quote:
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Peter op 15-03-2015 00:56:19 ]Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja je zou bijna zeggen: had sommige liedjes een jaar opgespaardquote:Op zondag 9 maart 2014 11:16 schreef TheArt het volgende:
Er zitten gewoon 4 nummers bij die op het ESF zo in de top-10 zouden eindigen, bizar
Ik vond met name Tooji ook wel een prima inzending... Haba Haba was catchy maar erg beroerd uitgevoerdquote:Op zondag 9 maart 2014 11:27 schreef Fred_B het volgende:
En dan te bedenken dat ze nog vrij recent bagger als Stella Mwangi en de ook al niet zo succesvolle Tooji hebben ingestuurd
Qua presentatie vind ik het live niet zo heel overtuigend, kan veel beter. Maar het blijft een goed lied natuurlijk. High Hopes van Linnea Dale vind ik ook erg goed, dus als een van de twee het wordt ben ik tevreden.quote:
Hmmmm, ik heb hier nog niet echt het gevoel dat ik naar de komende winnaar van het ESF aan het kijken ben.quote:
Bedankt voor de link, ik vind dit eerste lied van El Cuero al beter dan verwachtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:07 schreef Perico het volgende:
Bekijk de show nu live hier op de officiele Noorse TV (als het mag om een link te delen):
http://www.nrk.no/mgp/
Dat gevoel had ik ook een beetje, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind het zelfs een beetje saai..quote:Op zondag 16 maart 2014 11:10 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik vind het zo'n typisch zo'n winnaarsliedje van een talentenjachtwinnaar. Ik voel er niets bij, daarbij vind ik het ook nog eens matig gezongen.
Wat zeg jij?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook een beetje, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind het zelfs een beetje saai..
Ik denk dat ze het uiteindelijk wel voor elkaar krijgen het zo te presenteren dat hij niet al te gestresst overkomt. Het probleem is meer dat Armeni in dezelfde vijver naar stemmen vist.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:23 schreef Greys het volgende:
Ik hoop ook echt dat het hoog eindigt.
En vooral dat hij als nogal onbekende artiest (toch?ik vond verder niets van hem op YouTube een week of twee geleden iig) die druk en dat grote podium aankan...
Hm, denk je ja? Ik vind dit z'n ander nummer dan dat van Armeni...quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het uiteindelijk wel voor elkaar krijgen het zo te presenteren dat hij niet al te gestresst overkomt. Het probleem is meer dat Armeni in dezelfde vijver naar stemmen vist.
Wat liefquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Het favoriete ESF-lied van dit jaar van Carl is Calm After The Storm
Die term alleen al.quote:
Mooi zeg!quote:
Inderdaad, het zou na Lordi de meest atypische winnaar in de geschiedenis zijn... Het lied is zo heerlijk klein, donker, deprimerend en bloedstollend mooi. Das nou niet iets wat normaal gesproken het songfestival wintquote:Op zondag 4 mei 2014 21:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist totl geen 'classic Eurovision song'.
Integendeel![]()
Verder vind ik Zweden mr overgewaardeerd dan deze
Zulke kleine donkere deprimerend overdramatische liedjes hebben we al duizend keer gezien. Gelukkig dat dit soort clichmatige liedjes niet winnen nee.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, het zou na Lordi de meest atypische winnaar in de geschiedenis zijn... Het lied is zo heerlijk klein, donker, deprimerend en bloedstollend mooi. Das nou niet iets wat normaal gesproken het songfestival wint
Nee dat klopt, maar hij zong het gewoon niet zo heel goed. Minder dan dat hij kan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:53 schreef Greys het volgende:
Het viel toch wel mee qua 'enorme misser'?
Het was gewoon niet zo hl erg goed, maar een enorme uitglijder heb ik niet gehoord?
Dat zat er ook eigenlijk wel in, maar nu denk ik dat andere ballads/rustige nummers in alle soorten en maten er overheen gaan, zoals Azerbeidzjan, UK, Nederland, Zweden, Armeni, Oostenrijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:12 schreef Greys het volgende:
Ik vond hem nu ook tegenvallen.
Zonde.
Had hem wel een top 3 gegund
Een huisgenoot van mij zei dat ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:49 schreef Max23 het volgende:
Ben ik de enige bij wie het refrein aan het koningslied doet denken
dat blijft een lekker nummerquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Pluto1975 het volgende:
Tweede jaar op een rij overigens dat Noorwegen voor mij de beste inzending heeft. 2013:
Vond hem toch echt minder dit jaar, maar deze draai ik nog vaakquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Pluto1975 het volgende:
Tweede jaar op een rij overigens dat Noorwegen voor mij de beste inzending heeft. 2013:
Meer dan prima inzending, maar ik vond het wat kil en steriel in de uitvoering live, waardoor het niet echt binnenkwam bij mequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik zat me dat vorige week nog af te vragen, dit zou moeiteloos op 3FM of Radio 2 gedraaid kunnen worden... maar het lijkt net of het wordt afgeserveerd omdat het een ESF-liedje isquote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net gehoord op radio 2. Leuk dat ze 'em nog draaien
Tsja, what's new?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat me dat vorige week nog af te vragen, dit zou moeiteloos op 3FM of Radio 2 gedraaid kunnen worden... maar het lijkt net of het wordt afgeserveerd omdat het een ESF-liedje is
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef Cyan9 het volgende:
Een top 3 lukt me nog wel.
1. Mrland & Debrah Scarlett - A Monster Like Me
2. Jenny Langlo - Next To You
3. Marie Klpbakken - Ta Meg Tilbake
Oh, ik ben het met je eens, grazz!
Ja he. Betrapte mezelf vandaag op het nurin van het refrein. Ook heaven speel ik stiekem heel vaak afquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
Marie Klpbakken begint enorm te groeien bij me, en Noors klinkt moooooi.https://play.spotify.com/album/4eGRtXiiVpr77KuLohtvqu
Serieus? Louder vooral is zo'n enorme rip off.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Monster is de grote favoriet nu.
Ikzelf geef de voorkeur aan Cinderella of Louder
Rip off van? Ik vind het gewoon een lekker nummerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Serieus? Louder vooral is zo'n enorme rip off.
Ik hoor dit er zo sterk in terug:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Rip off van? Ik vind het gewoon een lekker nummer
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
A Monster Like Me![]()
![]()
![]()
![]()
Dit moet toch winnen, kan haast niet anders
Hopelijk niet het pizza lied, dat zou dan het derde nummer worden dit jaar dat ik absoluut niet leuk vind.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:18 schreef grazz het volgende:
Vanavond kiest Noorwegen hun lied, gaan ze voor het Pizza-lied (schijnt veel media aandacht te krijgen en ook het meest gestreamde lied te zijn) of voor het prachtige A Monster Like Me?
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk niet het pizza lied, dat zou dan het derde nummer worden dit jaar dat ik absoluut niet leuk vind.
Met dit ben ik het eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:47 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Ik wil het niet leuk vinden, maar tis sooo catchy... Tussen al die rustigere en serieuze liedjes vind ik wel leuk![]()
Maar hopelijk wint A monster like me of Next to you of dat Noorse nummer.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Jazeker, ik hoop ook dat dat pizzalied gaat winnen! Zoo leuk!![]()
Ik kan het helaas niet volgen, maar houd dit wel in de gaten! Let me know!
Leuk dat je ook kijkt!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu voor 't eerst even mee met zo'n voorronde.Wat klinkt dat Noors schattig.
grazz, weet jij waar die screenshots van een scorebord op de tweet-sectie rechts op slaan, van #melfest?
Dank je.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Leuk dat je ook kijkt!
Oh die screenshots zijn van de Zweedse finale. Internatioale Jury heeft daar zojuist punten gegeven. NL heeft Heroes 12p gegeven, dat is d favoriet en zal ook wel winnen.
Hmm. Daar moet ik lang over nadenken, weet ik zo ff nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Slim dat ze ook een Internationale Jury laten meebeslissen! Hadden we in een van onze voorrondes ook niet ooit zoiets gedaan?
LOL moest ook aan BZN denken. Nee gelukkig winnen ze niet, dont worryquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:56 schreef Cee het volgende:
Uhm, gaat BZN naar Wenen of gewoon naar de volgende ronde?
Cinderella was ook wel leuk geweest voor het songfestival, maar op de een of andere manier winnen dit soort liedjes de nationale voorronde nooit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:18 schreef ItaloDancer het volgende:
Hoezo Cinderella eruit stemmen. Nu ben ik voor de pizza song
Nah, doe maar A Monster Like Me.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:22 schreef grazz het volgende:
[..]
Cinderella was ook wel leuk geweest voor het songfestival, maar op de een of andere manier winnen dit soort liedjes de nationale voorronde nooit.
Pizza dan maar?
Als het aan Olso had gelegen welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:44 schreef grazz het volgende:
Prachtige inzending, stiekem wel jammer dat Pizza niet heeft gewonnen though
Ik las op Twitter bij een Nederlander die er nu zit dat ze het vanavond bij de jury rehearsal in elk geval beter dan ooit hebben gezongen, dat het bloedstollend goed wasquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:58 schreef APK het volgende:
Dit is een van mijn favoriete liedjes, maar er kan zo veel fout gaan tijdens het zingen.
Niet makkelijk.
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op woensdag 20-05-2015 om 21:36:17Norway landed a perfect jury rehearsals. Could top the jury vote tonight. #Eurovision #BuildingBridges #Eurovision2015 reageer retweet
twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 20-05-2015 om 21:36:35Simple, sophisticated and stunning from Norway. Both @kjetilmorland and @DebrahScarlett sounded good! #nor #eurovision reageer retweet
twitter:LivvyLepoids twitterde op woensdag 20-05-2015 om 15:58:24#Norway's @DebrahScarlett & @mrland hitting their top notes with ease in their rehearsal #Eurovision @BBCJersey http://t.co/boTeRDQgze reageer retweet
Viel wat tegen inderdaad.quote:
Tja, je moet iets om onder de aandacht te blijven zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Kennen we Tooji nog, de Noorse deelnemer uit 2012?
http://www.telegraaf.nl/f(...)sekst_in_kerk__.html
Behoorlijk uitdagende clip
Jammer dat het een stom nummer isquote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Kennen we Tooji nog, de Noorse deelnemer uit 2012?
http://www.telegraaf.nl/f(...)sekst_in_kerk__.html
Behoorlijk uitdagende clip
Yup die priester ziet er veel beter uitquote:Op maandag 8 juni 2015 18:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tja, je moet iets om onder de aandacht te blijven zullen we maar zeggen.
Ik vind z'n haar stom..
Ja ook datquote:
Ik vind het nummer stiekem eigenlijk heel misschien toch wel best leuk.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup die priester ziet er veel beter uit
[..]
Ja ook dat
Met bovenstaande quote als kanttekening, maar dat is volgens mij ook niet zo'n heel grote schande aangezien dat 3 bovengemiddeld goede inzendingen waren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef grazz het volgende:
Zit op het eerste gehoor niets tussen dat aan de vorige 3 inzendingen kan tippen.
Volledige versies: http://www.nrk.no/mgp/na-kan-du-hore-alle-mgp-latene-1.12781304quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:19 schreef Cyan9 het volgende:
Schopje!
Noorwegen doet de laatste jaren netjes mee met de andere Scandinavische landen, en laat veel kwaliteit in de nationale voorronde zien. Verschil met bijvoorbeeld Finland en IJsland is dat er ook daadwerkelijk goede keuzes worden gemaakt voor het ESC zelf, de top 10 werd de drie afgelopen jaren telkens weer gehaald.
De Noorse omroep heeft nu bekend gemaakt welke 10 acts meedoen aan het Melodi Grand Prix 2016 (niet te verwarren met de Deense voorronde). Hopelijk zit er ook dit jaar weer veel kwaliteit bij. Op instagram zijn al korte fragmenten van de nummers te beluisteren: https://www.instagram.com/nrkmgp/. De volledige versies van de nummers volgen in de komende weken.
De 10 acts zijn:
1. Agnete - Icebreaker
2. Elouiz - History
3. Freddy Kalas - Happy Rush
4. Laila Samuels - Afterglow
5. Makeda - Stand Up
6. Pegasus - Anyway
7. Stage Dolls - Into the Fire
8. Stine Hole Ulla - Traces
9. Suite 16 - Anna Lee
10. The Hungry Hearts Ft. Lisa Dillan - Laika
Op 27 februari wordt de inzending gekozen.
Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat ze echt potten (quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind eigenlijk The Hungry Hearts ook wel leuk, wijkt lekker af, maar zal wel geen kans maken.
Potten? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat ze echt potten () gaan breken.
Ja daarom, omdat het er aan alle kanten van af druiptquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat sloeg op de zingende dames dus
Nou, dit vond ik echt vreselijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef sirdanilot het volgende:
Zelfs de boyband is niet eens slecht.
Die noren kunnen ook echt alles h.
Wel heel mumford and sons.
Maar dat is geen excuus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef sirdanilot het volgende:
Is lastig zuiver te zingen met de baard nog maar net in de keel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |