SPOILER: VerslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes zijn leuk
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuki op 09-03-2014 18:51:08 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja, da's iets heel anders dan m'n relatieve finishpositie bij de Bridge to Bridge Singelloop Utrecht, 2012...quote:Op zondag 9 maart 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Wow, Yuki, riant in het linkerrijtje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen dat het bij jou niet goed ging!! Zo veel last van de warmte?Mee eens! Sowieso alle lopers vandaag; het was afzien in dit eerste warme weekend van het jaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:46 schreef GotC het volgende:
Nog even een specialevoor mossel en Q! Stelletje stoere toppers
!
Ik had misschien niet moeten lopen. Lig nu met 39.5° koorts op de bank. Oh well..
In het bijzonder GotC, Gogo, Serinde, YUR, Swets, Mossel en Quoi (die ik jammer genoeg niet meer heb gezien na haar finish): stuk voor stuk toppers!
Maar ja, koorts is niet bestBeterschap, meis!!
Hoe is 't met je paps trouwens?
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 09-03-2014 19:40:45 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:45 schreef Yuki het volgende:
Thanks, Gup! Officiële tijd idd al bekend!Het blurren van je naam heeft niet zoveel zin heSPOILER: VerslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes zijn leuk
[ afbeelding ]
Maar goed dat je een tijd hebt gelopen waar je tevreden mee bent![]()
He bah beterschap.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:46 schreef GotC het volgende:
!
Ik had misschien niet moeten lopen. Lig nu met 39.5° koorts op de bank. Oh well..
Tsja. Als iemand echt de moeite wil doen om m'n naam erbij te zoeken... Zo is er iig een soort drempelquote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Het blurren van je naam heeft niet zoveel zin he
Maar goed dat je een tijd hebt gelopen waar je tevreden mee bent
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, da's iets heel anders dan m'n relatieve finishpositie bij de Bridge to Bridge, 2012...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je dit jaar een aanval doen om die tijd te verbeteren??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Voornamelijk een pijnlijke rechterheup. Het is niet anders.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef Yuki het volgende:Balen dat het bij jou niet goed ging!! Zo veel last van de warmte?
Echt mooi dit, moet een goed gevoel geven in aanloop naar Rotterdam.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Je schijnt ongeveer gelijk met mij over de finish gekomen te zijn. Dat klopt ook wel gelet op je tijd. Knap voor een eerste HM!
Jammer Zwabber! Ik miste je al bij de finish
Q! mooie tijd! Ik vond de boulevard op bij schevening ook zwaar. Daar werd het weer smaller en drukker en nog nijdig om hoog ook.
Enne, ik heb écht rete vlak gelopen
[ afbeelding ]
1e 5km in 28:00
2e 5km in 28:08
3e 5km in 27:49
4e 5km in 27:45
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:27 schreef Quoi het volgende:
Kolere! Warm was het! Maar voelde me fit. Alleen na de boulevard (die viel tegen) heb ik mijn streeftijd losgelaten, niet versneld maar tempo vastgehouden. Laatste 2km nog wat sneller en minder dan 2u17 zat er niet in.
Maar ik was fiten en blij
![]()
Later meer, nu bier en surf & turf!
Daar kun je prima een lineaal langs leggen. Ik ben zelf meer voor het schansmodel gegaanquote:Op zondag 9 maart 2014 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Je schijnt ongeveer gelijk met mij over de finish gekomen te zijn. Dat klopt ook wel gelet op je tijd. Knap voor een eerste HM!
Q! mooie tijd! Ik vond de boulevard op bij schevening ook zwaar. Daar werd het weer smaller en drukker en nog nijdig om hoog ook.
Enne, ik heb écht rete vlak gelopen
[ afbeelding ]
1e 5km in 28:00
2e 5km in 28:08
3e 5km in 27:49
4e 5km in 27:45
Ik heb je nog de finish over zien hobbelen. Stond alleen achter een rij mensen en zag je net te laat. Heb je dus niet meer aan kunnen moedigenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef Guard het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis.
Topdag gehad, gezellig met pa en zus sportief bezig geweest.
Nieuwe vriend ook gemaakt, hij noemde zichzelf "man met de hamer", en ik had tijd genoeg om uitgebreid kennins met hem te maken, want mijn tempo zakte in als wegsmeltende ijstaart.
Paar keer speelde ik met de gedachte om even te gaan wandelen, maar puur op karakter en melkzuur doorgelopen om toch nog onder de 2uur te finishen: 1:57:15.
Eerste halve marathon is de pocket en ik heb wat goeie lessen geleerd vandaag.
En Hagenezen zijn leuk, vooral de jonge variantVeel aanmoedingen van de kant gehad vandaag.
En er stond een fotograaf die duidelijk nog niet zo lang fotograaf was, want hij zette mij op de gevoelige plaat. Wellicht dacht ie een award te winnen met deze prachtige visuele verbeelding van het begrip: kapot gaan (want het was niet ver voor de finish).
Maar hoe ging het?!?!?!quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Kom je dit jaar een aanval doen om die tijd te verbeteren??
Je hebt gelijk. Dit was 3 weken later, bij de Singelloop (10km).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I blame the heat
Maar ja, wellicht dit jaar een aanval op (een van) beide afstanden
♥ || Baby catcher in training || ♥
Wel zonde, want wat een snelheid toch nogquote:Op zondag 9 maart 2014 19:37 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Daar kun je prima een lineaal langs leggen. Ik ben zelf meer voor het schansmodel gegaan
[ afbeelding ]
Tja, wandelen is dodelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel zonde, want wat een snelheid toch nog
Ik vind het ook jammer! Had je wel de hand willen schudden. Wellicht kunnen we een keer samen trainen in het Schollenbos zodra je hersteld bent van de marathon en ik van mijn blessure.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Staat nog niet op de site:quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Waar zien jullie die uitslagen? Ik zie niks als ik naar het item ga op de CPC-site. Of mag ik het niet zien als afhaker?
Je voorbereiding ziet er weer goed uit.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:18 schreef YUR het volgende:
Mijn uitgebreide verslag:
Het was warm. Lekker gestart. Laatste paar kilometer het tempo ietsje moeten laten vieren. Netto slechts 34 seconden trager dan vorig jaar.
http://www.endomondo.com/workouts/306112543/2113543
Hmz, das wel balen inderdaad. Op tijd naar bed en hopen dat het over drijftquote:Op zondag 9 maart 2014 18:46 schreef GotC het volgende:
!
Het schollebos is voor ons een vlekje op het hardloopblazoen! Das een rondje van 7KM als je heel erg je best doetquote:Op zondag 9 maart 2014 19:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer! Had je wel de hand willen schudden. Wellicht kunnen we een keer samen trainen in het Schollenbos zodra je hersteld bent van de marathon en ik van mijn blessure.
Je hebt inderdaad bijzonder strak gelopen, dat kenmerkt een goede race!
Een half uur geleden stonden ze gewoon op de CPC-site. Nu zie ik ze ook niet meer. Gecrashte server denk ik, door alle nieuwsgierige CPC-lopers. Het "Garmin Connect" syndroom.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Waar zien jullie die uitslagen? Ik zie niks als ik naar het item ga op de CPC-site. Of mag ik het niet zien als afhaker?
Je zag er al beroerd uit zo vlak voor de finishquote:Op zondag 9 maart 2014 19:55 schreef linebear het volgende:
en ik ben 44ste bij de mannen van 65+ geworden. Toch best knap
en bedanktquote:Op zondag 9 maart 2014 19:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Je zag er al beroerd uit zo vlak voor de finish
Ja, veel overstekers. Ik ben bij de boulevard, net voor Sea World in de duinen gaan zitten met m`n camera om de kopgroepjes te fotograferen. Daarna terug naar het Malieveld gegaan, via tram/ metro bij Pathé, en daar staken idd véél mensen over (ik ook btw, maar als hardloper heb je dan wel het fatsoen om even te wachten tot je ruim voldoende tijd hebt om over te steken)quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow overstekers... Moet ik het daar nog over hebben? Voor Pathe had ik er bijna één neergehoekt. Stak vlak voor m'n poten over
We kunnen het er op zich wel over hebben ja. Vooral die kneus die vlak voor mij overstak met een sigaar in zn bek mogen ze van mij tot aan zn nek ingraven op het strand.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow overstekers... Moet ik het daar nog over hebben? Voor Pathe had ik er bijna één neergehoekt. Stak vlak voor m'n poten over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
We kunnen het er op zich wel over hebben ja. Vooral die kneus die vlak voor mij overstak met een sigaar in zn bek mogen ze van mij tot aan zn nek ingraven op het strand.Gewoon helemaal ingraven en goed hard aanstampen, heb je die vloed ook niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze waren er vorige week in Alphen ook bij bosjes.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |