Dat moeten wel de meest 4 verschrikkelijkste minuten ooit zijn geweest dan, als een dergelijke scenario heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:04 schreef eight het volgende:
[..]
Minuut of 4 als je op 10 km hoogte aan een vrije horizontale val begint
Hoeft niet. Een vliegtuig kan een vrije val maken zonder dat de passagiers er ook maar iets van merken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat moeten wel de meest 4 verschrikkelijkste minuten ooit zijn geweest dan, als een dergelijke scenario heeft plaatsgevonden.
Dat lijkt me sterk. Dan ben je gewichtloos. Zal je toch wel merken lijkt mequote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:46 schreef eight het volgende:
[..]
Hoeft niet. Een vliegtuig kan een vrije val maken zonder dat de passagiers er ook maar iets van merken.
Men is me verteld door een stewardess dat die zuurstof alleen maar is om mensen te verdoven en zo geen paniek te hebben, weet niet of dat waar is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:10 schreef kree het volgende:
Voordat dat gebeurt zit iedereen al aan de zuurstof. Als het goed gaat tenminste.
Neuh. Ti's voor als de cabine druk wegvalt. En het vliegtuig te hoog zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men is me verteld door een stewardess dat die zuurstof alleen maar is om mensen te verdoven en zo geen paniek te hebben, weet niet of dat waar is.
Bij explosieve decompressie valt de druk zo snel weg dat iedereen out gaat nog voordat je de kans hebt om een masker op te doen. Denk bijvoorbeeld aan het blazen van een gat in de romp door een explosie of materiaalproblemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:10 schreef kree het volgende:
Voordat dat gebeurt zit iedereen al aan de zuurstof. Als het goed gaat tenminste.
Geen idee of dat zo is. Herinner me een aflevering van aircraft investigation. Aloha airlines ofzo waar een heel stuk dak weg was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Bij explosieve decompressie valt de druk zo snel weg dat iedereen out gaat nog voordat je de kans hebt om een masker op te doen. Denk bijvoorbeeld aan het blazen van een gat in de romp door een explosie of materiaalproblemen.
Idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
3 lijkt me het apartste en spectaculairste verhaal; nieteens onrealistisch.
Je moet niet alles geloven wat je in Fight Club hebt gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men is me verteld door een stewardess dat die zuurstof alleen maar is om mensen te verdoven en zo geen paniek te hebben, weet niet of dat waar is.
als ze in zee zijn gestort dan zouden de telefoons allang niet meer moeten werken en zouden ze dus ook niet meer over moeten gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoorde ook zojuist het verhaal met de meerdere mobiele telefoons die af gaan.
De NSA luistert alles af, zien via satellieten bij wijze van spreken wat wij op ons bord hebben liggen, maar ze zijn niet in staat om binnen 72 uur 250 mobiele telefoons te traceren?
Als ze overgaan, is dat dan een harde garantie dat ze op het land moeten zijn? Of zegt dat feitelijk niks? Heb je "midden op de Zuid Chinese zee" gewoon volop ontvangst?
Midden op zee niet, maar een stuk uit de kust nog steeds wel natuurlijk. Alleen kan ik me moeilijk voorstellen dat die telefoons nu nog zouden werken als ze ONDER water zouden liggenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoorde ook zojuist het verhaal met de meerdere mobiele telefoons die af gaan.
De NSA luistert alles af, zien via satellieten bij wijze van spreken wat wij op ons bord hebben liggen, maar ze zijn niet in staat om binnen 72 uur 250 mobiele telefoons te traceren?
Als ze overgaan, is dat dan een harde garantie dat ze op het land moeten zijn? Of zegt dat feitelijk niks? Heb je "midden op de Zuid Chinese zee" gewoon volop ontvangst?
Dat was Helios, en verklaart niet waarom het radarcontact met MH370 opeens verdweenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd.
Moet denken aan het ongeluk met Cyprus Airlines, iedereen bewustloos door een zuurstoffout waarna het vliegtuig vliegt en vliegt en op een gegeven moment neervalt door brandstof tekort.
op zich hoor je je telefoon ook gewoon uit te zetten bij een vlucht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Midden op zee niet, maar een stuk uit de kust nog steeds wel natuurlijk. Alleen kan ik me moeilijk voorstellen dat die telefoons nu nog zouden werken als ze ONDER water zouden liggen
Een crash op land zou een telefoon nog wel kunnen overleven. Zeker als het in een tas zit ofzo.
Alleen bij opstijgen en landen, daarna mag hij gewoon aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
op zich hoor je je telefoon ook gewoon uit te zetten bij een vlucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |