Dan vraag ik Mark of hij jou ongewenst wil verklarenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:31 schreef Stuart het volgende:
Ik zal Cameron vragen je ongewenst te verklaren
Ik ben inmiddels al door het raam jaquote:
Primaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan vraag ik Mark of hij jou ongewenst wil verklaren
Inbreeksterquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al door het raam ja
daarom gewoon dubbel paspoort je weetzquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan vraag ik Mark of hij jou ongewenst wil verklaren
Maar waarschijnlijk heb je wel een paar standaard knoppen. Eentje met dingen als 'witte was' 'bonte was' 'fijne was' 'wolwas' etc.. en een ander misschien met 'kort programma' 'standaard programma' 'lang programma' of zo iets fancies.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ik vind er toch vrij veel knopjes op zitten
Ik heb een huisje in polen en daar heet ik andersquote:Op zondag 9 maart 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom gewoon dubbel paspoort je weetz
Oh is dat het.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent vrouw. Jullie zijn gemaakt voor dat soort apparatuur
ben je ook poolquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een huisje in polen en daar heet ik anders
Pjotrquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een huisje in polen en daar heet ik anders
Jij wast je kleren nooitquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat het.
Maar ik heb niet eens een wasmachine
Huisgenootje had haar deur op slot gedaan dus we kunnen nu alleen via mijn raam het balkon opquote:
Hahahaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huisgenootje had haar deur op slot gedaan dus we kunnen nu alleen via mijn raam het balkon op
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ach, dit heeft ook wel weer watquote:Op zondag 9 maart 2014 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Zou die stinkhoer wel straffen trouwens vaar haar daad![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
JawelGewoon mee naar hotel mama in het weekend
Wordt eens zelfstandig meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Tyf haar van het balkon af voor strafquote:
Geen ruimte voor een wasmachine en een niet meewerkende huisbaasquote:
Dat is wel balen danquote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ruimte voor een wasmachine en een niet meewerkende huisbaas
Hoezo dat nou weerquote:
Wauw, heb je daar ook al connecties?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef Stuart het volgende:
Ik zal iemand uit de onderwereld op je huisbaas afsturen
Stenen tijdperk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer![]()
Hele fijne kledingstukken moet je sowieso niet ind e wasmachine doen maar met de hand. En dat is het makkelijkst in een wasemmer![]()
En dat kun je met het juiste wasmiddel en de juiste watertemperatuur gewoon prima schoonkrijgen hoor als je weet wat je doet
Obviouslyquote:Op zondag 9 maart 2014 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw, heb je daar ook al connecties?
ik was afgeleid en las duisterquote:
Knapquote:
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitslandquote:Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet direct tho
gaan 2 generaties overheen maar toch
achternaam blijft duits
Ik zie heul geen maan nuquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben ook heel duister
de maan voedt mij zijn krachten muwahahahahah
Bij mij lekker nietquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitsland
paar 100 kom je in Indonesië terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je bij mij een paar 100 jaar terug gaat kom je ook uit in het huidige Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |