Wauw, heb je daar ook al connecties?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef Stuart het volgende:
Ik zal iemand uit de onderwereld op je huisbaas afsturen
Stenen tijdperk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer![]()
Hele fijne kledingstukken moet je sowieso niet ind e wasmachine doen maar met de hand. En dat is het makkelijkst in een wasemmer![]()
En dat kun je met het juiste wasmiddel en de juiste watertemperatuur gewoon prima schoonkrijgen hoor als je weet wat je doet
Obviouslyquote:Op zondag 9 maart 2014 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw, heb je daar ook al connecties?
ik was afgeleid en las duisterquote:
Knapquote:
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitslandquote:Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet direct tho
gaan 2 generaties overheen maar toch
achternaam blijft duits
Ik zie heul geen maan nuquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben ook heel duister
de maan voedt mij zijn krachten muwahahahahah
Bij mij lekker nietquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitsland
paar 100 kom je in Indonesië terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |