Ik vind HM's sws goed en zeker op dit soort tijden. En jullie zaten nog met hogere temperatuur dan wij ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind HM's van rond 2h:15m voor een eerste in deze omstandigheden echt heel knap eigenlijk.
Helemaal mee eens. Een HM is echt heel anders dan een 10 of 15k.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind HM's van rond 2h:15m voor een eerste in deze omstandigheden echt heel knap eigenlijk.
Zeg ken jij de Mosselman, de mosselman, de mosselman? Zeg ken jij de mosselman, hij woont in....quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef mosselmossel het volgende:
Wie stond er eigenlijk in de Groot Hertoginnenlaan op 3,5km? Riep hard 'Mossel!' Dat hoorde ik nog net, maar zag zo gauw niet meer wie het was.
Ik ook! Maar ik ben wat één iemand betreft natuurlijk een klein beetje bevooroordeeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy shit, wat een grafiek!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef DeeBee het volgende:
Zo, dat was een heerlijke dag.
Na de Zevenheuvelenloop en Bruggenloop eigenlijk in een gigantische hardloopdip gekomen en ook een veel drukkere periode gestart met fulltime afstuderen, dus hardlopen zat er niet zo in telkens. Drie hele keren hardgelopen sinds de Bruggenloop () waarvan één keer de Petzl Night Trail was. Vond het dus ook super moeilijk inschatten waar ik zou staan vandaag...
Voor de start YUR en GotC nog even snel gezien en nadat ik was warmgelopen (dat duurde niet lang, padum tss) ook nog vrienden die ik in eerste instantie was misgelopen. Toen lekker naar het startvak en van start. Plan was om weg te gaan rond de 4:40 / km en merkte dat ik door enthousiasme toch wel wat hard startte. Expres telkens wat gas teruggenomen, omdat ik mijzelf nu zeker niet wilde overschatten en PR's toch er niet in zaten of zo. Lekker vlak gelopen en na een kilometer of 12 werd het al wat zwaarder, maar kon toch nog wel wat meer geven telkens en het tempo vasthouden.
Na de boulevard merkte ik dat iedereen het om mij heen ook wel zwaar kreeg, het was ook echt heel schraal dat er geen waterpost meer was sinds 14 kilometer... Rond Madurodam nog wel tempo erin kunnen houden, laatste 2 kilometers waren flink zwaar, maar gefinished in 1:36:48. Super blij mee!![]()
Vooral ook m'n gevoel bij de race en hoe vlak ik heb kunnen lopen met deze temperatuur:
[ afbeelding ]
5 minuten trager dan vorig jaar en afgelopen najaar in Amsterdam had ik een veel slechter gevoel over m'n race die ook nog 5 minuten sneller was, maar mooi dat allerlei tijden en prestaties toch kunnen motiveren, want ben hier heel erg blij mee.
Verder hebben er een paar super gedebuteerd vandaag, echt respect, het was niet al te makkelijk voor een eerste halve vandaag.Super gedaan van iedereen!
Dat meisje met die vlieger.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Levitas het volgende:
Even snel de foto's wat bewerkt (voornamelijk zwarte kopjes oplichten)
M`n positie was niet helemaal handig. Schoot tegen de zon in, dus maakte het fotograferen extra lastig. Kon helaas niet meer op tijd van plaats verwisselen, want de eerste motors kwamen er al aan.
[ Flickr Photoset ]
Dit was zo rond het 15 kilometer punt, waar ze in ca. 43 minuten doorkwamen. Matige wind, in de rug. Evenals een stevig zonnetje, die in hun rug stond.
Gezien de ravage aan bekers werd er ook gretig gebruik van gemaakt jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
Rond km18 hadden wat bewoners een eigen drankpost ingericht. Dat bekertje water was inderdaad best wel heel erg welkom
Met dat verdomde vals plat daar, god wat een klere stuk blijft dat altijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
Rond km18 hadden wat bewoners een eigen drankpost ingericht. Dat bekertje water was inderdaad best wel heel erg welkom
Toen had ik last van tunnelvisie ofzo, want die heb ik gemist.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
De spekjes waren een kilometer ofzo na de waterpostquote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Toen had ik last van tunnelvisie ofzo, want die heb ik gemist.
Wel een spekje gekregen rond dat punt, was ook welkom
Wij kregen van te voren een of ander mutsje, was ook niet helemaal nodigquote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
Trouwens ook nog een mooi vest gekregen van onze "gastheer" (verzekeraar Zurich)
http://www.decathlon.nl/mouwloos-vest-visibility-id_8227082.html
Lekker dingetje, maar voor vandaag een beetje overkill (of ik had er geen ander shirt onder aan moeten trekken)
Was trouwens sowieso erg fijn vandaag bij Zurich, prima ontvangen in hun gebouw aan de Muzenstraat.
auto in de parkeergarage daar, broodjes, fruit, koffie, sportdrank etc etc.
Kan wel nuttig zijn met felle zonquote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij kregen van te voren een of ander mutsje, was ook niet helemaal nodig
Mag in de OP als uitleg voor het begrip "negatieve split".quote:Op zondag 9 maart 2014 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
1e 5km in 28:00
2e 5km in 28:08
3e 5km in 27:49
4e 5km in 27:45
Splitje danquote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mag in de OP als uitleg voor het begrip "negatieve split".
Oplopend schema tussen 5 en 10 kilometer, duidelijk verkeerd ingedeeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mag in de OP als uitleg voor het begrip "negatieve split".
Ik wilde m niet makenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Oplopend schema tussen 5 en 10 kilometer, duidelijk verkeerd ingedeeld.
De tips in het krantje van de run (krijg je altijd een week eerder met de post) had nog als tip om je vrijwel helemaal met vaseline in te smeren, dat was ook wel een goeiequote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan wel nuttig zijn met felle zon
Ik ben echt blij met de extra-gratis-pro-tip van Swets en ET. Dat gratis shirt van Adidas is the bomb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei!quote:Beste Yuki,
Bedankt voor je inschrijving voor de de 5 van VORM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |