Die heb ik idd gemist idd.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Sterker nog, heb nog nooit een bandje ontdekt. Al die hipsters op die blogs waar ik ze vandaan heb waren eerder
Maar nee, niets obscuurs. Wel eens wat gepost tussen neus en lippen door, maar werd volgens goed gebruik compleet genegeerd
Ik vond het niet zo veel eigenlijk; beetje saaiigquote:Op maandag 10 maart 2014 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik idd gemist idd.Die van het vorige topic moet ik nog checken.
Flying Horseman vond ik dacht ik wel leuk bij de eerste keer luisteren.
Ik ben daar trots op. Peter is een van ons geworden. Hij lees meequote:Op maandag 10 maart 2014 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
De beste plug van Moody is wel echt Peter Adams. Die is echt goed en toch compleet genegeerd
Moodygodquote:Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is de 40-45 regel. 40% van mijn plugs is slecht, 45% is waardeloos, 15% kan er mee door.
Oh ja. Dat vond ik zelfs goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
De beste plug van Moody is wel echt Peter Adams. Die is echt goed en toch compleet genegeerd
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:07 schreef Norrage het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn Bjork posts? Wat is ze toch goed. Maar ik ga nu Walking Dead kijken
Ik heb de Hollies nog geplugtquote:Op maandag 10 maart 2014 23:09 schreef Moody het volgende:
Heb destijds Bowie ook geplugd, maar iedereen vond 'm hier maar een rare snuiter. Zo zie je maar....meningen veranderen.
Haha, dat kan ik me niet voorstellen. Ik dacht dat we toch al een keer favoriete Bowie albums hadden besproken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:09 schreef Moody het volgende:
Heb destijds Bowie ook geplugd, maar iedereen vond 'm hier maar een rare snuiter. Zo zie je maar....meningen veranderen.
Vroegah, toen auto's nog op koluh liepuh.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:09 schreef Moody het volgende:
Heb destijds Bowie ook geplugd, niet normaal. Maar iedereen vond 'm hier maar een rare snuiter. Zo zie je maar....meningen veranderen.
Bob, nee dat klopt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heb ik ook niks bijgedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |