quote:Op zondag 9 maart 2014 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Complete openhaard voor die man.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even het huis van de buren in de fik gestoken.
Toen ik zei dat het voor Strootman was begrepen ze het wel.
Chauvinistisch Nederland dat denkt dat we een kans hebben op het WK.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Caland het volgende:
Wie geeft een neuk om dat schepsel van 6 generaties inteelt.
Zo zie je maar dat bij zware gebeurtenissen er nog altijd begrip en verbroedering is.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft John Feskens hier mee te maken?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Caland het volgende:
Wie geeft een neuk om dat schepsel van 6 generaties inteelt.
Ej, dat is het huis van Piet Velthuizenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klaassen is geen verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Clasie wordt de vervanger van Strootman en levert Feyenoord na het WK miljoenen op.
Klopt, dat is Klaassen nietquote:Op zondag 9 maart 2014 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klaassen is geen verdedigende middenvelder.
Je kan toch gewoon netjes gaan bidden zoals de rest?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een beetje wierook aangestoken
[ afbeelding ]
Met een hakenkruis erop want nu Strootman is uitgevallen ben ik voor Duitsland.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:32:53#Strootman niet naar het WK. Kruisband afgescheurd. Zojuist gebleken bij mri-scan reageer retweet
quote:Kevin Strootman is vier à vijf maanden uit de roulatie met een afgescheurde kruisband. Dat betekent dat hij het WK mist. De middenvelder van AS Roma zakte gisteren in de wedstrijd tegen Napoli (0-1) door zijn linkerknie en verliet huilend het veld.
Dat blijkt uit de MRI-scan die hij vanochtend onderging.
De Nederlandse middenvelder leek gisteren al na een paar minuten zijn linkerknie te verdraaien. Strootman probeerde nog door te spelen, maar zakte even later kermend van de pijn naar de grond en moest van het veld.
De 24-jarige middenvelder was woensdag in de verloren oefeninterland van Oranje tegen Frankrijk (2-0) voor rust ook al uitgevallen met een knieblessure. Toen ging het om zijn rechterknie.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:48:43Het is niet alleen de voorste kruisband. Meniscus zeker en (zeer waarschijnlijk) ook binnenband in linkerknie #Strootman afgescheurd. reageer retweet
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:48:43Het is niet alleen de voorste kruisband. Meniscus zeker en (zeer waarschijnlijk) ook binnenband in linkerknie #Strootman afgescheurd. reageer retweet
Die is toch 3 klassen minder....quote:Op maandag 10 maart 2014 12:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een overdreven gedoe hier zeg, Clasie is er ook nog hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |