Hmmm het kan wel, was toen ook bij mij.quote:
Maar Yats, dan zoek je gewoon nieuwe vrienden, vrienden die u belagelijk makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze meerdere keren erover aangesproken, maar volgens mij denken ze dat ik een geintje maak ofzo dat ik er echt niet vrolijk van word als ze zich zo gedragen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm het kan wel, was toen ook bij mij.
Het was nou niet echt ik die het initiatief nam.
Haha zo van kom eens (weer thuis na gezellig eerste afspraakje en daarna feestje van m'n broertje thuis kamer vol)
* kree van heuh stap naar voren dacht nog van hoezo.
Voor ik het wist vol op m'n mond, ok toen was het iig duidelijk dat ze me leuk vond.
Dus er is nog hoop voor jequote:
Dit is dus wat ik wou bedoelen met "soms moet je haar het initiatief laten nemen". Bedankt om te bevestigen Kree.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm het kan wel, was toen ook bij mij.
Het was nou niet echt ik die het initiatief nam.
Haha zo van kom eens (weer thuis na gezellig eerste afspraakje en daarna feestje van m'n broertje thuis kamer vol)
* kree van heuh stap naar voren dacht nog van hoezo.
Voor ik het wist vol op m'n mond, ok toen was het iig duidelijk dat ze me leuk vond.
Nah ik ben een ouwe lul nu, en zoiets gebeurt niet bij ouwe lullenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop voor je
Was de eerste keer dat ik zoende ook met een meid.
Hmm nouja
Lekker elkaar belachelijk makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar Yats, dan zoek je gewoon nieuwe vrienden, vrienden die u belagelijk makenheb je echt niet nodig hoor!
zie nu. als ze het niet begrijpen ben je of niet duidelijk geweest of hebben ze geen respect voor je. en mensen die geen respect voor je hebben als persoon ben je beter kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef perro. het volgende:
durf je wel je mond open te trekken yats?
Is ook zo, maar het is dat het toen van haar kwam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik wou bedoelen met "soms moet je haar het initiatief laten nemen". Bedankt om te bevestigen Kree.
Whut?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik wou bedoelen met "soms moet je haar het initiatief laten nemen". Bedankt om te bevestigen Kree.
Lul niet ik was 28 toen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik ben een ouwe lul nu, en zoiets gebeurt niet bij ouwe lullen
Je hebt ander deel niet gevolgdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut?
Daarop wachten is als wachten op een winnend lot voor de lotto.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik ben een ouwe lul nu, en zoiets gebeurt niet bij ouwe lullen
quote:
Ja erg vervelende smiley ik weet het.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt ander deel niet gevolgdpfff en altijd die (
)
Dat jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut?
voor jou wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut?
Ik heb genoeg tips gegeven om volgende keer eens te proberen kreequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het is dat het toen van haar kwam.
Ik zelf had dat zo niet gedurfd denk.
Maar ok we vonden elkaar wel leuk dat was wel duidelijk.
Misschien als ik dat nog een keer meemaak dat ik er eerder mee kom.
Had eerder die avond genoeg kansen al, maarja beetje ik en onwennig enzo he, zij had meer ervaring.
Snelle leerling!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja erg vervelende smiley ik weet het.
Owh haha. welja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tips gegeven om volgende keer eens te proberen kree![]()
¨P.S mag ik u dan bij mijn sig. toevoegen?
Nicequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Owh haha. welja.
Van het jaar gaat er zowieso nog een nieuw projectje lopen met musicalband/orkest
Maar wie weet kom ik eerder in de gelegenheid dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |