Dat laatste geloof ik niets van. Als ik factor 50 gebruik kan ik niet bijv zomaar 2 uur in de zon zittenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt grofweg vier huidtypes, ik heb huidtype 1 (verrassend) en er is een grove formule voor hoelang je onbeschermd in de zon kan zitten.
Voor mij geldt 67 minuten gedeeld door de zonkracht.
Dus nu kan ik ongeveer een half uur onbeschermd in de zon zitten![]()
Met eventuele zonnebrandcrème kun je dat cijfer dan weer vermenigvuldigen met de factor van je zonnebrandcrème
Nee kloptquote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niets van. Als ik factor 50 gebruik kan ik niet bijv zomaar 2 uur in de zon zitten
Power Pack is het origineel. Dit is aangepast.quote:
Ik trek mijn broek dan maar weer aan.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Power Pack is het origineel. Dit is aangepast.
Weetniet wie het aanpast.
Samequote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee kloptIk moet me zomers ook minstens ieder uur goed insmeren, eigenlijk nog eerder, en dan verbrand ik nog steeds
I understandquote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
Maar dat is grofweg de 'theorie' erachter.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niets van. Als ik factor 50 gebruik kan ik niet bijv zomaar 2 uur in de zon zitten
Maar als het goed is, kan ik nu nog onbeschermd in de zon zitten.quote:
In schotland of all placesquote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben de afgelopen 10 jaar 1 keer verbrand. En dat was in Schotland
Na 8 uur buiten op de berg en in het moeras te hebben gelopen.
Ik verbrand al binnen een half uur, zelfs als ik me insmeer met SPF 20 bijvoorbeeld. Maar goed, ik gebruik standaard 50+quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben de afgelopen 10 jaar 1 keer verbrand. En dat was in Schotland
Na 8 uur buiten op de berg en in het moeras te hebben gelopen.
Fingers crossedquote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als het goed is, kan ik nu nog onbeschermd in de zon zitten.
Hoop ik dan
Hoiquote:
Doeiquote:
Anders merk ik het over een paar uurtjes vast welquote:
Geniet er maar van danquote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders merk ik het over een paar uurtjes vast wel![]()
Maar moet haast wel, aangezien volgens het RIVM de zonkracht al onder de 1 is gezakt. http://www.rivm.nl/Onderwerpen/U/UV_ozonlaag_en_klimaat/Zonkracht
Doe ik ookquote:
En dan zeggen ze wat over mijn eetskillsquote:Op zondag 9 maart 2014 16:33 schreef Stuart het volgende:
Straks maar even blinner halen
Breakfast, lunch and dinner
Ik vond het ook bizar.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
In schotland of all places
Ik kan vanaf mei zo ongeveer niet eens onbeschermd boodschappen doendan verbrand ik al
Haha. Niet zonresistent zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verbrand al binnen een half uur, zelfs als ik me insmeer met SPF 20 bijvoorbeeld. Maar goed, ik gebruik standaard 50+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |