quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen FOK!kers op FB die ik niet gemeet heb
Ik weet niet of ik deze avond mij nog goed kan voelen, ik trek mij terug in mijn zolderkamer en liefdesliedjes luisteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan erger. LB was n van de weinige FOK!kers die ik op FB had en ze heeft mij volledig terecht maar desondanks bruut eraf gegooid.
Gelijk heb je.
Valt mee.quote:
Ik 2 geloof ik. Toto en Crack.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij was ik de eerste of niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee.
Al is Tjacka er wel bijgekomen. Ik kon hem niet langer negeren na onze toevallige meet.
En terechtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Exclusief VBL zit dat er dik in. Al zijn dat er ook maar 3 en heb ze ook daadwerkelijk ontmoet in het stadion.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de eerste of niet?![]()
Okequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee.
Al is Tjacka er wel bijgekomen. Ik kon hem niet langer negeren na onze toevallige meet.
heb je typisch wel eens ontmoet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Exclusief VBL zit dat er dik in. Al zijn dat er ook maar 3 en heb ze ook daadwerkelijk ontmoet in het stadion.
Toto heeft echt veel FOK!kers op FBquote:
Nee en ook niet op FB.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je typisch wel eens ontmoet?
Snow danquote:
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
LB was n van de weinige FOK!kers die ik op FB had en ze heeft mij volledig terecht maar desondanks bruut eraf gegooid.
Ik heb zelfs maar heel weinig Nederlanders op FBquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij zijn de helft van de mensen die ik op Facebook heb FOK!kers.
quote:
Nog steeds liefdesverdrietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tik m aan
[..]
We weten nu wel dat je gedumpt bent zeikwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |