SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 10-03-2014 18:52:15 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Top weekend zo te lezen! Mooie prestaties. Jammer Zwab, maa verder wat rd zei.
Heb zelf alweer zin in de HM op zondag. Maar eerst eens zorgen dat we thuis komen straks. De boot is bijna in Harwich!Ja doei.![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Kan deze in de OP?
1
2[b]22 maart 2014 - [url=http://www.avfortuna.nl/index.php?option=com_jevents&task=icalrepeat.detail&evid=286&Itemid=126&year=2014&month=03&day=22&title=3e-av-fortuna-marathon-testloop&uid=8ca4607bc7e51bb4da3ac82b321964dd&catids=63|64|66|65]Fortuna Marathontestloop (Vlaardingen)[/url][/b]
[*] Spiritusbus - 30km![]()
Die ambulance die rond km 7 het parcours moest oversteken, daar had ik wel begrip voor. Voor opa die met fiets en hond rond 18 km vlak voor mijn neus overstak een heel stuk minderquote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow overstekers... Moet ik het daar nog over hebben? Voor Pathe had ik er bijna één neergehoekt. Stak vlak voor m'n poten overMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
komende week een rustig weekje. Daarna de laatste zware weekquote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgende week staat er alweer een rondje van 35KM op het programma.![]()
Die Kenianen en Ethiopiërs zijn echt verdomd lastig om te fotograferen. Bijna alle foto's waar donkere mannen op staan, is vrijwel alles overbelicht, maar hun gezichten nog steeds dik onderbelicht![]()
![]()
Nou. Komt-ie.
Met hardlopen had het bij mij op het eind weinig meer te maken. Het ging uiteindelijk in 7.20 per kilometer, de laatste twee of drie kilometers. In de eerste vijf kilometer voelde ik me zo goed dat ik er een schepje bovenop begon te gooien. Dat kan best. Als je 10km loopt, of 15 voor mijn part. Maar vandaag ben ik erachter gekomen dat een HM toch net even iets anders is.
Na 12km zat ik al stuk liepen de rondetijden als een gek op. Dikke duim omhoog voor de vrouw met het ‘Kanjers-bord’ en voor de familie die op km18 spoontaan een drankpost hadden ingericht. Want wat was het warm.
Na de finish was ik leeg. Gelukkig stonden GotC, Yur, Serinde en mijn vriendin Gogo er. Toen ik eenmaal een omhelzing van haar kreeg was het klaar en heb ik gehuild van blijdschap. Hier heb ik toch een halfjaar voor getraind.
In de afgelopen weken vroeg iedereen wat ik voor tijd wilde lopen. Ik zei dat ik tevreden zou zijn met alles onder de 2.15, dat ik hoopte op 2.06 en dat ze bij de club zeiden dat ik 1.59 kon. Op het laatste rechte stuk nog een keer op mijn horloge gekeken en daar stond 2.14.30. Heb dus nog even aangezet, zodat ik precies in 2.14.55 binnenkwam (officieel, ik drukte mijn garmin een seconde later uit.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Done!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef spiritusbus het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Kan deze in de OP?
[ code verwijderd ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
komend weekend hier een rondje proberen van rond de 25km....heb stille hoop om op 5 april mee te doen aan Lap the Lake maar eerst maar even kijken hoe het er voor staat voordat ik mijzelf inschrijfquote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgende week staat er alweer een rondje van 35KM op het programma.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Toch heb ik één beslissing al wel gemaakt: geen marathon voor mij in dit leven. Punt is dat ik het mentaal niet ga volhouden om zulke einden te lopen. Ik verveel me erg snel. Hulde voor de mensen die dat wel kunnen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:56 schreef Corniel het volgende:
@Zwabber: het is vervelend een DNF. Ik heb het (als wielrenner) vaker meegemaakt. Het went nooit. Beloof me alleen wel dat je geen beslissingen over je hardloopcarrière maakt de eerste twee weken.Klinkt prima, gaan we doenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:Het schollebos is voor ons een vlekje op het hardloopblazoen! Das een rondje van 7KM als je heel erg je best doet
Rondje rottermeren + zevenhuizerplas kunnen we wel inplannen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zwabber, een DNS is veel erger dan een DNFThanks!
Ik kwam ook een oversteekster tegen. Die liep bijna tegen mij aan met haar AH-maaltijdsalade. Ze moest naar haar werk. Het is zondag. Zij is dus of meteoroloog of van lichte zeden. Ik heb haar licht beledigd, maar pijll vond dat niet kunnen.![]()
@mosselmossel: Het is heel lastig om te schakelen van 10 naar 21 km. Zeker als het dan ook een stuk warmer is dan wat je de laatste tijd gewent was. Wat ik me afvroeg, ben je op een schema weggegaan, of was het meer mosselman voor zich en Johan Cruyff voor ons allen?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
Nou. Komt-ie.
Met hardlopen had het bij mij op het eind weinig meer te maken. Het ging uiteindelijk in 7.20 per kilometer, de laatste twee of drie kilometers. In de eerste vijf kilometer voelde ik me zo goed dat ik er een schepje bovenop begon te gooien. Dat kan best. Als je 10km loopt, of 15 voor mijn part. Maar vandaag ben ik erachter gekomen dat een HM toch net even iets anders is.
Na 12km zat ik al stuk liepen de rondetijden als een gek op. Dikke duim omhoog voor de vrouw met het ‘Kanjers-bord’ en voor de familie die op km18 spoontaan een drankpost hadden ingericht. Want wat was het warm.
Na de finish was ik leeg. Gelukkig stonden GotC, Yur, Serinde en mijn vriendin Gogo er. Toen ik eenmaal een omhelzing van haar kreeg was het klaar en heb ik gehuild van blijdschap. Hier heb ik toch een halfjaar voor getraind.
In de afgelopen weken vroeg iedereen wat ik voor tijd wilde lopen. Ik zei dat ik tevreden zou zijn met alles onder de 2.15, dat ik hoopte op 2.06 en dat ze bij de club zeiden dat ik 1.59 kon. Op het laatste rechte stuk nog een keer op mijn horloge gekeken en daar stond 2.14.30. Heb dus nog even aangezet, zodat ik precies in 2.14.55 binnenkwam (officieel, ik drukte mijn garmin een seconde later uit.)Een HM is compleet andere koek dan 10km, helemaal mee eens. Zeker als je dan ook nog eens alle trainingen in een wat lagere temperatuur hebt gedaan (en vaak ook nog eens in de regen!).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, je hebt hem uitgelopen, binnen je doel. Je hebt nu die ervaring van een HM, en daarmee kun je aan de slag voor een volgende keer. Als je dat zou willen.
Nu lekker herstellen. Onderschat dat ook niet. Ook dat is andere koek dan bij een 10km wedstrijd. Als je je lekker voelt, kunnen we volgend weekend een leuk rondje van een kilometer of 10 doen? En anders, anders doen we hem gewoon een ander keertje!![]()
![]()
Dit heb ik vandaag ook geleerd.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
Als je 10km loopt, of 15 voor mijn part. Maar vandaag ben ik erachter gekomen dat een HM toch net even iets anders is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed punt haal je aan Zwabber! Ik heb dat zelfs al wel eens bij de 10 gehad, idd soort vervelingsgevoel.Dat moet je mentaal echt kunnen en willen.
Mossel, knap gedaan hoor!
***![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
Nou. Komt-ie.
In de afgelopen weken vroeg iedereen wat ik voor tijd wilde lopen. Ik zei dat ik tevreden zou zijn met alles onder de 2.15, dat ik hoopte op 2.06 en dat ze bij de club zeiden dat ik 1.59 kon. Op het laatste rechte stuk nog een keer op mijn horloge gekeken en daar stond 2.14.30. Heb dus nog even aangezet, zodat ik precies in 2.14.55 binnenkwam (officieel, ik drukte mijn garmin een seconde later uit.)Erg knap doorgezet! Als het al zo zwaar is en toch nog zo kan eindigen zit het mentaal in ieder geval goed! Ook nog eens in een tijd waarmee je tevreden zou zijn, helemaal top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me de blijdschap ook helemaal voorstellen!
Nu heb je wat meer ervaring en de volgende keer als de omstandigheden wat beter zijn qua weer en je jezelf iets meer kan inhouden kan je je clubleden wel eens even laten zien wat je kan!![]()
![]()
@Zwabber: Gewoon je tempo verhogen. Haile loopt bijna een hele in jouw HM tijd, dus dat is gewoon de makkelijkste oplossing.En meer serieus, ik bied me aan om je fietsend te begeleiden als je een mooie kleinschalige loop uit kiest. Het kan best dat het voor jou niet is weggelegd, maar vandaag is NIET de dag om dat te beslissen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik wilde wel op 2.06 weg. Dus die eerste paar kilometer gingen prima op dat schema. Beetje te hard gelopen in kilometer 6 en 8, maar na km12 moest ik dat schema echt laten gaan. Iets te hard gelopen in de tweede 5 en dat moet je dubbel terugbetalen. Wat dat betreft is het net de Russische DSB Bank.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef Corniel het volgende:
@mosselmossel: Het is heel lastig om te schakelen van 10 naar 21 km. Zeker als het dan ook een stuk warmer is dan wat je de laatste tijd gewent was. Wat ik me afvroeg, ben je op een schema weggegaan, of was het meer mosselman voor zich en Johan Cruyff voor ons allen?
Wel geleerd. Volgende keer echt langer wachten. Ook als het lekker gaat.
Shit. Zei ik volgende keer?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En er zijn ook best mensen die met je mee willen lopen. Misschien zijn die na een km of 35 niet meer in staat om een zinnige discussie te voeren, maar enige afleiding kunnen ze wel bieden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:30 schreef Corniel het volgende:
@Zwabber: Gewoon je tempo verhogen. Haile loopt bijna een hele in jouw HM tijd, dus dat is gewoon de makkelijkste oplossing.En meer serieus, ik bied me aan om je fietsend te begeleiden als je een mooie kleinschalige loop uit kiest. Het kan best dat het voor jou niet is weggelegd, maar vandaag is NIET de dag om dat te beslissen.
![]()
Even snel de foto's wat bewerkt (voornamelijk zwarte kopjes oplichten)
M`n positie was niet helemaal handig. Schoot tegen de zon in, dus maakte het fotograferen extra lastig. Kon helaas niet meer op tijd van plaats verwisselen, want de eerste motors kwamen er al aan.
Dit was zo rond het 15 kilometer punt, waar ze in ca. 43 minuten doorkwamen. Matige wind, in de rug. Evenals een stevig zonnetje, die in hun rug stond.![]()
Hier ben ik het wel mee eens ja. Wat voor mij ook een verschil maakt qua beleving is het parcours. Ik heb mn snelste tijden in wedstrijden gelopen dat je alleen maar door de polder gaat. Oersaai, maar wel snel.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:30 schreef Corniel het volgende:
Dit soort wedstrijden zijn voor mij een stuk leuker en in Rotterdam gaat het ook nog helpen dat het parcours bekend is.![]()
De rest van de mensen ook een ontzettende![]()
![]()
![]()
Veel heb ik ook al op FB gefeliciteerd, maar hierbij ook nog een keer.
Mooie verhalen gelezen, prachtige tijden gezien en hele mooie verbeteringen.![]()
GotC, Yuki, Quoi, YUR, Swets, Guard, Pijll, linebear, Serinde, Cynic, Murmeli, Jor_Dii en vast nog meer die ik net gemist heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GotC, beterschap. Volgende keer als je wel weer helemaal fit bent loop je nog eens extra lekker!![]()
Zwabber, helaas, maar volgende keer zeker beter! Hoop echt dat je snel weer van de last af bent!![]()
Spiritus, toch een goede tijd gelopen. Omstandigheden werken soms helaas niet altijd mee. Maar dit is gewoon weer een leerpuntje om nóg beter te worden. De snelheid zit er in ieder geval goed in!![]()
![]()
Vandaag voor het eerst de kopgroep in het echt mogen bekijken: mijn hemel, wat lopen die hard! Ik stond op km 2 (waarvan ik dacht dat het km 3 was en waardoor mn vrienden te laat waren om me aan te moedigen) en vond het echt absurder dan absurd dat ze dat nog 21km vol moeten gaan houden.![]()
Heb 'm zien finishen. Zag eruit alsof hij het niet echt breed had, iddquote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef spiritusbus het volgende:
Erben Wennemars had het ook zwaar:
[ afbeelding ]
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mag ook wel. Hij liep met gekneusde ribben ofzo. Kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment wel kapot gaat![]()
Erben was met het schaatsen ook altijd van het keihard erin knallen en maar zien waar het schip strandt
F means you're fucked![]()
Jeuzus Mossel! Goed gelopen toch. Dit moet je echt een keertje meemaken. Volgende keer![]()
Mijn Endomondo-grafiekje, daar ben ik eigenlijk best tevreden overNetto: 2u16 (ik rond af).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er nog een mooi verslagje van maken en nog even teruglezen.![]()
Inmiddels weet ik dat het een juiste beslissing was om te stoppen, want ik heb aardig veel last van de heup op dit moment.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:30 schreef Corniel het volgende:
Ook raar: ik voel me eigenlijk vermoeider dan wanneer ik 'm "gewoon" had uitgelopen. Gelukkig is het desondanks tóch leuk om de geslaagde ervaringen van anderen terug te lezen.![]()
Wie stond er eigenlijk in de Groot Hertoginnenlaan op 3,5km? Riep hard 'Mossel!' Dat hoorde ik nog net, maar zag zo gauw niet meer wie het was.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben vandaag toch maar gaan fietsen ipv lopen.. zulk prachtig fietsweer tref je maar zelden!
Maar ik heb veel mooie prestaties zien langs komen op Endomondo, zeker de primeurs op de HM, gefeliciteerd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vind HM's sws goed en zeker op dit soort tijden. En jullie zaten nog met hogere temperatuur dan wij ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind HM's van rond 2h:15m voor een eerste in deze omstandigheden echt heel knap eigenlijk.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Helemaal mee eens. Een HM is echt heel anders dan een 10 of 15k.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind HM's van rond 2h:15m voor een eerste in deze omstandigheden echt heel knap eigenlijk.
Volgens endomondo gingen mijn 5k's in 27:15 en 28:25. Niet heel erg vlak dus. Misschien zelfs weer te snel begonnen.
Mijn PR blijft nu staan op 2:02, gelopen tijdens de CPC van vorig jaar.![]()
Zeg ken jij de Mosselman, de mosselman, de mosselman? Zeg ken jij de mosselman, hij woont in....quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef mosselmossel het volgende:
Wie stond er eigenlijk in de Groot Hertoginnenlaan op 3,5km? Riep hard 'Mossel!' Dat hoorde ik nog net, maar zag zo gauw niet meer wie het was.![]()
Ik ook! Maar ik ben wat één iemand betreft natuurlijk een klein beetje bevooroordeeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind HM's van rond 2h:15m voor een eerste in deze omstandigheden echt heel knap eigenlijk.
Mijn verslagje:
Ik had er zin in, het was mooi weer, lekker gelopen de laatste weken en niets stond mij in de weg om voor het eerst onder de 1:15:00 te gaan lopen. Serinde opgehaald en op naar het Malieveld. Finish van de 5 bekeken, helaas zonder Yuki en GotC te spotten, maar het was goed tegen de zenuwen.
Met Serinde samen gestart en het ging echt goed. Het was wel warm, maar ik kon nog goed praten en had nergens last van. Bij kilometer vijf werd ik wel licht in mijn hoofd en ik had zoveel zin in wat drinken! Wist dat dat een kilometer later kon, ik liep voor op schema dus rustig de tijd genomen om een flinke beker water en wat sportdrank te drinken. Na 7 kilometer ging het niet meer. Ik was een beetje misselijk, benauwd en vooral wéér licht in m'n hoofd. Alsof ik te weinig gegeten had, maar dat had ik écht niet. Ik was ook vreselijk moe ineens. Dus toen wat gewandeld en rustig aan verder gehobbeld.
Aan de ene kant voel ik me er wat klote over dat ik langzamer heb gelopen dan bij de Vredesloop, als ik dan lees dat er zoveel ambulances en flauw vallende mensen waren dan heb ik er toch wel echt goed aan gedaan om rustig aan te gaan doen.
Rest van de middag was leuk, bedankt mosselmossel, Serinde, Quoi, mr Q., Yur, GotC, Yuki en E.T. voor de gezelligheid!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwabber, balen maar je kan niet door één mislukte race concluderen dat lange afstanden niks voor je zijn. En nu ga ik de rest van de verslagen lezen![]()
![]()
Zo, dat was een heerlijke dag.
Na de Zevenheuvelenloop en Bruggenloop eigenlijk in een gigantische hardloopdip gekomen en ook een veel drukkere periode gestart met fulltime afstuderen, dus hardlopen zat er niet zo in telkens. Drie hele keren hardgelopen sinds de Bruggenloop () waarvan één keer de Petzl Night Trail was. Vond het dus ook super moeilijk inschatten waar ik zou staan vandaag...
Voor de start YUR en GotC nog even snel gezien en nadat ik was warmgelopen (dat duurde niet lang, padum tss) ook nog vrienden die ik in eerste instantie was misgelopen. Toen lekker naar het startvak en van start. Plan was om weg te gaan rond de 4:40 / km en merkte dat ik door enthousiasme toch wel wat hard startte. Expres telkens wat gas teruggenomen, omdat ik mijzelf nu zeker niet wilde overschatten en PR's toch er niet in zaten of zo. Lekker vlak gelopen en na een kilometer of 12 werd het al wat zwaarder, maar kon toch nog wel wat meer geven telkens en het tempo vasthouden.
Na de boulevard merkte ik dat iedereen het om mij heen ook wel zwaar kreeg, het was ook echt heel schraal dat er geen waterpost meer was sinds 14 kilometer... Rond Madurodam nog wel tempo erin kunnen houden, laatste 2 kilometers waren flink zwaar, maar gefinished in 1:36:48. Super blij mee!![]()
Vooral ook m'n gevoel bij de race en hoe vlak ik heb kunnen lopen met deze temperatuur:
5 minuten trager dan vorig jaar en afgelopen najaar in Amsterdam had ik een veel slechter gevoel over m'n race die ook nog 5 minuten sneller was, maar mooi dat allerlei tijden en prestaties toch kunnen motiveren, want ben hier heel erg blij mee.
Verder hebben er een paar super gedebuteerd vandaag, echt respect, het was niet al te makkelijk voor een eerste halve vandaag.Super gedaan van iedereen!
Jack does it in real time...![]()
Ook van mij een CPC verslagje. Ik herken een hoop van mede HM lopers van vandaag. De eerste 14 km gingen prima. Netjes op schema voor een tijd van sub 2:00:00. Maar de tip om veel te drinken heb ik denk ik iets te zeer ter harte genomen. Zelden zo dringend een dixie nodig gehad dan bij km 14. Na de stop bleven de krampen aanhouden en was het zaak verstandig te lopen en er voor te zorgen dat de ambulance dienst niet ook nog voor mij uit moest rukken.
De laatste 7 km in gemiddeld 8:42 ipv van 5:42 dus na 2:20 en een beetje over de streep.
De ondersteuning van de kant was enorm en werd gewaardeerd. Ik hoop dat ik niet te veel mensen schrik heb aangejaagd met m'n vertrokken gezicht en wat houterig loopje.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Holy shit, wat een grafiek!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef DeeBee het volgende:
Zo, dat was een heerlijke dag.
Na de Zevenheuvelenloop en Bruggenloop eigenlijk in een gigantische hardloopdip gekomen en ook een veel drukkere periode gestart met fulltime afstuderen, dus hardlopen zat er niet zo in telkens. Drie hele keren hardgelopen sinds de Bruggenloop () waarvan één keer de Petzl Night Trail was. Vond het dus ook super moeilijk inschatten waar ik zou staan vandaag...
Voor de start YUR en GotC nog even snel gezien en nadat ik was warmgelopen (dat duurde niet lang, padum tss) ook nog vrienden die ik in eerste instantie was misgelopen. Toen lekker naar het startvak en van start. Plan was om weg te gaan rond de 4:40 / km en merkte dat ik door enthousiasme toch wel wat hard startte. Expres telkens wat gas teruggenomen, omdat ik mijzelf nu zeker niet wilde overschatten en PR's toch er niet in zaten of zo. Lekker vlak gelopen en na een kilometer of 12 werd het al wat zwaarder, maar kon toch nog wel wat meer geven telkens en het tempo vasthouden.
Na de boulevard merkte ik dat iedereen het om mij heen ook wel zwaar kreeg, het was ook echt heel schraal dat er geen waterpost meer was sinds 14 kilometer... Rond Madurodam nog wel tempo erin kunnen houden, laatste 2 kilometers waren flink zwaar, maar gefinished in 1:36:48. Super blij mee!![]()
Vooral ook m'n gevoel bij de race en hoe vlak ik heb kunnen lopen met deze temperatuur:
[ afbeelding ]
5 minuten trager dan vorig jaar en afgelopen najaar in Amsterdam had ik een veel slechter gevoel over m'n race die ook nog 5 minuten sneller was, maar mooi dat allerlei tijden en prestaties toch kunnen motiveren, want ben hier heel erg blij mee.
Verder hebben er een paar super gedebuteerd vandaag, echt respect, het was niet al te makkelijk voor een eerste halve vandaag.Super gedaan van iedereen!
Rond km18 hadden wat bewoners een eigen drankpost ingericht. Dat bekertje water was inderdaad best wel heel erg welkom
Dat meisje met die vlieger.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Levitas het volgende:
Even snel de foto's wat bewerkt (voornamelijk zwarte kopjes oplichten)
M`n positie was niet helemaal handig. Schoot tegen de zon in, dus maakte het fotograferen extra lastig. Kon helaas niet meer op tijd van plaats verwisselen, want de eerste motors kwamen er al aan.
[ Flickr Photoset ]
Dit was zo rond het 15 kilometer punt, waar ze in ca. 43 minuten doorkwamen. Matige wind, in de rug. Evenals een stevig zonnetje, die in hun rug stond.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Gezien de ravage aan bekers werd er ook gretig gebruik van gemaakt jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
Rond km18 hadden wat bewoners een eigen drankpost ingericht. Dat bekertje water was inderdaad best wel heel erg welkom![]()
![]()
Met dat verdomde vals plat daar, god wat een klere stuk blijft dat altijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
Rond km18 hadden wat bewoners een eigen drankpost ingericht. Dat bekertje water was inderdaad best wel heel erg welkom
Paar jaar terug was het nog erger, toen gingen ze door dat park wat daar achter ligt en toen hadden ze nog wel een drankpost rond km 17. Wel heuvelop, dat dan weer wel.
Nu zouden ze op de Badhuisweg nog een drankpost moeten doen of zo, maar daar is te weinig plek voor, omdat hij maar voor de helft is afgesloten.Jack does it in real time...![]()
Trouwens ook nog een mooi vest gekregen van onze "gastheer" (verzekeraar Zurich)
http://www.decathlon.nl/mouwloos-vest-visibility-id_8227082.html
Lekker dingetje, maar voor vandaag een beetje overkill (of ik had er geen ander shirt onder aan moeten trekken)
Was trouwens sowieso erg fijn vandaag bij Zurich, prima ontvangen in hun gebouw aan de Muzenstraat.
auto in de parkeergarage daar, broodjes, fruit, koffie, sportdrank etc etc.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toen had ik last van tunnelvisie ofzo, want die heb ik gemist.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
Wel een spekje gekregen rond dat punt, was ook welkom
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De spekjes waren een kilometer ofzo na de waterpostquote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Toen had ik last van tunnelvisie ofzo, want die heb ik gemist.
Wel een spekje gekregen rond dat punt, was ook welkom
Iedereen top gedaan. Het verschil tussen 10 en 21 is groot ja. Meer dan twee x de helft! Maar ik moet zeggen dat mijn eerste (egmond) me best makkelijk af ging! Was dat natuurlijk een stuk koeler als vandaag. En gister viel me ook alles mee, al ging dat dan weer in ldl tempo. Gister wel meer een dipje als Egmond.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wij kregen van te voren een of ander mutsje, was ook niet helemaal nodigquote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
Trouwens ook nog een mooi vest gekregen van onze "gastheer" (verzekeraar Zurich)
http://www.decathlon.nl/mouwloos-vest-visibility-id_8227082.html
Lekker dingetje, maar voor vandaag een beetje overkill (of ik had er geen ander shirt onder aan moeten trekken)
Was trouwens sowieso erg fijn vandaag bij Zurich, prima ontvangen in hun gebouw aan de Muzenstraat.
auto in de parkeergarage daar, broodjes, fruit, koffie, sportdrank etc etc.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Kan wel nuttig zijn met felle zonquote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij kregen van te voren een of ander mutsje, was ook niet helemaal nodig
Ik ben echt blij met de extra-gratis-pro-tip van Swets en ET. Dat gratis shirt van Adidas is the bomb!
Mag in de OP als uitleg voor het begrip "negatieve split".quote:Op zondag 9 maart 2014 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
1e 5km in 28:00
2e 5km in 28:08
3e 5km in 27:49
4e 5km in 27:45![]()
![]()
Splitje danquote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mag in de OP als uitleg voor het begrip "negatieve split".![]()
![]()
Oplopend schema tussen 5 en 10 kilometer, duidelijk verkeerd ingedeeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mag in de OP als uitleg voor het begrip "negatieve split".Jack does it in real time...![]()
Ik wilde m niet makenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Oplopend schema tussen 5 en 10 kilometer, duidelijk verkeerd ingedeeld.
De tips in het krantje van de run (krijg je altijd een week eerder met de post) had nog als tip om je vrijwel helemaal met vaseline in te smeren, dat was ook wel een goeiequote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan wel nuttig zijn met felle zon
Ik ben echt blij met de extra-gratis-pro-tip van Swets en ET. Dat gratis shirt van Adidas is the bomb!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Toch nog klein verslagje van vandaag...![]()
![]()
![]()
Ik heb moeite met kleine verslagen, mijn vriendin vind het ook verschrikkelijk..![]()
OPENEN OP EIGEN RISICO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Holy shit, Jero! Niet alleen lange afstanden, maar ook lange verslagen!
Die lees ik straks voor het slapengaanWoei!quote:Beste Yuki,
Bedankt voor je inschrijving voor de de 5 van VORM.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: