zorgbehoevende 13 jarige tokkies zijn ook niet moeilijk te krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En zelfs wp kan nog een relatie krijgen. Je punt?
Gaat es even heen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
zorgbehoevende 13 jarige tokkies zijn ook niet moeilijk te krijgen
Doe dan 101, palindroom jeweet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat nou autisme, gewoon schitterend en het ruimt goed op
Komt goed. Zal een selfie sturen bij aankomst.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer, vergeet niet te SMSen dat je veilig bent aangekomen! Weet niet wat ik zou moeten doen wanneer jij niet meer in mijn leven bent...
Heb je het nou over Monique?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je moederquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zonde. Ik ben vrij selectief met FB waardoor het wel leuk blijft imhoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werd een grote bron van ergernis voor me.
watquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg timeline updates van mensen van 17 die zich zorgen maken dat hun kind van 2 autisme heeft
Moeders die roken achter de kinderwagenquote:
Mensen die niet rokenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeders die roken achter de kinderwagen
RTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |