Ik hoop eigenlijk dat hij een fysieke knuffel bedoelt.quote:
Oh, dat mag ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij een fysieke knuffel bedoelt.
Hoe danquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wtfje moest dr gewoon djoeken vriend
KS lijkt mij iemand die fijn knuffelt. Helaas niet geprobeerd vorige week donderdagquote:
toen ze je achterna liepquote:
Zondequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KS lijkt mij iemand die fijn knuffelt. Helaas niet geprobeerd vorige week donderdag![]()
Ik denk dat ik straks maar eens een bandshirtje aantrekquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KS lijkt mij iemand die fijn knuffelt. Helaas niet geprobeerd vorige week donderdag![]()
Knuffelstokjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hommo.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
HA MIJN KNUFFEL IS MOOIERquote:
Hmm, ik heb vandaag gewoon een trui aangedaan ondanks het warmere weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks maar eens een bandshirtje aantrek
Burzum welteverstaan.
Als ik er een had, had je die gekregen.quote:
Veel ervaring he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw, KS gaf mij een echte mannelijke knuffel.quote:
Wanneer ben ik aan de beurt?quote:
Ah. Best rebels wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hmm, ik heb vandaag gewoon een trui aangedaan ondanks het warmere weer.
Gezellig, welke bands?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Best rebels wel.
Maar ik ga straks tussen wat langharig tuig staan en bandjes kijken
https://www.facebook.com/(...)363445/?notif_t=likequote:
Geen idee wat ik hierbij moet denkenquote:Aanstekelijke metal, zonder pretenties. Pop, maar dan metal.
Watquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)363445/?notif_t=like
Geen idee eigenlijk. Merk ik straks wel.
[..]
Geen idee wat ik hierbij moet denken![]()
quote:
Klinkt nog wel leuk dan, maar eigenlijk ga ik gewoon bier drinken en proberen geen Slayer te roepen.quote:Scarlet Stories
Scarlet Stories combineert sfeervolle, melancholische muziek met invloeden vanuit de progressieve- en metalscene en laat zich inspireren door acts als Opeth, Anathema, filmmuziek, sprookjes en horrorverhalen.
Schilderachtige melodieen omgeven door sfeervolle akkoorden creeeren duistere verhalen en nemen je mee naar bijzondere en angstaanjagende werelden en karakters. Verhalen over oorlog, liefde, haat, leven en dood, verweven met fictie om zo juist de kern te raken,
Ik zag je edits wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Klinkt nog wel leuk dan, maar eigenlijk ga ik gewoon bier drinken en proberen geen Slayer te roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |