Nieuwe shirts kunnen de prullenbak in, gewoon in het groen geel. Heeft nog meer internationale allure ook.quote:
Dat is een anti Hagenees met zijn zure jankhoofd en verziekte karakterquote:Op maandag 10 maart 2014 13:28 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Overigens moet er ook serieus gekeken worden naar de optie om Frank Demouge als breekijzer mee te nemen.
Komt toch nog een uitshirt? Die kan mooi groen geel danquote:Op maandag 10 maart 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuwe shirts kunnen de prullenbak in, gewoon in het groen geel. Heeft nog meer internationale allure ook.
Who the fuck is Strootman
quote:
Wat postte ik dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik denk dat ik toch maar thuis blijf tijdens het WK.
Opzich wel een goede opstelling al is Coutinho natuurlijk wel lachwekkend. Ten Rouwelaar heeft veel meer ervaring.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
Ik zou voor een soort Koemansiaanse 5-3-2 gaan. Immers, de verdediging is de beste aanval.
[ afbeelding ]
Goede opstelling!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
Ik zou voor een soort Koemansiaanse 5-3-2 gaan. Immers, de verdediging is de beste aanval.
[ afbeelding ]
wat een bazen opstelling calandquote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder Jan van Halst was Fox misschien nog een succes geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Anonymousz het volgende:
lekker dan
zonder strootgod wordt NL geen wereldkampioen![]()
get well soon
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:48:43Het is niet alleen de voorste kruisband. Meniscus zeker en (zeer waarschijnlijk) ook binnenband in linkerknie #Strootman afgescheurd. reageer retweet
Jammer dat Patrick Paauwe met pensioen is, aan die hele Sneijdert heb je ook niks.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
doe je mee aan #cut4kevin?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Anonymousz het volgende:
lekker dan
zonder strootgod wordt NL geen wereldkampioen![]()
get well soon
Hopen dat hij ooit nog de oude zal zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 15:20 schreef Seam het volgende:
Heel erg triest dit, is een fenomeen geworden bij Roma en een schitterende allround voetballer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |