarschijnlijk weer 3 weken rondreizen). Het enige waar ik dus flink flink van baal is dat het qua vrouwen totaal niet lukt in mijn leven. Ik heb 3 langere relaties gehad waarbij een zelfs dusdanig serieus was dat de trouwerij compleet geregeld was voordat zij besloot dat vreemd gaan wel een goed idee was, maar dat is het dan ook wel qua vrouwen in mijn leven. En ja, dat vind ik best jammer (understatement). Zeker als je verhalen van anderen hoort/ziet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoel meer in het algemeen. dat met je vrienden bijvoorbeeld? heb ik het niet over tussen de soep en de aardappelen door even melden dat je dat niet relax vond, maar echt dat ze op moeten rotten met dat zielige gedrag? bijv. of wanneer een vrouw over je grens gaat, iets doet wat je eigenlijk wat dwars zit? een baas heb je niet meer dus dat voorbeeld blijft achterwege.
Oh nee hoor Kree, gewoon omdat ik niet graag verliefd word (ben ik trouwens nooit echt geweest), Ik heb meestal mijn gevoelens onder controle, weet wanneer ik ze moet uitschakelen en wanneer niet. Vandaar...maar zoals ik net zei tis complicated, ik leg het je zeker morgen uit, maar heeft zeker niets met slechte ervaring te maken. Gewoon ik kies ervoor om het niet te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof jij er een slechte ervaring mee hebt dan eigenlijk
Ok nou ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee hoor Kree, gewoon omdat ik niet graag verliefd word (ben ik trouwens nooit echt geweest), Ik heb meestal mijn gevoelens onder controle, weet wanneer ik ze moet uitschakelen en wanneer niet. Vandaar...maar zoals ik net zei tis complicated, ik leg het je zeker morgen uit, maar heeft zeker neits met slechte ervaring te maken. Gewoon ik kies ervoor om het niet te wordenJa ja t klinkt gek, maar ik zal je morgen zeggen waarom enz.
al verwerkt, je verloving en de actie van je ex?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, volgens mij uit ik me vrij duidelijk. Alleen weten zij ook dat ik qua levensinstelling (ok, versieren en vrouwen uitgezonderd) best relaxt ben. Ik maak me eigenlijk weinig zorgen om geld, carrière etc. Ik ben best tevreden met het feit dat ik de stap voor een eigen bedrijf gezet heb en gewoon veel vrijheid heb (binnenkort ga ik bijvoorbeeld waarschijnlijk weer 3 weken rondreizen). Het enige waar ik dus flink flink van baal is dat het qua vrouwen totaal niet lukt in mijn leven. Ik heb 3 langere relaties gehad waarbij een zelfs dusdanig serieus was dat de trouwerij compleet geregeld was voordat zij besloot dat vreemd gaan wel een goed idee was, maar dat is het dan ook wel qua vrouwen in mijn leven. En ja, dat vind ik best jammer (understatement). Zeker als je verhalen van anderen hoort/ziet.
p.s. Ik heb naast mijn bedrijfje nog een baas, ik heb nog een bijbaan naast mijn bedrijfje omdat er nog niet genoeg binnen komt om alles te betalen
Gevoelens "uitschakelen" is bij mij nooit een succes geweest nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:41 schreef perro. het volgende:
als je gevoelens moet 'uitschakelen' heb je ze juist niet onder controle, maar ok.
nee joh, de kalververliefdes zelf.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een lelijk mormel is dat geworden zeg
Ja KT, dan moet je maar meer seksueel praten op whatsapp ofzo. Of gewoon in het echt nog beterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
De laatste tijd heb ik toch 2x nummers gescoord, bij meisje 1 stuur ik wat op whatsapp en die durft mij gewoon niet af te wijzen - zo weinig interesse toonde ze.
Meisje 2 voelt ook ongewennig / niet echt geinteresseerd ofzo, ik begrijp het niet echt.
Lukt bij mij wel , keigoedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gevoelens "uitschakelen" is bij mij nooit een succes geweest nee.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja KT, dan moet je maar meer seksueel praten op whatsapp ofzo. Of gewoon in het echt nog beter
Sletjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Daar heb je een bepaald type meisje voor nodig.
Alsof vrouwen niet van seks houden. Please!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Daar heb je een bepaald type meisje voor nodig.
Misschien tijdelijk, maar het probleem is dat die gevoelens dan nog wel ergens op de achtergrond zitten zeg maar.quote:
Ik word vervolgens gefriendzoned, die anderen niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat meeste mensen verliefdheid verwarren met lust
Meer dan mannen heb ik zo het idee als ik de topics hier leesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet van seks houden. Please!
Dat zeg ik nergens, ik zeg dat je voor sexting een bepaald type meisje nodig hebt want 80% heeft er geen zin in.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet van seks houden. Please!
logisch ook. je gevoelens maken je tot wie je bent, voor een groot deel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gevoelens "uitschakelen" is bij mij nooit een succes geweest nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |