quote:Op zondag 9 maart 2014 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Complete openhaard voor die man.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even het huis van de buren in de fik gestoken.
Toen ik zei dat het voor Strootman was begrepen ze het wel.
Chauvinistisch Nederland dat denkt dat we een kans hebben op het WK.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Caland het volgende:
Wie geeft een neuk om dat schepsel van 6 generaties inteelt.
Zo zie je maar dat bij zware gebeurtenissen er nog altijd begrip en verbroedering is.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft John Feskens hier mee te maken?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Caland het volgende:
Wie geeft een neuk om dat schepsel van 6 generaties inteelt.
Ej, dat is het huis van Piet Velthuizenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klaassen is geen verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Clasie wordt de vervanger van Strootman en levert Feyenoord na het WK miljoenen op.
Klopt, dat is Klaassen nietquote:Op zondag 9 maart 2014 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klaassen is geen verdedigende middenvelder.
Je kan toch gewoon netjes gaan bidden zoals de rest?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een beetje wierook aangestoken
[ afbeelding ]
Met een hakenkruis erop want nu Strootman is uitgevallen ben ik voor Duitsland.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:32:53#Strootman niet naar het WK. Kruisband afgescheurd. Zojuist gebleken bij mri-scan reageer retweet
quote:Kevin Strootman is vier à vijf maanden uit de roulatie met een afgescheurde kruisband. Dat betekent dat hij het WK mist. De middenvelder van AS Roma zakte gisteren in de wedstrijd tegen Napoli (0-1) door zijn linkerknie en verliet huilend het veld.
Dat blijkt uit de MRI-scan die hij vanochtend onderging.
De Nederlandse middenvelder leek gisteren al na een paar minuten zijn linkerknie te verdraaien. Strootman probeerde nog door te spelen, maar zakte even later kermend van de pijn naar de grond en moest van het veld.
De 24-jarige middenvelder was woensdag in de verloren oefeninterland van Oranje tegen Frankrijk (2-0) voor rust ook al uitgevallen met een knieblessure. Toen ging het om zijn rechterknie.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:48:43Het is niet alleen de voorste kruisband. Meniscus zeker en (zeer waarschijnlijk) ook binnenband in linkerknie #Strootman afgescheurd. reageer retweet
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:48:43Het is niet alleen de voorste kruisband. Meniscus zeker en (zeer waarschijnlijk) ook binnenband in linkerknie #Strootman afgescheurd. reageer retweet
Die is toch 3 klassen minder....quote:Op maandag 10 maart 2014 12:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een overdreven gedoe hier zeg, Clasie is er ook nog hoor.
Nee die gaat uitgroeien tot middenvelder van het toernooi en voor 100 miljoen naar Real.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is toch 3 klassen minder....
Om nou het gelaat van Strootman met Chernobyl in verband te brengen gaat mij net niet te ver.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:59 schreef J.Pistone het volgende:
Wat stelt dat gekibbel in Oekraïne dan opeens niets voor hè ?
Vlak onze Dirk niet uit. Die staat al op posters aldaar. Deze man niet toelatenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een collectieve zucht van verlichting in de Braziliaanse hoerenkasten.
Hij kan altijd nog scout worden.quote:
Zou me niks verbazen als het daar aan ligt hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Om nou het gelaat van Strootman met Chernobyl in verband te brengen gaat mij net niet te ver.
Het schijnt dat het zaakje van Dirkie niet meer werkt sinds kort dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak onze Dirk niet uit. Die staat al op posters aldaar. Deze man niet toelaten
Bedankt.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:05 schreef tong80 het volgende:
Met gescheurde kruisbanden en kapotte meniscus is het einde WK.
Lexie wordt de man van 10 miljoenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:08 schreef Caland het volgende:
Maar nu moet er dus een vervager komen die net zoveel meters maakt, goed is in signalen afgeven en min of meer dezelfde incestueuze achtergrond heeft. Ik weet wel wie Lowie gaat bellen.
[ afbeelding ]
Die staatsmongool van een Immers vergelijken met de Stroot? De enige overeenkomst is dat ie veel meters maakt, maar ja, een kip zonder kop maakt ook veel meters, kunnen we helemaal geen klote meequote:Op maandag 10 maart 2014 13:08 schreef Caland het volgende:
Maar nu moet er dus een vervager komen die net zoveel meters maakt, goed is in signalen afgeven en min of meer dezelfde incestueuze achtergrond heeft. Ik weet wel wie Lowie gaat bellen.
[ afbeelding ]
Immers speelt ook op een andere positie dan Strootman natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Die staatsmongool van een Immers vergelijken met de Stroot? De enige overeenkomst is dat ie veel meters maakt, maar ja, een kip zonder kop maakt ook veel meters, kunnen we helemaal geen klote mee
#LexieInOranje #Clasiebasis #JUICHENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
Maak er maar 10 van.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is toch 3 klassen minder....
quote:
Kun je net zo goed met 10 man aan een wedstrijd beginnenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een overdreven gedoe hier zeg, Clasie is er ook nog hoor.
Nounounou overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Kun je net zo goed met 10 man aan een wedstrijd beginnen
Het erge is dat ik niet eens overdrijf, was het maar waarquote:Op maandag 10 maart 2014 13:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nounounou overdrijven is ook een vak zeg.
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Het erge is dat ik niet eens overdrijf, was het maar waar
Godver.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef satecl het volgende:
Ik maak me totaal geen zorgen!
[ afbeelding ]
#Lexieinoranje
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
#Lexieinoranje
*bwork*quote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
#Lexieinoranje
Tevens kan hij de laatste 10 minuten eventueel als CVM, wanneer er een voorsprong vastgehouden moet worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Immers kan ook nog doorschuiven naar de spits positie mocht Van Persie weer tegenvallen.
Strootman zijn wegvallen lijkt een zege voor het Nederlandse voetbal te worden
Keepen, net als Suarez.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tevens kan hij de laatste 10 minuten eventueel als CVM, wanneer er een voorsprong vastgehouden moet worden.
twitter:KNVB twitterde op maandag 10-03-2014 om 13:23:25#Bondscoach Louis van Gaal: “Dit is dramatisch voor #Kevin” reageer retweet
Dat zijn de teksten.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KNVB twitterde op maandag 10-03-2014 om 13:23:25#Bondscoach Louis van Gaal: “Dit is dramatisch voor #Kevin” reageer retweet
Waar Kevin staat moet Louis staan. Stop de tijd.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tevens kan hij de laatste 10 minuten eventueel als CVM, wanneer er een voorsprong vastgehouden moet worden.
Verhoek en Vilhena meenemenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef Caland het volgende:
Maar aangezien het een bekend feit is dat Hageneesjes al heimwee krijgen als ze 5 kilometer buiten hun dorp zijn opteer ik ervoor om naast Immers ook Beugelsdijk (of Beugelgod) mee te nemen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef Caland het volgende:
Maar aangezien het een bekend feit is dat Hageneesjes al heimwee krijgen als ze 5 kilometer buiten hun dorp zijn opteer ik ervoor om naast Immers ook Beugelsdijk (of Beugelgod) mee te nemen.
Nieuwe shirts kunnen de prullenbak in, gewoon in het groen geel. Heeft nog meer internationale allure ook.quote:
Dat is een anti Hagenees met zijn zure jankhoofd en verziekte karakterquote:Op maandag 10 maart 2014 13:28 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Overigens moet er ook serieus gekeken worden naar de optie om Frank Demouge als breekijzer mee te nemen.
Komt toch nog een uitshirt? Die kan mooi groen geel danquote:Op maandag 10 maart 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuwe shirts kunnen de prullenbak in, gewoon in het groen geel. Heeft nog meer internationale allure ook.
Who the fuck is Strootman
quote:
Wat postte ik dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik denk dat ik toch maar thuis blijf tijdens het WK.
Opzich wel een goede opstelling al is Coutinho natuurlijk wel lachwekkend. Ten Rouwelaar heeft veel meer ervaring.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
Ik zou voor een soort Koemansiaanse 5-3-2 gaan. Immers, de verdediging is de beste aanval.
[ afbeelding ]
Goede opstelling!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
Ik zou voor een soort Koemansiaanse 5-3-2 gaan. Immers, de verdediging is de beste aanval.
[ afbeelding ]
wat een bazen opstelling calandquote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder Jan van Halst was Fox misschien nog een succes geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Anonymousz het volgende:
lekker dan
zonder strootgod wordt NL geen wereldkampioen![]()
get well soon
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef Gramulanion het volgende:
Jammer dat Patrick Paauwe met pensioen is, aan die hele Sneijdert heb je ook niks.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
doe je mee aan #cut4kevin?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Anonymousz het volgende:
lekker dan
zonder strootgod wordt NL geen wereldkampioen![]()
get well soon
Hopen dat hij ooit nog de oude zal zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 15:20 schreef Seam het volgende:
Heel erg triest dit, is een fenomeen geworden bij Roma en een schitterende allround voetballer.
Je riep het zelf ook bij Veltman.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 leuke wedstrijden gespeeld. Kom op zeg
Nigel en de guzman zijn echt beter. Fer ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie is gewoon een prima speler. Minder dan Strootman, zeker. Maar een prima speler.
Haha, Fer.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nigel en de guzman zijn echt beter. Fer ook.
Wel kut, maar beter dan clasie en schaars.quote:
Ok.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor Strootman is het maar afwachten of hij uberhaupt nog zijn niveau haalt.
Niet waar.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je riep het zelf ook bij Veltman.
Dacht ik inderdaad ook al, die jongen kan met een beetje pech nooit meer voetballenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor Strootman is het maar afwachten of hij uberhaupt nog zijn niveau haalt.
Aan de andere kant gaat je TV wel weer wat langer mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht ik inderdaad ook al, die jongen kan met een beetje pech nooit meer voetballen
Gemis voor Oranje is het natuurlijk wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat je TV wel weer wat langer mee.
Elke 10 seconden dat Strootman in beeld is sterft er een pixel af.
Ik denk eigenlijk dat Oranje met Strootman het WK ook niet had gewonnen. Hele wilde gok, dat wel. Over een gok gesproken, heeft Jan Joost al een meningkje hierover?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gemis voor Oranje is het natuurlijk wel.
Nee, Oranje gaat nooit wereldkampioen worden, maar met Strootgod hadden we misschien de poule kunnen overleven.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Oranje met Strootman het WK ook niet had gewonnen. Hele wilde gok, dat wel. Over een gok gesproken, heeft Jan Joost al een meningkje hierover?
Dat was vooraf ook wel duidelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef Shreyas het volgende:
Heel jammer dit. In de eerste plaats voor hem, maar ook voor Oranje. We kunnen zonder Strootman geen goed middenveld formeren. De balans zal er dus niet meer zijn. Zonde, die poule overleven we dus niet meer.
Hahaha, wat een onzin weet jij toch keer op keer uit te kramen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef Shreyas het volgende:
Heel jammer dit. In de eerste plaats voor hem, maar ook voor Oranje. We kunnen zonder Strootman geen goed middenveld formeren. De balans zal er dus niet meer zijn. Zonde, die poule overleven we dus niet meer.
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was vooraf ook wel duidelijk.
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha, wat een onzin weet jij toch keer op keer uit te kramen.
Ik wil alleen duidelijk maken dat Nederland gewoon een tweederangsvoetballand is. In 2010 haalden we ook met wat geluk de finale, al schijn je dat niet te mogen zeggen. Als Strootman al je belangrijkste pion op het middenveld is, kan je het maar beter opgeven. Je hebt sowieso werkelijk geen ene reet aan opbouw aangezien de verdediging en het middenveld zo traag als stront zijn en haast geen voetbalintelligentie hebben. De grote 'vier' zijn tevens ook blessuregevoelig als de tering.quote:
Er is meestal een land op een WK dat absoluut niet het beste elftal heeft maar toch ver kan komen. In 1994 Bulgarije, in 1998 Kroatië, in 2002 Zuid-Korea (en Turkije), in 2010 Uruguay. Dat we geen wereldkampioen konden worden wist ik allang. Maar de groepsfase overleven kon best. Spanje begint altijd zwak aan een toernooi, als je daarvan wint en daarna van Australië ben je eigenlijk al door. Maar nu wordt het zelfs lastig om van Australië te winnen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen duidelijk maken dat Nederland gewoon een tweederangsvoetballand is. In 2010 haalden we ook met wat geluk de finale, al schijn je dat niet te mogen zeggen. Als Strootman al je belangrijkste pion op het middenveld is, kan je het maar beter opgeven. Je hebt sowieso werkelijk geen ene reet aan opbouw aangezien de verdediging en het middenveld zo traag als stront zijn en haast geen voetbalintelligentie hebben. De grote 'vier' zijn tevens ook blessuregevoelig als de tering.
2012 was heus geen incident, dat Europees Kampioenschap. Nederland is gewoon een slap land gebleken
Zozoquote:Op maandag 10 maart 2014 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is meestal een land op een WK dat absoluut niet het beste elftal heeft maar toch ver kan komen. In 1994 Bulgarije, in 1998 Kroatië, in 2002 Zuid-Korea (en Turkije), in 2010 Uruguay. Dat we geen wereldkampioen konden worden wist ik allang. Maar de groepsfase overleven kon best. Spanje begint altijd zwak aan een toernooi, als je daarvan wint en daarna van Australië ben je eigenlijk al door. Maar nu wordt het zelfs lastig om van Australië te winnen.
Heb je de Stroot wel aan het werk gezien dit seizoen in Italie? Speelde uitstekend, zou zo mee kunnen doen met de wereldtop op die positie.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen duidelijk maken dat Nederland gewoon een tweederangsvoetballand is. In 2010 haalden we ook met wat geluk de finale, al schijn je dat niet te mogen zeggen. Als Strootman al je belangrijkste pion op het middenveld is, kan je het maar beter opgeven. Je hebt sowieso werkelijk geen ene reet aan opbouw aangezien de verdediging en het middenveld zo traag als stront zijn en haast geen voetbalintelligentie hebben. De grote 'vier' zijn tevens ook blessuregevoelig als de tering.
2012 was heus geen incident, dat Europees Kampioenschap. Nederland is gewoon een slap land gebleken
Kevin zal er wel weer bovenop komen, daar heb ik vertrouwen in!!!! Hij komt zelfs nog sterker terug.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, zo boeiend was het.
Clichégebral dus.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kevin zal er wel weer bovenop komen, daar heb ik vertrouwen in!!!! Hij komt zelfs nog sterker terug.
Ik hoop eigenlijk dat er naast een kniedokter ook een plastisch chirurg de tijd krijgt zodat hij niet meer de oude isquote:Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat hij ooit nog de oude zal zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |