Dank je.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Leuk dat je ook kijkt!
Oh die screenshots zijn van de Zweedse finale. Internatioale Jury heeft daar zojuist punten gegeven. NL heeft Heroes 12p gegeven, dat is dé favoriet en zal ook wel winnen.
Hmm. Daar moet ik lang over nadenken, weet ik zo ff nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Slim dat ze ook een Internationale Jury laten meebeslissen! Hadden we in een van onze voorrondes ook niet ooit zoiets gedaan?
LOL moest ook aan BZN denken. Nee gelukkig winnen ze niet, dont worryquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:56 schreef Cee het volgende:
Uhm, gaat BZN naar Wenen of gewoon naar de volgende ronde?
Cinderella was ook wel leuk geweest voor het songfestival, maar op de een of andere manier winnen dit soort liedjes de nationale voorronde nooit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:18 schreef ItaloDancer het volgende:
Hoezo Cinderella eruit stemmen. Nu ben ik voor de pizza song
Nah, doe maar A Monster Like Me.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:22 schreef grazz het volgende:
[..]
Cinderella was ook wel leuk geweest voor het songfestival, maar op de een of andere manier winnen dit soort liedjes de nationale voorronde nooit.
Pizza dan maar?
Als het aan Olso had gelegen welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:44 schreef grazz het volgende:
Prachtige inzending, stiekem wel jammer dat Pizza niet heeft gewonnen though
Ik las op Twitter bij een Nederlander die er nu zit dat ze het vanavond bij de jury rehearsal in elk geval beter dan ooit hebben gezongen, dat het bloedstollend goed wasquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:58 schreef APK het volgende:
Dit is een van mijn favoriete liedjes, maar er kan zo veel fout gaan tijdens het zingen.
Niet makkelijk.
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op woensdag 20-05-2015 om 21:36:17Norway landed a perfect jury rehearsals. Could top the jury vote tonight. #Eurovision #BuildingBridges #Eurovision2015 reageer retweet
twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 20-05-2015 om 21:36:35Simple, sophisticated and stunning from Norway. Both @kjetilmorland and @DebrahScarlett sounded good! #nor #eurovision reageer retweet
twitter:LivvyLepoids twitterde op woensdag 20-05-2015 om 15:58:24#Norway's @DebrahScarlett & @mørland hitting their top notes with ease in their rehearsal #Eurovision @BBCJersey http://t.co/boTeRDQgze reageer retweet
Viel wat tegen inderdaad.quote:
Tja, je moet iets om onder de aandacht te blijven zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Kennen we Tooji nog, de Noorse deelnemer uit 2012?
http://www.telegraaf.nl/f(...)sekst_in_kerk__.html
Behoorlijk uitdagende clip
Jammer dat het een stom nummer isquote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Kennen we Tooji nog, de Noorse deelnemer uit 2012?
http://www.telegraaf.nl/f(...)sekst_in_kerk__.html
Behoorlijk uitdagende clip
Yup die priester ziet er veel beter uitquote:Op maandag 8 juni 2015 18:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tja, je moet iets om onder de aandacht te blijven zullen we maar zeggen.
Ik vind z'n haar stom..
Ja ook datquote:
Ik vind het nummer stiekem eigenlijk heel misschien toch wel best leuk.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup die priester ziet er veel beter uit
[..]
Ja ook dat
Met bovenstaande quote als kanttekening, maar dat is volgens mij ook niet zo'n heel grote schande aangezien dat 3 bovengemiddeld goede inzendingen waren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef grazz het volgende:
Zit op het eerste gehoor niets tussen dat aan de vorige 3 inzendingen kan tippen.
Volledige versies: http://www.nrk.no/mgp/na-kan-du-hore-alle-mgp-latene-1.12781304quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:19 schreef Cyan9 het volgende:
Schopje!
Noorwegen doet de laatste jaren netjes mee met de andere Scandinavische landen, en laat veel kwaliteit in de nationale voorronde zien. Verschil met bijvoorbeeld Finland en IJsland is dat er ook daadwerkelijk goede keuzes worden gemaakt voor het ESC zelf, de top 10 werd de drie afgelopen jaren telkens weer gehaald.
De Noorse omroep heeft nu bekend gemaakt welke 10 acts meedoen aan het Melodi Grand Prix 2016 (niet te verwarren met de Deense voorronde). Hopelijk zit er ook dit jaar weer veel kwaliteit bij. Op instagram zijn al korte fragmenten van de nummers te beluisteren: https://www.instagram.com/nrkmgp/. De volledige versies van de nummers volgen in de komende weken.
De 10 acts zijn:
1. Agnete - Icebreaker
2. Elouiz - History
3. Freddy Kalas - Happy Rush
4. Laila Samuels - Afterglow
5. Makeda - Stand Up
6. Pegasus - Anyway
7. Stage Dolls - Into the Fire
8. Stine Hole Ulla - Traces
9. Suite 16 - Anna Lee
10. The Hungry Hearts Ft. Lisa Dillan - Laika
Op 27 februari wordt de inzending gekozen.
Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat ze echt potten (quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind eigenlijk The Hungry Hearts ook wel leuk, wijkt lekker af, maar zal wel geen kans maken.
Potten? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat ze echt potten () gaan breken.
Ja daarom, omdat het er aan alle kanten van af druiptquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat sloeg op de zingende dames dus
Nou, dit vond ik echt vreselijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef sirdanilot het volgende:
Zelfs de boyband is niet eens slecht.
Die noren kunnen ook echt alles hè.
Wel heel mumford and sons.
Maar dat is geen excuus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef sirdanilot het volgende:
Is lastig zuiver te zingen met de baard nog maar net in de keel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |