Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja weet niet he?
Volgende meet wel
Ik probeer soms de schijn op te houden ietwat volwassen te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zag je edits wel.
Dat is ook altijd gezellig alhoewel ik eigenlijk problemen krijg wanneer ik drink. Waarom geen Slayer roepen?
Ik doe het ook, kerk tegenover mij gaat genieten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer soms de schijn op te houden ietwat volwassen te zijn.
Nee grapje. Ik ga Slayer voor je roepen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik er een had, had je die gekregen.
Wat?quote:
HEB JE EINDELIJK NETFLIX?quote:
'LB heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd'quote:
Ja, was per ongelukquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'LB heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd'
Staat er op je pagina 'vriend toevoegen'
Ik ga nu huilen in een hoekje, valse hoop
Eerste 3 afleveringen gekeken en daarna niet meer. Weet eigenlijk niet waarom want vond het wel vermakelijk.quote:
quote:
Kan erger. LB was één van de weinige FOK!kers die ik op FB had en ze heeft mij volledig terecht maar desondanks bruut eraf gegooid.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'LB heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd'
Staat er op je pagina 'vriend toevoegen'
Ik ga nu huilen in een hoekje, valse hoop
Nu heb je er veel meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan erger. LB was één van de weinige FOK!kers die ik op FB had en ze heeft mij volledig terecht maar desondanks bruut eraf gegooid.
Gelijk heb je.
Hoiquote:
Ja, ik kan hier inloggen op die van mijn vaderquote:
Ik vind het een erg leuke seriequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste 3 afleveringen gekeken en daarna niet meer. Weet eigenlijk niet waarom want vond het wel vermakelijk.
Told you soquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier inloggen op die van mijn vader
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn haar zit stom
lijk net yung hitler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |