Weetikveel wat mn vetpercentage is. Nooit gemeten.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef WWolfy het volgende:
Weet er iemand nog een goeie MP3 speler? Ik gebruik mijn telefoon altijd maar oma heeft geen smartphone.
Hoax, een kast als jij zou dit sowieso elke dag bijhouden.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:38 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Weetikveel wat mn vetpercentage is. Nooit gemeten.
Hoogvlieger is zo erg mentaal achtergesteld dat het zielig is om hem belachelijk te makenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De kans niet grijpen om Hoogvlieger belachelijk te maken.
+100 punten voor zelfkritiekquote:Op maandag 10 maart 2014 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
Dat maakt het een eerlijk conflict tussen ons.
Volgens mij is dat een van de meest wijdverspreide producten ooit...quote:
12 jaar geleden zwaar peppie met zo'n ding om m'n nek naar schoolquote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de meest wijdverspreide producten ooit...
Ik heb er twee gehad. Eerste was 128mb, daarna nieuwe van 256mb gekocht. En mn MP3's maar proberen zo ver mogelijk te comprimeren om zo veel mogelijk nummers erop te zetten, in zoverre dat het op de fiets naar school nog wel aan te horen was met de bijgeleverde oortjes die niet kapot kondenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de meest wijdverspreide producten ooit...
Zijn dat die tweewielers zonder remmen?quote:
lekker sapje is dat inderdaad, voor "weinig" geld.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nu een policyreport aan het tikken om een investering in de Braziliaanse luchtvaartsector aan te bevelen bij een fictieve multinational corporation, oa ingaande op de politieke restricties en investeringswetgeving. Je moet er maar op komen.
Ondertussen wel even een neut van deze heerlijkheid erbij gepakt
[ afbeelding ]
koop een overjarige ipod touch van marktplaats.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef WWolfy het volgende:
Weet er iemand nog een goeie MP3 speler? Ik gebruik mijn telefoon altijd maar oma heeft geen smartphone.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nu een policyreport aan het tikken om een investering in de Braziliaanse luchtvaartsector aan te bevelen bij een fictieve multinational corporation, oa ingaande op de politieke restricties en investeringswetgeving.
Maat, uitvoering?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand nog PGU zooi nodig? 10 paar sokken in de aanbieding.
Had je iets grotere poten gehad had ik ze wel willen hebben. Vind die Meindle sokken wel chill.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand nog PGU zooi nodig? 10 paar sokken in de aanbieding.
39-42, zand en zwarte meindl sokken.
Zullen wel weer maatjes van de Zwarte Wolven zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:37 schreef Kanken het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand van welke airsoft vereniging deze gasten zijn? Lekker geloofwaardig met je mariniers petjes, modder uit moeders bloemperk willekeurig eroverheen gegooid, ongeverfde wapens en je battlefield 4 peppie grepen. Om nog maar te zwijgen over die conservenblikken rookgranaten...
Onderzoek door een Jamaicaan, Surinamer en Barbados-dinges.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Daar is die trien ook weer.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_excuses_NL___.html
Dit zijn gewoon militairen hoor, geen airsofters. De KZ platen zijn defensieplaten, dus kan geen burgergeregistreerd voertuig zijn. Afgaande op hun persoonlijk wapen ga ik er vanuit dat het KCT is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:37 schreef Kanken het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand van welke airsoft vereniging deze gasten zijn? Lekker geloofwaardig met je mariniers petjes, modder uit moeders bloemperk willekeurig eroverheen gegooid, ongeverfde wapens en je battlefield 4 peppie grepen. Om nog maar te zwijgen over die conservenblikken rookgranaten...
Dacht ff dat je het over Zegveld hadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Daar is die trien ook weer.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_excuses_NL___.html
Die was afgelopen week ook weer in het nieuws: DEF / Nederlandse leger in Nederlands-Indië #2quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:57 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Dacht ff dat je het over Zegveld had
Vast volledig neutraal in dat onderzoek joh.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:52 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Onderzoek door een Jamaicaan, Surinamer en Barbados-dinges.
Eigen belang, much?
Haterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:34 schreef Kostertjuh het volgende:
KLB / Snoeihard geskipt door meisjes collega.
BB is nog niet breed genoeg voor aandacht van de andere sekse
Van welke reclames heb je last dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan je bepaalde ads verwijderen/blokkeren, ik wil nieuw
Ga je rukken met een condoom om dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zal eens ff kijken of die dingen zo goed zijn als ze beweren
Dat je het graag met mannen doet, prima. Goed dat je uit de kast gekomen bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik penetreer m'n sok.
Wil 'm ook wel op jou uitproberen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |