Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja weet niet he?
Volgende meet wel
Ik probeer soms de schijn op te houden ietwat volwassen te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zag je edits wel.
Dat is ook altijd gezellig alhoewel ik eigenlijk problemen krijg wanneer ik drink. Waarom geen Slayer roepen?
Ik doe het ook, kerk tegenover mij gaat genieten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer soms de schijn op te houden ietwat volwassen te zijn.
Nee grapje. Ik ga Slayer voor je roepen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik er een had, had je die gekregen.
Wat?quote:
HEB JE EINDELIJK NETFLIX?quote:
'LB heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd'quote:
Ja, was per ongelukquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'LB heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd'
Staat er op je pagina 'vriend toevoegen'
Ik ga nu huilen in een hoekje, valse hoop
Eerste 3 afleveringen gekeken en daarna niet meer. Weet eigenlijk niet waarom want vond het wel vermakelijk.quote:
quote:
Kan erger. LB was één van de weinige FOK!kers die ik op FB had en ze heeft mij volledig terecht maar desondanks bruut eraf gegooid.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'LB heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd'
Staat er op je pagina 'vriend toevoegen'
Ik ga nu huilen in een hoekje, valse hoop
Nu heb je er veel meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan erger. LB was één van de weinige FOK!kers die ik op FB had en ze heeft mij volledig terecht maar desondanks bruut eraf gegooid.
Gelijk heb je.
Hoiquote:
Ja, ik kan hier inloggen op die van mijn vaderquote:
Ik vind het een erg leuke seriequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste 3 afleveringen gekeken en daarna niet meer. Weet eigenlijk niet waarom want vond het wel vermakelijk.
Told you soquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier inloggen op die van mijn vader
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn haar zit stom
lijk net yung hitler
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen FOK!kers op FB die ik niet gemeet heb
Ik weet niet of ik deze avond mij nog goed kan voelen, ik trek mij terug in mijn zolderkamer en liefdesliedjes luisteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan erger. LB was één van de weinige FOK!kers die ik op FB had en ze heeft mij volledig terecht maar desondanks bruut eraf gegooid.
Gelijk heb je.
Valt mee.quote:
Ik 2 geloof ik. Toto en Crack.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij was ik de eerste of niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee.
Al is Tjacka er wel bijgekomen. Ik kon hem niet langer negeren na onze toevallige meet.
En terechtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Exclusief VBL zit dat er dik in. Al zijn dat er ook maar 3 en heb ze ook daadwerkelijk ontmoet in het stadion.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de eerste of niet?![]()
Okequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee.
Al is Tjacka er wel bijgekomen. Ik kon hem niet langer negeren na onze toevallige meet.
heb je typisch wel eens ontmoet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Exclusief VBL zit dat er dik in. Al zijn dat er ook maar 3 en heb ze ook daadwerkelijk ontmoet in het stadion.
Toto heeft echt veel FOK!kers op FBquote:
Nee en ook niet op FB.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je typisch wel eens ontmoet?
Snow danquote:
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
LB was één van de weinige FOK!kers die ik op FB had en ze heeft mij volledig terecht maar desondanks bruut eraf gegooid.
Ik heb zelfs maar heel weinig Nederlanders op FBquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij zijn de helft van de mensen die ik op Facebook heb FOK!kers.
quote:
Nog steeds liefdesverdrietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tik m aan
[..]
We weten nu wel dat je gedumpt bent zeikwijf
Komt goed. Je hebt Heppie nu in je levenquote:
Gewoon streven naar precies 100 FB-friends. Dat doe ik ook. Bij elke nieuwe friend verwijder ik er ook éénquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij zijn de helft van de mensen die ik op Facebook heb FOK!kers.
wejo badschaapquote:
Dan moet ik er alsnog 33.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Je hebt Heppie nu in je leven
[..]
Gewoon streven naar precies 100 FB-friends. Dat doe ik ook. Bij elke nieuwe friend verwijder ik er ook één
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon streven naar precies 100 FB-friends. Dat doe ik ook. Bij elke nieuwe friend verwijder ik er ook één
truequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werd een grote bron van ergernis voor me.
denk dat die hard2get speeltquote:
maar jij bent dikkigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ach ze is in iedergeval in staat om een partner te krijgen in tegenstelling tot jou
WP is enkel gespierd.quote:
Heppy is altijd Happy.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I'm only happy when I'm on the run, I break a million hearts just for fun
Ik kreeg timeline updates van mensen van 17 die zich zorgen maken dat hun kind van 2 autisme heeftquote:
Je hebt mijn nummer, vergeet niet te SMSen dat je veilig bent aangekomen! Weet niet wat ik zou moeten doen wanneer jij niet meer in mijn leven bent...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat nou autisme, gewoon schitterend en het ruimt goed op
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga mijn Burzum bandshirt aantrekken en er langzaamaan vandoor. Ik mis je nu al.
zorgbehoevende 13 jarige tokkies zijn ook niet moeilijk te krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En zelfs wp kan nog een relatie krijgen. Je punt?
Gaat es even heen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
zorgbehoevende 13 jarige tokkies zijn ook niet moeilijk te krijgen
Doe dan 101, palindroom jeweet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat nou autisme, gewoon schitterend en het ruimt goed op
Komt goed. Zal een selfie sturen bij aankomst.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer, vergeet niet te SMSen dat je veilig bent aangekomen! Weet niet wat ik zou moeten doen wanneer jij niet meer in mijn leven bent...
Heb je het nou over Monique?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je moederquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zonde. Ik ben vrij selectief met FB waardoor het wel leuk blijft imhoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werd een grote bron van ergernis voor me.
watquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg timeline updates van mensen van 17 die zich zorgen maken dat hun kind van 2 autisme heeft
Moeders die roken achter de kinderwagenquote:
Mensen die niet rokenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeders die roken achter de kinderwagen
RTquote:
Ik wil met jou eens puffen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |