op zondag voor 3 uur buitenkomen is vragen om problemsquote:
roddelaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toto heeft echt veel FOK!kers op FB
Heerlijk ditquote:
Zeker lekker. Niet te warm, gewoon heerlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk dit![]()
Lekker vroeg zo mooi weer zodat ik ook eens kan zonnen
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker lekker. Niet te warm, gewoon heerlijk
Dat doe je goedquote:Op zondag 9 maart 2014 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zat net lekker met een verse smoothie
Dat zegt me niet zoveel maar klinkt weinig schadelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
Zonkracht van slechts 2,2 vandaag volgens het RIVM![]()
quote:
Je hebt grofweg vier huidtypes, ik heb huidtype 1 (verrassendquote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zegt me niet zoveel maar klinkt weinig schadelijk
Het heeft een naam!quote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel meer van aanpassingen gezien. Is geloof ik allemaal van Power Pack comics.
Dat laatste geloof ik niets van. Als ik factor 50 gebruik kan ik niet bijv zomaar 2 uur in de zon zittenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt grofweg vier huidtypes, ik heb huidtype 1 (verrassend) en er is een grove formule voor hoelang je onbeschermd in de zon kan zitten.
Voor mij geldt 67 minuten gedeeld door de zonkracht.
Dus nu kan ik ongeveer een half uur onbeschermd in de zon zitten![]()
Met eventuele zonnebrandcrème kun je dat cijfer dan weer vermenigvuldigen met de factor van je zonnebrandcrème
Nee kloptquote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niets van. Als ik factor 50 gebruik kan ik niet bijv zomaar 2 uur in de zon zitten
Power Pack is het origineel. Dit is aangepast.quote:
Ik trek mijn broek dan maar weer aan.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Power Pack is het origineel. Dit is aangepast.
Weetniet wie het aanpast.
Samequote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee kloptIk moet me zomers ook minstens ieder uur goed insmeren, eigenlijk nog eerder, en dan verbrand ik nog steeds
I understandquote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
Maar dat is grofweg de 'theorie' erachter.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niets van. Als ik factor 50 gebruik kan ik niet bijv zomaar 2 uur in de zon zitten
Maar als het goed is, kan ik nu nog onbeschermd in de zon zitten.quote:
In schotland of all placesquote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben de afgelopen 10 jaar 1 keer verbrand. En dat was in Schotland
Na 8 uur buiten op de berg en in het moeras te hebben gelopen.
Ik verbrand al binnen een half uur, zelfs als ik me insmeer met SPF 20 bijvoorbeeld. Maar goed, ik gebruik standaard 50+quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben de afgelopen 10 jaar 1 keer verbrand. En dat was in Schotland
Na 8 uur buiten op de berg en in het moeras te hebben gelopen.
Fingers crossedquote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als het goed is, kan ik nu nog onbeschermd in de zon zitten.
Hoop ik dan
Hoiquote:
Doeiquote:
Anders merk ik het over een paar uurtjes vast welquote:
Geniet er maar van danquote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders merk ik het over een paar uurtjes vast wel![]()
Maar moet haast wel, aangezien volgens het RIVM de zonkracht al onder de 1 is gezakt. http://www.rivm.nl/Onderwerpen/U/UV_ozonlaag_en_klimaat/Zonkracht
Doe ik ookquote:
En dan zeggen ze wat over mijn eetskillsquote:Op zondag 9 maart 2014 16:33 schreef Stuart het volgende:
Straks maar even blinner halen
Breakfast, lunch and dinner
Ik vond het ook bizar.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
In schotland of all places
Ik kan vanaf mei zo ongeveer niet eens onbeschermd boodschappen doendan verbrand ik al
Haha. Niet zonresistent zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verbrand al binnen een half uur, zelfs als ik me insmeer met SPF 20 bijvoorbeeld. Maar goed, ik gebruik standaard 50+
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe ik ookLekker op het balkon
![]()
Gelijk even mijn haar 'blonderen' zo
[..]
En dan zeggen ze wat over mijn eetskills
Doe maar gezondquote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik broccoli en scholfilet eten vanavond
Ik al blond/redhead met roomwitte huid behoor al tot het masterrace. Of ben ik nu ineens nazi?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het ook bizar.
En zat ook onder de uitslag van allemaal beten en grassen of zo.We leken wel oorlogshelden.
[..]
Haha. Niet zonresistent zijn
Masterrace
Is lekker manquote:
Ik vind broccoli alleen lekker in een stir-fry, als het een beetje knapperig isquote:Op zondag 9 maart 2014 16:41 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Is lekker man![]()
Broccoli is een heerlijke groente (mits niet tot snot gekookt) en vis![]()
Alleen nog even bedenken wat ik er mee ga doen.
Paneren en met paneermeel en sesamzaadjes ofzo denk ik.
Dat je je tanden nog moet gebruiken jaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind broccoli alleen lekker in een stir-fry, als het een beetje knapperig is
Goed bezigquote:Op zondag 9 maart 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je je tanden nog moet gebruiken ja![]()
Ik blancheer het meestal en daarna op het laatst even snel meewokken oid
Ga iets zomers etenquote:
Ik spuug op de mensen die nu gaan barbecueënquote:
Ik hou niet van BBQ-enquote:Op zondag 9 maart 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik spuug op de mensen die nu gaan barbecueën
het is een dag lekker weer en meteen doen alsof het al weken zomer is
Ik hou ook niet van buiten etenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind het prima
maar mensen gaan blijkbaar nu al BBQ-en omdat het net 2 daagjes mooi weer is
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind het prima
maar mensen gaan blijkbaar nu al BBQ-en omdat het net 2 daagjes mooi weer is
Zomers eten staat niet gelijk aan BBQ'enquote:Op zondag 9 maart 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik spuug op de mensen die nu gaan barbecueën
het is een dag lekker weer en meteen doen alsof het al weken zomer is
quote:
weet ik, was een just sayinquote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zomers eten staat niet gelijk aan BBQ'en
Oh ik dat wel hoorquote:
Hoi Rockiejquote:
okequote:
Zonde!quote:
Ik word gek als er dan een wesp of bij naar de tafel komtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dat wel hoor
Maar ik heb als het lekker weer is liever een lichte zomerse maaltijd
nee heb echt de hele dag geslapen 3 uur wakker even ontbijtje gefixt en heel even buiten geweestquote:
Marshmallowsquote:Op zondag 9 maart 2014 17:11 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het leukste/lekkerste van een BBQ eigenlijk de fruitschaal en de marshmallows achteraf
Gewoon aan de andere kant van de tuin zo'n wespenval zetten met limonadesiroop, heb je nergens last vanquote:Op zondag 9 maart 2014 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word gek als er dan een wesp of bij naar de tafel komt![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon aan de andere kant van de tuin zo'n wespenval zetten met limonadesiroop, heb je nergens last van
Pffquote:Op zondag 9 maart 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee heb echt de hele dag geslapen 3 uur wakker even ontbijtje gefixt en heel even buiten geweest
Als het goed is nog nietquote:
Vetklep!quote:
Maargoed, je hebt natuurlijk 4 huidtypes en dan moet je dat delen en vermenigvuldigen en daar weer de helft van.. En dan heb jij natuurlijke huidtype 1....quote:Op zondag 9 maart 2014 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is nog niet![]()
Maar als ik nu al zou verbranden zou het wel heel ernstig zijn!Maximale zonkracht was 2,2 vandaag (bron: RIVM) en dan is het nauwelijks mogelijk om te verbranden
![]()
Maar goed, als ik wel verbrand ben zal ik het vanavond wel merken
Lekker zo dat het buitenkantje lekker bruin karameliseerd en dat de binnenkant helemaal gesmolten is zodat ie zodra je een voorzichtig hapje neemt omdat heet de hele binnenkant er zo uit komt druipenquote:
Zum kotsenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker zo dat het buitenkantje lekker bruin karameliseerd en dat de binnenkant helemaal gesmolten is zodat ie zodra je een voorzichtig hapje neemt omdat heet de hele binnenkant er zo uit komt druipen
Dat doe je niet goedquote:Op zondag 9 maart 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen fatsoenlijke broek die gewassen is
Ahquote:
Aangenaam honger, ik heb geen ervaring met uquote:
Insoquote:
Ik heb het idee dat je wat terug hebt gelezen in het topicquote:Op zondag 9 maart 2014 17:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maargoed, je hebt natuurlijk 4 huidtypes en dan moet je dat delen en vermenigvuldigen en daar weer de helft van.. En dan heb jij natuurlijke huidtype 1....
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangenaam honger, ik heb geen ervaring met u
Oh?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je wat terug hebt gelezen in het topic
Achja het is weekend dan mag ik uitslapenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik zo laat nog in bed lag (ziek zijn niet meegerekend)
Zelfs niet toen ik om 4 uur 's nachts thuiskwam na een werkdag van 15 uur en 2 intensieve dagen en korte nachten ervoor had
Oke, dan eet ik ze wel opquote:
Gooi in de wasmachine dan manquote:Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
zelfs geen joggingbroek
wat een leven, mensen. wat een leven.
Jij hebt mij vanaf mijn geboorte al in de steek gelatenquote:
Gadverdamme, met die smerige stukjes erinquote:Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke, dan eet ik ze wel op
Ik heb zin in verse sinaasappelsap.
Met stukjes. Jij ook wat Stu?
Het is warm en zonnig, je hebt vandaag heul geen broek nodigquote:Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
zelfs geen joggingbroek
wat een leven, mensen. wat een leven.
Really?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt mij vanaf mijn geboorte al in de steek gelaten
Gadverdamme, bloot rondlopen promotenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is warm en zonnig, je hebt vandaag heul geen broek nodig
Ik heb het daarnet nog gehad over huidtypes en verbranden etcquote:
Maar op een gegeven moment ben je toch gewoon wakker?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Achja het is weekend dan mag ik uitslapen
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gadverdamme, met die smerige stukjes erin
Voor Stu alleen smooth orange juice
Ja, ik had toen al geen hongerquote:
Alsof jullie het erg zouden vinden als ik bloot rond zou lopenquote:
neequote:Op zondag 9 maart 2014 17:19 schreef Stuart het volgende:
Zal ik mijn KSC topics posten? Dat zijn er meer
Ja, vind ik maar goedkoop. Laat wat aan de fantasie over denk ik danquote:Op zondag 9 maart 2014 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof jullie het erg zouden vinden als ik bloot rond zou lopen
Helemaal mee eens overigens.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik maar goedkoop. Laat wat aan de fantasie over denk ik dan
Ik wel vaker.quote:
Alsof jij mijn goddelijke lichaam niet zou willen betasten en spontaan gay zou wordenquote:
welquote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is warm en zonnig, je hebt vandaag heul geen broek nodig
thnx but no thnxquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof jij mijn goddelijke lichaam niet zou willen betasten en spontaan gay zou worden
Arghhhh, de sauna lijkt me verschrikkelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel vaker.
In de sauna bijvoorbeeld.
Of met mijn vriend
Ik ben nog nooit in London geweestquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
oh mijn moeder wil naar londen in mei
maar daar ben ik nu al zo vaak geweest
Dan ga je niet, ondankbaar krengquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
oh mijn moeder wil naar londen in mei
maar daar ben ik nu al zo vaak geweest
Hoezo dan?quote:
mensen die te weinig kleren dragen kan ik niet serieus nemen namelijkquote:
lekker man maar daar draag ik gewoon zwembroekquote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arghhhh, de sauna lijkt me verschrikkelijk
Heerlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arghhhh, de sauna lijkt me verschrikkelijk
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man maar daar draag ik gewoon zwembroek
#yolo
Oh.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die te weinig kleren dragen kan ik niet serieus nemen namelijk
Te warm lijkt mequote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk
mits je de goede uitzoekt natuurlijk.
Tuli sauna
Infraroodsauna
Zoutsteensauna
Die verdienen een nekschotquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die naakt rondlopen kan ik ook niet serieus nemen
Ik kan mensen mét kleding in de sauna niet serieus nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die naakt rondlopen kan ik ook niet serieus nemen
Dus je wilt sex in de sauna?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mensen mét kleding in de sauna niet serieus nemen.
ik draag nu beckham boxerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.
Gelukkig kan ik bij gebrek aan schoon broekwaar gewoon een jurkje aantrekken en indien nodig een panty
Infrarood is maar iets van 60 graden ofzo, zoutsteen is ook lang niet zo heet en tuli is met een echt haardvuur middenin. Hele andere temperaturen dan die dingen van 90/95 gradenquote:
Ik ga liever gewoon doodquote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Infrarood is maar iets van 60 graden ofzo, zoutsteen is ook lang niet zo heet en tuli is met een echt haardvuur middenin. Hele andere temperaturen dan die dingen van 90/95 gradenDie kan ik ook niet zo lang hebben
Intieme contacten zijn strikt verboden in de sauna's waar ik komquote:
nietquote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mensen mét kleding in de sauna niet serieus nemen.
En terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Intieme contacten zijn strikt verboden in de sauna's waar ik kom
Ga dan niet naar de saunaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef de walgelijke lichamen van anderen niet ontkleed te zien![]()
Nee, sauna hoor je niet met kleding te doen, ga dan gewoon nietquote:
bepaal ik zelf welquote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, sauna hoor je niet met kleding te doen, ga dan gewoon niet
Iedereen wil mij graag tegen het lijf lopen. Iedereenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel leuk hoor
[..]
Ik loop jou liever niet tegen het lijf
als je begrijpt wat ik bedoel
Ja, moet er ook niet aan denkenquote:
Dat ga ik ook zeker nietquote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga dan niet naar de sauna
Serieus, het is in de kleedkamer even ongemakkelijk, maar daar ben je hooguit 5 minuten, en zodra je de kleedkamer uitkomt is dat rare er ook wel weer vanaf en zie je het niet eens meer
Bij veel sauna's mag dat overigens alleen op speciale dagen.quote:
Ik moet niet aan een sauna denken. Wildvreemde stinkende lelijke mensenquote:
Dan ga ik welquote:Op zondag 9 maart 2014 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker niet
Ik vind het een walgelijk idee
Jij liever dan ikquote:Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga ik wel
Lekker een dagje ontspannen
Af en toe de sauna in, voor de rest een beetje loungen, zwemmen of in het bubbelbad
Dat doe ik dan wel lekker van te vorenquote:
Hahahahaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel lekker van te voren
Gelukkig ben ik niet iedereen maar jesperquote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen wil mij graag tegen het lijf lopen. Iedereen
Zet de kachel aanquote:Op zondag 9 maart 2014 17:30 schreef essnhills het volgende:
Het begint kouder te worden hier op het balkon
Je bent niet welkom in dit koninkrijkquote:Op zondag 9 maart 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet iedereen maar jesper
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:31 schreef Stuart het volgende:
Ik zal Cameron vragen je ongewenst te verklaren
Of gewoon even naar binnen klimmenquote:
Ja, best wel fijn, zulke machtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een invloed heeft stu ook in de wereldpolitiek
Zo moeilijk kan het niet zijnquote:
Jij bent vrouw. Jullie zijn gemaakt voor dat soort apparatuurquote:
Dan vraag ik Mark of hij jou ongewenst wil verklarenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:31 schreef Stuart het volgende:
Ik zal Cameron vragen je ongewenst te verklaren
Ik ben inmiddels al door het raam jaquote:
Primaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan vraag ik Mark of hij jou ongewenst wil verklaren
Inbreeksterquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al door het raam ja
daarom gewoon dubbel paspoort je weetzquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan vraag ik Mark of hij jou ongewenst wil verklaren
Maar waarschijnlijk heb je wel een paar standaard knoppen. Eentje met dingen als 'witte was' 'bonte was' 'fijne was' 'wolwas' etc.. en een ander misschien met 'kort programma' 'standaard programma' 'lang programma' of zo iets fancies.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ik vind er toch vrij veel knopjes op zitten
Ik heb een huisje in polen en daar heet ik andersquote:Op zondag 9 maart 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom gewoon dubbel paspoort je weetz
Oh is dat het.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent vrouw. Jullie zijn gemaakt voor dat soort apparatuur
ben je ook poolquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een huisje in polen en daar heet ik anders
Pjotrquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een huisje in polen en daar heet ik anders
Jij wast je kleren nooitquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat het.
Maar ik heb niet eens een wasmachine
Huisgenootje had haar deur op slot gedaan dus we kunnen nu alleen via mijn raam het balkon opquote:
Hahahaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huisgenootje had haar deur op slot gedaan dus we kunnen nu alleen via mijn raam het balkon op
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ach, dit heeft ook wel weer watquote:Op zondag 9 maart 2014 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Zou die stinkhoer wel straffen trouwens vaar haar daad![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
JawelGewoon mee naar hotel mama in het weekend
Wordt eens zelfstandig meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Tyf haar van het balkon af voor strafquote:
Geen ruimte voor een wasmachine en een niet meewerkende huisbaasquote:
Dat is wel balen danquote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ruimte voor een wasmachine en een niet meewerkende huisbaas
Hoezo dat nou weerquote:
Wauw, heb je daar ook al connecties?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef Stuart het volgende:
Ik zal iemand uit de onderwereld op je huisbaas afsturen
Stenen tijdperk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer![]()
Hele fijne kledingstukken moet je sowieso niet ind e wasmachine doen maar met de hand. En dat is het makkelijkst in een wasemmer![]()
En dat kun je met het juiste wasmiddel en de juiste watertemperatuur gewoon prima schoonkrijgen hoor als je weet wat je doet
Obviouslyquote:Op zondag 9 maart 2014 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw, heb je daar ook al connecties?
ik was afgeleid en las duisterquote:
Knapquote:
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitslandquote:Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet direct tho
gaan 2 generaties overheen maar toch
achternaam blijft duits
Ik zie heul geen maan nuquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben ook heel duister
de maan voedt mij zijn krachten muwahahahahah
Bij mij lekker nietquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitsland
paar 100 kom je in Indonesië terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitsland
Toen het nog niet van eBay was vond ik het beterquote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word agressief van paypal wat een pauper bedrijf
Mijn achternaam komt direct van een Hertogdom (uit de 11e & 12e eeuw) het stadje bestaat nog steeds. Zou er eigenlijk eens heen moeten.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paar 100 kom je in Indonesië terecht
Wat is je achternaamquote:Op zondag 9 maart 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt direct van een Hertogdom (uit de 11e & 12e eeuw) het stadje bestaat nog steeds. Zou er eigenlijk eens heen moeten.
En je troon claimenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt direct van een Hertogdom (uit de 11e & 12e eeuw) het stadje bestaat nog steeds. Zou er eigenlijk eens heen moeten.
vet hequote:
Ik ben een vrouw en heb daarom altijd gelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 17:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft 27 jaar levenservaring en heeft om die reden ALTIJD gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
i
[..]
Ik ben een vrouw en heb daarom altijd gelijkVrouwen zeuren vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
maar zonder meerdere paspoorten kan ik je niet serieus nemen.quote:
Zeg ik niet, er zijn maar iets van 500 mensen met deze achternaam, dus dat is me te uniekquote:
VERTEL NUquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg ik niet, er zijn maar iets van 500 mensen met deze achternaam, dus dat is me te uniek
Uiteraard, als een eckte edelvrouwe bediend eisen te worden etc.quote:
waar zie je datquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg ik niet, er zijn maar iets van 500 mensen met deze achternaam, dus dat is me te uniek
Neujquote:
Ik kan prima klappen ja, daar heb ik jouw hulp niet bij nodigquote:
Doe niet zo stoerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan prima klappen ja, daar heb ik jouw hulp niet bij nodig
sorry dat ik je teleurstelquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar zonder meerdere paspoorten kan ik je niet serieus nemen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Minder dan 20 in Nederland met mijn achternaam.
Mijn voornaam ligt eraan onder welke spelling ie erin staatquote:Op zondag 9 maart 2014 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
484 hier. En van mijn voornaam 3325, en langzaam uitstervende. Tevens typisch Nederlandse naam.
Ik heb wel eens gegoogled enzo, maar ik ben er vrij zeker van dat ik de ene ben met de combinatie voornaam achternaam
Toen ik geboren was 80 mensen met mijn voornaam nu 220quote:Op zondag 9 maart 2014 17:55 schreef essnhills het volgende:
In mijn geboortejaar waren er maar 37 mensen die mijn voornaam kregen. Daarna ging het hard achteruit.
Bij de laatste jaren staat er: 7 geboortes in de laatste 5 jaar
Mijn voornaam wordt dus steeds minder gebruikt. Hoogtepunt was 1965 met 129 geboortesquote:Op zondag 9 maart 2014 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik geboren was 80 mensen met mijn voornaam nu 220
Ben je al zo oudquote:Op zondag 9 maart 2014 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn voornaam wordt dus steeds minder gebruikt. Hoogtepunt was 1965 met 129 geboortes
Overigens heet maar 0.0440% van alle mensen in Nederland hetzelfde als ikEn dat gaat dus minder worden
Nee, jij kan gewoon niet lezenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |