Toen het nog niet van eBay was vond ik het beterquote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word agressief van paypal wat een pauper bedrijf
Mijn achternaam komt direct van een Hertogdom (uit de 11e & 12e eeuw) het stadje bestaat nog steeds. Zou er eigenlijk eens heen moeten.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paar 100 kom je in Indonesië terecht
Wat is je achternaamquote:Op zondag 9 maart 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt direct van een Hertogdom (uit de 11e & 12e eeuw) het stadje bestaat nog steeds. Zou er eigenlijk eens heen moeten.
En je troon claimenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt direct van een Hertogdom (uit de 11e & 12e eeuw) het stadje bestaat nog steeds. Zou er eigenlijk eens heen moeten.
vet hequote:
Ik ben een vrouw en heb daarom altijd gelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 17:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft 27 jaar levenservaring en heeft om die reden ALTIJD gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
i
[..]
Ik ben een vrouw en heb daarom altijd gelijkVrouwen zeuren vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
maar zonder meerdere paspoorten kan ik je niet serieus nemen.quote:
Zeg ik niet, er zijn maar iets van 500 mensen met deze achternaam, dus dat is me te uniekquote:
VERTEL NUquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg ik niet, er zijn maar iets van 500 mensen met deze achternaam, dus dat is me te uniek
Uiteraard, als een eckte edelvrouwe bediend eisen te worden etc.quote:
waar zie je datquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg ik niet, er zijn maar iets van 500 mensen met deze achternaam, dus dat is me te uniek
Neujquote:
Ik kan prima klappen ja, daar heb ik jouw hulp niet bij nodigquote:
Doe niet zo stoerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan prima klappen ja, daar heb ik jouw hulp niet bij nodig
sorry dat ik je teleurstelquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar zonder meerdere paspoorten kan ik je niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |