Komt goed. Je hebt Heppie nu in je levenquote:
Gewoon streven naar precies 100 FB-friends. Dat doe ik ook. Bij elke nieuwe friend verwijder ik er ook éénquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij zijn de helft van de mensen die ik op Facebook heb FOK!kers.
wejo badschaapquote:
Dan moet ik er alsnog 33.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Je hebt Heppie nu in je leven
[..]
Gewoon streven naar precies 100 FB-friends. Dat doe ik ook. Bij elke nieuwe friend verwijder ik er ook één
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon streven naar precies 100 FB-friends. Dat doe ik ook. Bij elke nieuwe friend verwijder ik er ook één
truequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werd een grote bron van ergernis voor me.
denk dat die hard2get speeltquote:
maar jij bent dikkigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ach ze is in iedergeval in staat om een partner te krijgen in tegenstelling tot jou
WP is enkel gespierd.quote:
Heppy is altijd Happy.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I'm only happy when I'm on the run, I break a million hearts just for fun
Ik kreeg timeline updates van mensen van 17 die zich zorgen maken dat hun kind van 2 autisme heeftquote:
Je hebt mijn nummer, vergeet niet te SMSen dat je veilig bent aangekomen! Weet niet wat ik zou moeten doen wanneer jij niet meer in mijn leven bent...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat nou autisme, gewoon schitterend en het ruimt goed op
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga mijn Burzum bandshirt aantrekken en er langzaamaan vandoor. Ik mis je nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |