Dat gevoel had ik ook een beetje, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind het zelfs een beetje saai..quote:Op zondag 16 maart 2014 11:10 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik vind het zo'n typisch zo'n winnaarsliedje van een talentenjachtwinnaar. Ik voel er niets bij, daarbij vind ik het ook nog eens matig gezongen.
Wat zeg jij?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook een beetje, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind het zelfs een beetje saai..
Ik denk dat ze het uiteindelijk wel voor elkaar krijgen het zo te presenteren dat hij niet al te gestresst overkomt. Het probleem is meer dat Armenië in dezelfde vijver naar stemmen vist.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:23 schreef Greys het volgende:
Ik hoop ook echt dat het hoog eindigt.
En vooral dat hij als nogal onbekende artiest (toch?ik vond verder niets van hem op YouTube een week of twee geleden iig) die druk en dat grote podium aankan...
Hm, denk je ja? Ik vind dit zó'n ander nummer dan dat van Armenië...quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het uiteindelijk wel voor elkaar krijgen het zo te presenteren dat hij niet al te gestresst overkomt. Het probleem is meer dat Armenië in dezelfde vijver naar stemmen vist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |