oh maar dan is eerlijkheid gewaarborgd. hmm. dit gaat invloed hebben op onze poll.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:46 schreef DeJori het volgende:
http://translate.google.n(...)sce_invitation.shtml
OVSE krijgt geen uitnodiging bij het referendum, Russische waarnemers wel. Verrassend.
Van wie is dat leger dan? Zover ik weet mag je gewoon schieten als men militair terrein betreedt.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ze wonen in het krim, net als de oekrainse legerbasis ingezetenen, waarom ik ook tegen ben dat die het krim uitgezet zouden moeten worden overigens. Dus doe niet zo godverdomd achterlijk.
Ja precies en dan vertrekt het Russische leger weer en dan is het 'zie je nou wel' het zijn echt lokale burgers!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon het Russische leger + lokale pro Russische zelfverdedigingstroepen. Lijkt me dat de pro Russen momenteel bewapend worden zodat ze het binnenkort over kunnen nemen van het Russische leger.
Die nog steeds weg is uit de op!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh maar dan is eerlijkheid gewaarborgd. hmm. dit gaat invloed hebben op onze poll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Die, zoals me opgevallen was, niet meer in de OP staat. Naja, straks kan ie er weer inquote:Op maandag 10 maart 2014 17:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh maar dan is eerlijkheid gewaarborgd. hmm. dit gaat invloed hebben op onze poll.
+Servische troepen en Russische motorclubsquote:Op maandag 10 maart 2014 17:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon het Russische leger + lokale pro Russische zelfverdedigingstroepen. Lijkt me dat de pro Russen momenteel bewapend worden zodat ze het binnenkort over kunnen nemen van het Russische leger.
Op zich wel opvallend dat er ook Servische "troepen" aanwezig zijn, maar ik had dan ook begrepen dat Servië en Rusland van oudsher bondgenoten waren? (wellicht iets met religie te maken?)quote:Op maandag 10 maart 2014 17:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
+Servische troepen en Russische motorclubs
Het is ongeveer hetzelfde als Feyenoord en Ajax hooligans naar Brussel te sturen om te protesteren voor aansluiting van Vlaanderen bij Nederland.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
+Servische troepen en Russische motorclubs
Nou ja, dit zijn wel echt vrijwillige volksmilities, meeste zijn veteranen van de oorlogen in Joegoslavië. Blijkbaar zijn er toen ook een hoop Russen vrijwillig aan de zijde van de Serviërs gaan vechten. Komt uit een van die VICE reportages.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op zich wel opvallend dat er ook Servische "troepen" aanwezig zijn, maar ik had dan ook begrepen dat Servië en Rusland van oudsher bondgenoten waren? (wellicht iets met religie te maken?)
Maar dan vraag ik me ook af of de verwerping van een onafhankelijke Servische republiek in Kroatië door het westen om -die- reden afgewezen is.
En die Night Wolves zitten er alleen maar om 'humanitaire hulp' te verlenenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
+Servische troepen en Russische motorclubs
twitter:EuromaidanPR twitterde op maandag 10-03-2014 om 17:56:13Informal meeting of the #UN SecurityCouncil concerning #Ukraine will be held today at 9pm(kyiv time).It will be 5th meeting over past 10days reageer retweet
ja vigen deed niet mee aan die flauwekul zei hijquote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die, zoals me opgevallen was, niet meer in de OP staat. Naja, straks kan ie er weer in
Die relaties tussen Rusland en Servië zijn al van voor de eerste wereldoorlogquote:Op maandag 10 maart 2014 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op zich wel opvallend dat er ook Servische "troepen" aanwezig zijn, maar ik had dan ook begrepen dat Servië en Rusland van oudsher bondgenoten waren? (wellicht iets met religie te maken?)
Maar dan vraag ik me ook af of de verwerping van een onafhankelijke Servische republiek in Kroatië door het westen om -die- reden afgewezen is.
nou, misschien eerder omdat dat plan als een boemerang terugkwam en de Kroaten met veel vuur de Kranjina hebben heroverd.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op zich wel opvallend dat er ook Servische "troepen" aanwezig zijn, maar ik had dan ook begrepen dat Servië en Rusland van oudsher bondgenoten waren? (wellicht iets met religie te maken?)
Maar dan vraag ik me ook af of de verwerping van een onafhankelijke Servische republiek in Kroatië door het westen om -die- reden afgewezen is.
quote:British aid to train Ukrainian riot troops
British aid money intended to help the poorest people in the world has been spent by the European Union on training Ukrainian soldiers in riot control, The Telegraph can reveal.
The EU spent more than £1 million of British-funded aid on instructing Interior Troops from Ukraine's Ministry of Internal Affairs on how to control crowds and arrest protesters, documents show.
The revelation sheds fresh light on Brussels' 20-year programme to integrate Ukraine into the EU - the collapse of which last month triggered demonstrations in Kiev and the Russian occupation of Crimea.
It also raises fresh questions about whether ministers are in control of Britain's £8bn-a-year foreign aid budget. Labour called for a full investigation into whether the training was given to troops involved in violence against protesters.
The European Commission defended the spending, claiming it is “ridiculous” to suggest the Interior Troops’ job is to protect the government.
http://www.telegraph.co.u(...)ian-riot-troops.html
Dus dan boycot je gewoon eigenhandig iets waar meerendeel van de topicleden wel aan meedoet! Topquote:Op maandag 10 maart 2014 17:57 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja vigen deed niet mee aan die flauwekul zei hij
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:57 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja vigen deed niet mee aan die flauwekul zei hij
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:59 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Dus dan boycot je gewoon eigenhandig iets waar meerendeel van de topicleden wel aan meedoet! Top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Net als de EU en de VS m.b.t. de Ukrainequote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij bepaalt niet in z'n 1tje. Als dat hem niet bevalt, dan heeft ie zich er maar gewoon niet mee te bemoeien
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Net als de EU en de VS m.b.t. de Ukraine
referendum is gewoon kwestie van meerderheid. jij bedoelt een grondwetswijziging. dat duurt lang. maar de Russen knikkeren die grondwet met kop en kont de Zwarte Zee in.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:16 schreef truthortruth het volgende:
Ik vraag me toch af, dat referendum, hoeveel procent zou ervoor moeten zijn om bij Rusland aan te sluiten?
Als ik zie hoe zwaar de procedure is om in Nederland een grondwet aanpassing erdoor te krijgen dan zou je voor dit soort veranderingen, die veel verder gaan dan een grondwet aanpassing toch een veel zwaardere procedure moeten doorlopen.
Je moet er toch niet aan denken dat 30% of 40% van het Krim het niet wil en dan toch onderdeel van Rusland wordt.
Tsja, niet serieus te nemen dus.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:17 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
referendum is gewoon kwestie van meerderheid. jij bedoelt een grondwetswijziging. dat duurt lang. maar de Russen knikkeren die grondwet met kop en kont de Zwarte Zee in.
Bij 51% zal er geroepen worden democratie heeft gekozen en heeft putin vrij baan..quote:Op maandag 10 maart 2014 18:16 schreef truthortruth het volgende:
Ik vraag me toch af, dat referendum, hoeveel procent zou ervoor moeten zijn om bij Rusland aan te sluiten?
Als ik zie hoe zwaar de procedure is om in Nederland een grondwet aanpassing erdoor te krijgen dan zou je voor dit soort veranderingen, die veel verder gaan dan een grondwet aanpassing toch een veel zwaardere procedure moeten doorlopen.
Je moet er toch niet aan denken dat 30% of 40% van het Krim het niet wil en dan toch onderdeel van Rusland wordt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Tsja, niet serieus te nemen dus.
nou ja, heb al eerder gezegd, zou wel een briljante weg terug zijn voor Poeta. geen meerderheid, ow, dan trekken we ons terug conform de wens van het volk.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Tsja, niet serieus te nemen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |