Goeie bronquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:32 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Amerika alle grote explosies in de lucht kan achterhalen en zij hebben niets ontdekt van een explosie.
Niet in telefoonmode. Hij moet wel op airplane stand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:19 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Alleen bij opstijgen en landen, daarna mag hij gewoon aan.
Ook niet waar. Ik vloog laatst met Qatar, daar mocht je zelfs bellen aan boord (gaat via een speciaal netwerk, die je tel automatisch selecteert). Je telefoon is dan niet in flight mode.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet in telefoonmode. Hij moet wel op airplane stand.
http://www.qatarairways.com/vn/en/inflight-mobile-services.pagequote:How can I use my phone onboard?
Simple use your phone, just like you would on the ground
You can use your mobile phone in-flight to send text and multimedia messages.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ook niet waar. Ik vloog laatst met Qatar, daar mocht je zelfs bellen aan boord (gaat via een speciaal netwerk, die je tel automatisch selecteert). Je telefoon is dan niet in flight mode.
Zie edit in mijn bericht. Het werk niet met 3g/4g, maar gewoon via een connectie met een mobiele provider.quote:
Niet echtquote:
Dat Qatar daar mee werkt wil natuurlijk niet zeggen dat het bij alle maatschappijen zo is. Volgens mij was Qatar de eerste met deze techniek, en zijn er wel wat meer maatschappijen (oa Lufthansa) die er ook gebruik van maken, maar over het algemeen wordt het telefoon gebruik tijdens de vlucht nog steeds verboden. Er zit wel beweging in de regulations, maar het gros van de maatschappijen staat het nog steeds niet toe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ook niet waar. Ik vloog laatst met Qatar, daar mocht je zelfs bellen aan boord (gaat via een speciaal netwerk, die je tel automatisch selecteert). Je telefoon is dan niet in flight mode.
[..]
http://www.qatarairways.com/vn/en/inflight-mobile-services.page
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:47 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat Qatar daar mee werkt wil natuurlijk niet zeggen dat het bij alle maatschappijen zo is. Volgens mij was Qatar de eerste met deze techniek, en zijn er wel wat meer maatschappijen (oa Lufthansa) die er ook gebruik van maken, maar over het algemeen wordt het telefoon gebruik tijdens de vlucht nog steeds verboden. Er zit wel beweging in de regulations, maar het gros van de maatschappijen staat het nog steeds niet toe.
http://www.fcc.gov/docume(...)le-services-proposal
http://online.wsj.com/new(...)04579212210178774516
Skype zal niet lukken vrees ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dan weer wel idd.
Op een van mijn United vluchten in de VS betaalde je 12USD voor wifi voor de hele vlucht. Dat vond ik nog best ok. Dan kan je gewoon whatsappen en mailen etc. dus dan hoeft bellen ook weer niet per se.
Geen idee eigenlijk of skype dan zou werken. Mss is de verbinding daar te traag voor.
Oh wacht... totaal offtopic zo.
Was dat echt van een stewardess, of van Tyler Durden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
Men is me verteld door een stewardess dat die zuurstof alleen maar is om mensen te verdoven en zo geen paniek te hebben, weet niet of dat waar is.
Maar was het niet zo dat laagvliegende vliegtuigen weer wat moeilijker te zien zijn op bepaalde soorten radars? Zou de observatie van die visser misschien wel verklaren. [/leunstoelspeculant]quote:Op dinsdag 11 maart 2014 05:02 schreef jaco het volgende:
Een FT lezer maakt in de reakties wel de kanttekening dat de beweging van de Boeing dan nog steeds op de 'traditionele' radar zichtbaar moet zijn geweest.
quote:De verdachte inzittenden van het Malaysian Airlines: links de Iraniër Pouria Nour Mohammad Mehrdad, rechts een nog onbekende manAFP
Een van de mannen die met een gestolen paspoort aan boord gingen van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines, was een Iraanse asielzoeker. Dat hebben de Maleisische autoriteiten gemeld.
Volgens de politie in Kuala Lumpur gaat het om een man van 19. Hij had een ticket van Maleisië naar Frankfurt, via Peking en Amsterdam. Hij zou in Duitsland asiel hebben willen aanvragen.
De moeder van de jongeman woont in Frankfurt. Ze heeft inmiddels contact gehad met de politie.
Tweede passagier
De Iraniër was een van de twee passagiers die met een gestolen paspoort reisden. Over de andere man is alleen bekend dat hij geen Aziatisch uiterlijk had. Een Iraniër in de Thaise badplaats Pattaya, die de tickets voor de twee boekte, zegt dat ook de ander een asielzoeker is. Die wilde naar Kopenhagen vliegen.
De twee spelen een hoofdrol in het onderzoek naar de vermiste Boeing 777. De onduidelijkheid over hun identiteit voedde geruchten dat een aanslag is gepleegd op het toestel.
Goedkoopste ticket
Eerder vandaag liet de Thaise politie al weten dat de mannen waarschijnlijk asielzoekers waren. De tussenpersoon in Pattaya kocht voor hen de goedkoopste tickets. "Als ze terroristen waren, hadden ze een specifieke reisroute en vlucht gekozen", meent de politie.
De Boeing van Malaysia Airlines verdween zaterdag tijdens een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking. Van het toestel en de 239 inzittenden ontbreekt nog steeds ieder spoor.
Als je eenmaal in de lucht bent, mag die gewoon aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
op zich hoor je je telefoon ook gewoon uit te zetten bij een vlucht.
ed ja, drijvende lijken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:31 schreef poemojn het volgende:
Zoek mee naar het vermiste vliegtuig: http://nos.nl/artikel/621(...)e_editors_picks=true
Ze zetten satellietbeelden in hoge resolutie online zodat je echt mee kunt helpen zoeken naar wrakstukken ed.
Hij moet wel in flight mode staan en dat betekent dus dat er geen signaal zou mogen worden afgegeven. Maar ik schat zo in dat ik best een keer of vijf heb meegemaakt dat ik aan het einde van de vlucht ontdekte dat mijn telefoon gewoon aanstond (overigens dan wel met een bijna lege batterij).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:21 schreef Ener-G het volgende:
Alleen tijdens takeoff en landing, en volgens mij is zelfs dat beleid versoepeld.
Vraag me dan wel af waarom de telco's niet kunnen traceren in welke 'cell' de toestellen zich bevinden als ze over gaan.
volgens mij las ik hier ergens dat het niks met het toestel zelf te maken heeft als het nummer is doorgeschakeld, dan gaat het via een centrale.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb alles teruggelezen (doe ik normaal nooit) maar iemand moet me even uitleggen hoe het nu zit met telefoons: als die telefoons kapot in het water liggen; kan hij dan nog steeds over gaan
Krijg enkel normale maps ipv satellietbeelden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:31 schreef poemojn het volgende:
Zoek mee naar het vermiste vliegtuig: http://nos.nl/artikel/621(...)e_editors_picks=true
Ze zetten satellietbeelden in hoge resolutie online zodat je echt mee kunt helpen zoeken naar wrakstukken ed.
dat soort berichten over telefoons komen altijd weer terug, via via via en twitter etc... geloof er nooit zo in en geeft valse hoop waar mensen zich enorm aan proberen vast te houdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb alles teruggelezen (doe ik normaal nooit) maar iemand moet me even uitleggen hoe het nu zit met telefoons: als die telefoons kapot in het water liggen; kan hij dan nog steeds over gaan
Verschilt per netwerk, het overgaan van een telefoon is niet het geluid van die telefoon zelf, maar van de netwerkcentrale. Het kan zo zijn dat als jouw mobieltje uitvalt door een lege batterij oid en zich niet netjes afmeldt, dat iemand anders die jou belt een toon hoort dat de telefoon overgaat. De telefoon zelf gaat dan niet over (uiteraard niet, want hij is uit).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb alles teruggelezen (doe ik normaal nooit) maar iemand moet me even uitleggen hoe het nu zit met telefoons: als die telefoons kapot in het water liggen; kan hij dan nog steeds over gaan
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:09 schreef Me_Wesley het volgende:
En over die telefoons:
http://forums.att.com/t5/(...)e-calls/td-p/3505607
En wat uitleg:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081125064048AAuO3Tx
Haha, wtf?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:33 schreef poemojn het volgende:
Was de foto van de verdachte inzittenden al langsgekomen hier?
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/621699-onbekende-passagier-zocht-asiel.html
[..]
Heeft een relatief Europeaans uiterlijk als je zijn achtergrond niet zou weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind die linker op de bovenstaande foto meer wat van Kristian Nèmeth weg hebben
Ja, Nemeth is Hongaars.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heeft een relatief Europeaans uiterlijk als je zijn achtergrond niet zou weten.
Dit is best wel bizar, aangezien de Straat van Malakka ten zuiden van KL ligt.quote:'Verdwenen vlucht vloog naar Straat van Malakka'
Vlucht MH 370 van Malaysia Airlines die zaterdag van de radar verdween is mogelijk naar de Straat van Malakka gevlogen. Dat is honderden kilometers ten zuiden van de geplande route.
Dat meldt persbureau Reuters op basis van een bron binnen de Maleisische strijdkrachten.
Volgens het Maleisische leger is de verdwenen Boeing 777 hier getracked door een radarsysteem.
Het vliegtuig was op weg van Kuala Lumpur naar Peking en raakte voor zover bekend tussen Maleisië en het zuiden van Vietnam van de radar.
Dinsdagochtend werd bekend dat één van de pasagiers die met een gestolen paspoort vloog is geïdentificeerd als de Iraanse asielzoeker Pouria Nour Mohammad Mehrdad.
De tweede pasagier zou de Iraniër Delavar Seyed Mohammadreza zijn, zo maakte interpol dinsdag bekend. Aan een terroristische aanslag wordt niet gedacht, zo maakte Interpol duidelijk.
* MrBanaan1 kijkt even op maps.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is best wel bizar, aangezien de Straat van Malakka ten zuiden van KL ligt.
Het hele stuk tussen Indonesie en Maleisie is de Straat van Malakka, Kuala Lumpur ligt halverwege dus hoeft niet zo te zijn dat ze naar het zuiden gevlogen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:49 schreef TC03 het volgende:
Dit is best wel bizar, aangezien de Straat van Malakka ten zuiden van KL ligt.
cover-upquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:18 schreef Razor21 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)flight_370_aangepast
Je bedoelt Turkish Airlines 1951. En ja, alles kan, maar vliegtuigen vallen niet zomaar uit de lucht (90% van alle incidenten doet zich voor bij de start en landing gok ik), en als het al mid-air fout gaat, dan is dat vrijwel altijd bij onbetrouwbare Russische vliegtuigen of vage Afrikaanse luchtvaartmaatschappijen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:09 schreef ShevaJB het volgende:
Kan dat vliegtuig niet opeens uit de lucht gevallen zijn? Zoals destijds dat Onur Air toestel?
Juist. Het zal dus nog even speculeren blijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je bedoelt Turkish Airlines 1951. En ja, alles kan, maar vliegtuigen vallen niet zomaar uit de lucht (90% van alle incidenten doet zich voor bij de start en landing gok ik), en als het al mid-air fout gaat, dan is dat vrijwel altijd bij onbetrouwbare Russische vliegtuigen of vage Afrikaanse luchtvaartmaatschappijen.
In dit geval gaat het dus om de combinatie van:
- Een moderne en betrouwbare luchtvaartmaatschappij
- Éën van de betrouwbaarste en veiligste vliegtuigen ooit
- Een mid-air ongeluk (wat zelden voorkomt) zonder ook maar één waarschuwing of wat dan ook
Deze combinatie maakt dit hele incident uiterst mysterieus. Alles is mogelijk, maar bijna elk antwoord is even onwaarschijnlijk.
iemand die toevallig weet hoeveel brandstof zo'n vliegtuig heeft? hoeveel uren / km's er dan nog gevlogen kan worden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:07 schreef Asskicker14 het volgende:
De militaire radar ving het laatste signaal op in de Straat van Malakka. Het toestel had dus geen plannen om te landen op Kuala Lumpur. Misschien zette het toestel koers richting Sri Lanka, Maldiven, Seychelles of Mauritius? Misschien moeten ze wel in die richting zoeken?
TK1951 is niet uit de lucht gevallen. Die is volledig onder controle in de grond gevlogen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:09 schreef ShevaJB het volgende:
Kan dat vliegtuig niet opeens uit de lucht gevallen zijn? Zoals destijds dat Onur Air toestel?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het hele stuk tussen Indonesie en Maleisie is de Straat van Malakka, Kuala Lumpur ligt halverwege dus hoeft niet zo te zijn dat ze naar het zuiden gevlogen zijn.
Edit: Zie ook Google Maps:
https://goo.gl/maps/OcDP7
Waar parkeer je zo'n ding?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:02 schreef Merkie het volgende:
Toch vraag ik me af in hoeverre je een kaping kunt uitsluiten. Hoe kan je anders verklaren dat er van het één op het andere moment geen communicatie meer is zonder dat er waarschuwingen uitgezonden worden?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ie voor 7.5 uur aan brandstof bij zich had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand die toevallig weet hoeveel brandstof zo'n vliegtuig heeft? hoeveel uren / km's er dan nog gevlogen kan worden?
Ik kan me dan haast weer niet voorstellen dat je een vliegtuig zonder enig spoor achter te laten ergens kan laten landen. Maar aan de andere kant lost een vliegtuig ook niet zonder enig spoor op in zee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:02 schreef Merkie het volgende:
Toch vraag ik me af in hoeverre je een kaping kunt uitsluiten. Hoe kan je anders verklaren dat er van het één op het andere moment geen communicatie meer is zonder dat er waarschuwingen uitgezonden worden?
Net gingen toch weer geruchten dat het laatste contact iets westelijker van dat gele puntje bleek te zijn???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen het vliegtuig voor het laatst gesignaleerd was, was deze al ver van Indonesië en Maleisië vandaan.
En vanaf opstijgen tot aan laatste contact was een uur dacht ik?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ie voor 7.5 uur aan brandstof bij zich had.
Klopt, maar wat ik al zei: elk mogelijk scenario klinkt zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kan me dan haast weer niet voorstellen dat je een vliegtuig zonder enig spoor achter te laten ergens kan laten landen. Maar aan de andere kant lost een vliegtuig ook niet zonder enig spoor op in zee.
Dat zijn alsnog een gigantisch aantal km2. Een gebied van wel 20 keer Frankrijk of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
En vanaf opstijgen tot aan laatste contact was een uur dacht ik?
Blijven er 6,5 over, afhankelijk van hoe het naar de straat van malakka hou je dan nog 5,5 of minder (indien over zee) over. Vanaf daar dus een zoekcirkel van max 5,5 uur...
onvoorstelbaar dat het ze dus gelukt is om vrijwel ongezien weer naar dat punt toe te vliegenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Net gingen toch weer geruchten dat het laatste contact iets westelijker van dat gele puntje bleek te zijn???
dit kan nog wel even gaan duren danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn alsnog een gigantisch aantal km2. Een gebied van wel 20 keer Frankrijk of zo.
Bedankt Tong, zover waren we nog nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef tong80 het volgende:
De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines is mogelijk naar de Straat van Malakka gevlogen - honderden kilometers ten zuiden van de geplande route. Dat laat een bron binnen het Maleisische leger aan persbureau Reuters weten.
Volgens het Maleisische leger is de verdwenen Boeing 777 hier getracked door een radarsysteem.
Eerder vandaag werd bekend dat de twee Iraniërs die met een gestolen paspoort in het verdwenen Maleisische vliegtuig zaten, in Europa asiel wilden aanvragen. Een 19-jarige man was op weg naar zijn moeder in Duitsland, een man van in de 30 wilde naar familie in Zweden
Oud nieuws. Nu is meteen het hele niveau van het topic wegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef tong80 het volgende:
De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines is mogelijk naar de Straat van Malakka gevlogen - honderden kilometers ten zuiden van de geplande route. Dat laat een bron binnen het Maleisische leger aan persbureau Reuters weten.
Volgens het Maleisische leger is de verdwenen Boeing 777 hier getracked door een radarsysteem.
Eerder vandaag werd bekend dat de twee Iraniërs die met een gestolen paspoort in het verdwenen Maleisische vliegtuig zaten, in Europa asiel wilden aanvragen. Een 19-jarige man was op weg naar zijn moeder in Duitsland, een man van in de 30 wilde naar familie in Zweden
Want AF447 was geen modern toestel dat gevlogen werd door een moderne en betrouwbare maatschappij?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
en als het al mid-air fout gaat, dan is dat vrijwel altijd bij onbetrouwbare Russische vliegtuigen of vage Afrikaanse luchtvaartmaatschappijen.
In dit geval gaat het dus om de combinatie van:
- Een moderne en betrouwbare luchtvaartmaatschappij
- Éën van de betrouwbaarste en veiligste vliegtuigen ooit
- Een mid-air ongeluk (wat zelden voorkomt) zonder ook maar één waarschuwing of wat dan ook
Jawel, maar die verzond nog een serie foutmeldingen. Evengoed was dat een groot mysterie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Want AF447 was geen modern toestel dat gevlogen werd door een moderne en betrouwbare maatschappij?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
http://www.thestar.com.my(...)lling-at-high-speed/
Even kijken waar die plekken liggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:33 schreef Fukushima het volgende:
er was toch een visser die een vliegtuig erg laag heeft zien vliegen? misschien al richting die straat van malakka
Air France betrouwbaar? AF heeft het ene na het andere incident waar piloten totaal niet overweg kunnen met de automatisering van moderne vliegtuigen. Het gaat meestal goed, maar soms dus ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Want AF447 was geen modern toestel dat gevlogen werd door een moderne en betrouwbare maatschappij?
Kan dat rede van een kaping zijn? Onder de radar vliegen oid?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:33 schreef Fukushima het volgende:
er was toch een visser die een vliegtuig erg laag heeft zien vliegen? misschien al richting die straat van malakka
Klopt, maar een ongeval tijdens de cruise is dus helemaal niet onmogelijk, of weggelegd voor afrikaanse maatschappijen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, maar die verzond nog een serie foutmeldingen.
Ja, maar als er een kaping ws moet het een heel stuk onder de radar hebben gevlogen, uiteindelijk ook op het vaste land. Dan hadden er veel meer meldingen van laagvliegen moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:37 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Kan dat rede van een kaping zijn? Onder de radar vliegen oid?
Dat zeg ik ook niet, het is alleen zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Klopt, maar een ongeval tijdens de cruise is dus helemaal niet onmogelijk, of weggelegd voor afrikaanse maatschappijen.
Beter splitst KLM zich weer van AF af. Wat een ellende met die Fransenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:35 schreef OEM het volgende:
[..]
Air France betrouwbaar? AF heeft het ene na het andere incident waar piloten totaal niet overweg kunnen met de automatisering van moderne vliegtuigen. Het gaat meestal goed, maar soms dus ook niet.
In deze thread staan een berg vluchten genoemd: AF6 (2010), AF447 (2009), AF471 (2011), AF1620 (2012), AF2184 (2012), AF3093 (2012).
alle plaatsen uit dat stukjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Even kijken waar die plekken liggen.
Troll alert.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Even kijken waar die plekken liggen.
dan is het vliegtuig dus alweer naar het zuiden aan het vliegen..quote:Businessman Alif Fathi Abdul Hadi, 29, said he was in the compound of his home when he saw the aircraft flying low, heading for Bachok and descending fast.
Al geprobeerd, website is niet te doen. Laadt niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Search for Malaysia Airlines plane turns to crowdsourcing for clues
En allemaal zoeken maar! :
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014
waarom?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:41 schreef Loekie1 het volgende:
Interpol: Maleisië geen terroristische daad
LYON -
Interpol denkt niet dat terroristen de verdwijning van het Maleisische vliegtuig op hun geweten hebben.
Familieleden van de passagiers van het vermiste toestel van Malaysia Airlines omhelzen elkaar in een hotel in Poetrajaya waar ze op nieuws wachten. Foto: Reuters
„Hoe meer informatie we krijgen, hoe meer we geneigd zijn te concluderen dat het geen terroristische daad was”, zei Ronald Noble van de internationale politieorganisatie dinsdag.
http://www.telegraaf.nl/b(...)stische_daad___.html
blijft over: de copiloot.
Ja, door mij. Het is de enige verklaring voor het feit dat de signalen opeens uitvielen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
is de theorie zelfmoord door de piloot al voorbij gekomen?
Jammer dat het overbelast is...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Search for Malaysia Airlines plane turns to crowdsourcing for clues
En allemaal zoeken maar! :
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Er worden hier wel erg veel dubbele berichten gepost.
Zijn tov. gisteren heel veel nieuwe posters. Giseren waren er niet veel mensenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Er worden hier wel erg veel dubbele berichten gepost.
Het wordt wel met de dag interessanter zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:05 schreef Razor21 het volgende:
De Boeing 777 van Malaysia Airlines, dat zaterdagochtend op mysterieuze wijze verdween, is mogelijk getraceerd boven de Straat van Mallaka.
Het leger van Maleisië zou het vliegtuig hebben gezien op de radar, weet het ANP. De Straat van Mallaka, tussen het Indonesische eiland Sumatra en het Maleisische schiereiland Malakka, ligt honderden kilometers van de plek waar de luchtverkeersleiding voor het laatst contact had met vliegtuig.
Het vliegtuig zou volgens het leger bij Kota Bharu in het oosten van Maleisië van koers zijn veranderd. Het zou daar ook lager zijn gaan vliegen.
http://www.powned.tv/nieu(...)ig_gezien_op_ra.html
Dit dus.quote:
dat moet dan wel een bericht zijn van zaterdag ofzo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:05 schreef Razor21 het volgende:
De Boeing 777 van Malaysia Airlines, dat zaterdagochtend op mysterieuze wijze verdween, is mogelijk getraceerd boven de Straat van Mallaka.
Het leger van Maleisië zou het vliegtuig hebben gezien op de radar, weet het ANP. De Straat van Mallaka, tussen het Indonesische eiland Sumatra en het Maleisische schiereiland Malakka, ligt honderden kilometers van de plek waar de luchtverkeersleiding voor het laatst contact had met vliegtuig.
Het vliegtuig zou volgens het leger bij Kota Bharu in het oosten van Maleisië van koers zijn veranderd. Het zou daar ook lager zijn gaan vliegen.
http://www.powned.tv/nieu(...)ig_gezien_op_ra.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |