Ik ben nog nooit in London geweestquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
oh mijn moeder wil naar londen in mei
maar daar ben ik nu al zo vaak geweest
Dan ga je niet, ondankbaar krengquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
oh mijn moeder wil naar londen in mei
maar daar ben ik nu al zo vaak geweest
Hoezo dan?quote:
mensen die te weinig kleren dragen kan ik niet serieus nemen namelijkquote:
lekker man maar daar draag ik gewoon zwembroekquote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arghhhh, de sauna lijkt me verschrikkelijk
Heerlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arghhhh, de sauna lijkt me verschrikkelijk
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man maar daar draag ik gewoon zwembroek
#yolo
Oh.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die te weinig kleren dragen kan ik niet serieus nemen namelijk
Te warm lijkt mequote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk
mits je de goede uitzoekt natuurlijk.
Tuli sauna
Infraroodsauna
Zoutsteensauna
Die verdienen een nekschotquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die naakt rondlopen kan ik ook niet serieus nemen
Ik kan mensen mét kleding in de sauna niet serieus nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die naakt rondlopen kan ik ook niet serieus nemen
Dus je wilt sex in de sauna?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mensen mét kleding in de sauna niet serieus nemen.
ik draag nu beckham boxerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.
Gelukkig kan ik bij gebrek aan schoon broekwaar gewoon een jurkje aantrekken en indien nodig een panty
Infrarood is maar iets van 60 graden ofzo, zoutsteen is ook lang niet zo heet en tuli is met een echt haardvuur middenin. Hele andere temperaturen dan die dingen van 90/95 gradenquote:
Ik ga liever gewoon doodquote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Infrarood is maar iets van 60 graden ofzo, zoutsteen is ook lang niet zo heet en tuli is met een echt haardvuur middenin. Hele andere temperaturen dan die dingen van 90/95 gradenDie kan ik ook niet zo lang hebben
Intieme contacten zijn strikt verboden in de sauna's waar ik komquote:
nietquote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mensen mét kleding in de sauna niet serieus nemen.
En terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Intieme contacten zijn strikt verboden in de sauna's waar ik kom
Ga dan niet naar de saunaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef de walgelijke lichamen van anderen niet ontkleed te zien![]()
Nee, sauna hoor je niet met kleding te doen, ga dan gewoon nietquote:
bepaal ik zelf welquote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, sauna hoor je niet met kleding te doen, ga dan gewoon niet
Iedereen wil mij graag tegen het lijf lopen. Iedereenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel leuk hoor
[..]
Ik loop jou liever niet tegen het lijf
als je begrijpt wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |