Dat hangt heel erg van de situatie af. Soms ben ik in een bui dat ik zonder problemen praatjes aanknoop met leuke vrouwen, maar ik heb ook weleens dat ik uit ben en denk 'dit word niets'. In het laatste geval probeer ik er meestal met vrienden maar een leuke avond van te maken en spreek ik eigenlijk niet of nauwelijks vrouwen aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef perro. het volgende:
durf je wel je mond open te trekken yats?
Paar keer gedobbeld, stuk of 2-3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het met de dobbelstenen afgelopen btw?
*Complicate past haar sig. aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Owh haha. welja.
Van het jaar gaat er zowieso nog een nieuw projectje lopen met musicalband/orkest
Maar wie weet kom ik eerder in de gelegenheid dan
En dan eind van het jaar nikssssquote:
Ik heb het eens gedaan toen ik wat minder in mijn vel zat, grappig dat je dan gewoon echt een barriere voelt en het gewoon niet lukt, je best doen is dan gewoon echt 10% van je kunnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef yats het volgende:
Dat hangt heel erg van de situatie af. Soms ben ik in een bui dat ik zonder problemen praatjes aanknoop met leuke vrouwen, maar ik heb ook weleens dat ik uit ben en denk 'dit word niets'. In het laatste geval probeer ik er meestal met vrienden maar een leuke avond van te maken en spreek ik eigenlijk niet of nauwelijks vrouwen aan.
ik bedoel meer in het algemeen. dat met je vrienden bijvoorbeeld? heb ik het niet over tussen de soep en de aardappelen door even melden dat je dat niet relax vond, maar echt dat ze op moeten rotten met dat zielige gedrag? bijv. of wanneer een vrouw over je grens gaat, iets doet wat je eigenlijk wat dwars zit? een baas heb je niet meer dus dat voorbeeld blijft achterwege.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt heel erg van de situatie af. Soms ben ik in een bui dat ik zonder problemen praatjes aanknoop met leuke vrouwen, maar ik heb ook weleens dat ik uit ben en denk 'dit word niets'. In het laatste geval probeer ik er meestal met vrienden maar een leuke avond van te maken en spreek ik eigenlijk niet of nauwelijks vrouwen aan.
Op zich is een beetje plagen onderling bij mannen niet raar. Maar ik merk wel dat het de laatste tijd vooral op mij inhakken is i.p.v. dat iedereen eens aan de beurt komt. Maar inderdaad, misschien toch nog duidelijker pissig worden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar Yats, dan zoek je gewoon nieuwe vrienden, vrienden die u belagelijk makenheb je echt niet nodig hoor!
Verliefd zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
En dan eind van het jaar nikssss
Nee maar je weet het niet, kwam voor mij de vorige keer ook wel als verassing en uit het niks.
Had bijna de hoop al opgegeven.
Het is vreemd trouwens ok was paar weken verder wel dan met die meid.
En dan in een volle kroeg staan te bekken met elkaar hmmm
Als je verliefd bent ga je toch anders denken ofzo, meer van schijt aan alles eigen kleine wereldje met z'n twee
JA, pissig worden Yats. Serieus, dat zijn geen vrienden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
Op zich is een beetje plagen onderling bij mannen niet raar. Maar ik merk wel dat het de laatste tijd vooral op mij inhakken is i.p.v. dat iedereen eens aan de beurt komt. Maar inderdaad, misschien toch nog duidelijker pissig worden?
helemaal mee eens, voor 1 keerjte danquote:
Juistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:31 schreef perro. het volgende:
zuurpruimen.![]()
verliefd zijn is leuk, mits wederzijds. anders niet, maar stiekem ergens ook weer wel.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:31 schreef perro. het volgende:
zuurpruimen.![]()
verliefd zijn is leuk, mits wederzijds. anders niet, maar stiekem ergens ook weer wel.
Daarom doe je ook deze ->quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isKlinkt als een ziekte.
Ik vind het wel leuk voor u Kreequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom doe je ook deze ->
Je moet het wel meegemaakt hebben natuurlijk, kon me er ook weinig bij voorstellen
Leg is uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef complicate het volgende:
Verliefd zijn![]()
topic loopt nu dood voor me. Ik heb geen tips meer 'verliefd zijn" pff
![]()
![]()
vroeger werd het gezien als een vorm van hysterie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isKlinkt als een ziekte.
Basisschool telt ook? In dat geval ben ik het wel eens geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom doe je ook deze ->
Je moet het wel meegemaakt hebben natuurlijk, kon me er ook weinig bij voorstellen
Morgen tis complicatedquote:
Klinkt meer alsof jij er een slechte ervaring mee hebt dan eigenlijkquote:
dat zijn de leukste!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Basisschool telt ook? In dat geval ben ik het wel eens geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |