quote:Op zondag 9 maart 2014 08:44 schreef Guard het volgende:
synchroonlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Fok!ers in een foto gespot
Ja doei.
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn verslagje van vandaag:wauw super zeg!!mooi geschreven ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 08:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Deze video is niet beschikbaar in je land"
Ga ik eens over nadenken idd, lekker dichtbij en toch een HM.. Even eerst deze enorme tegenvaller verwerken nog, ben sjaggo CRX nu..quote:Op zondag 9 maart 2014 09:03 schreef Guard het volgende:
Crx das mooi klote.. Revanche bij rondje Tilburg?
quote:Op zondag 9 maart 2014 09:00 schreef CRX_master het volgende:
*insert random vloekwoorden hier*
CPC gaat hem niet worden voor mij.. Sinds vrijdagochtend uit het niets pijn aan mijn hiel, leek gisteren,iddag ver weg te zijn.. Ik liep weer normaal en pijnvrij.. Huppelde bijna de trap op gisterenavond, had weer goede hoop voor vandaag.. Maar ik strompelde vanmorgen weer naar de toilet, is weer aardig gevoelig. Ben er aardig chagrijnig onder, hier heb ik erg lang naar uitgekeken en naartoe getraind...
Iedereen die wel gaat lopen vandaag in ieder geval een erg leuke dag gewenst, het weer is top dus geniet er van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ja, wie woont er dan ook in Stipjes en Streepjes-landquote:Op zondag 9 maart 2014 08:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Deze video is niet beschikbaar in je land"
quote:Op zondag 9 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje danVoor wie het wil lezen
.
Jaaah top! Leuk verslag en ontzettend gave ervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk ook een enorm goede prestatie, maar dat had ik al een paar keer gezegd
![]()
Wel een tof rugzakjequote:
Ik verwacht weer een mooi verslagjequote:Op zondag 9 maart 2014 09:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik lees hier allemaal excuses van mensen die straks sneller lopen dan ik, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb er zin in, al vind ik het ook een beetje spannend.
Ik bevind me niet in de Stipstreepstreek maar ben bij mijn schoonouders in Friesland.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, wie woont er dan ook in Stipjes en Streepjes-land
(wtf..ik vermoed vanwege de rechten op het muziekje. Beetje vermoeiend dat gedoe met auteursrechten de laatste tijd..)
Schrijf ik mij ook op in!quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje danVoor wie het wil lezen
.
Gaaf hoor! Wat eenwereldlocatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat op gevoel lopen is nog niet zo erg. Wat wél erg is, is dat je na afloop geen data hebt.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:31 schreef hatsaflats het volgende:
Garmin vergeten. Dat wordt op gevoel lopen
10 km op m'n dooie gemakje. Door wat blessures eind 2013 niet voor de HM kunnen trainen.quote:
Dat overkomt de besten weleens.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:31 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna nog heeeeeeerlijk in de zon gezeten en andere finishers binnen zien komen. Zo werd het toch wel een heerlijk middagje!
Nu eerst maar eens even goed rusten. Even een stapje terug om m'n knie weer te laten helen. De HM van volgende week zal ik wel niet gaan lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn verslagje van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik vind het allebei ergquote:Op zondag 9 maart 2014 09:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat op gevoel lopen is nog niet zo erg. Wat wél erg is, is dat je na afloop geen data hebt.
Hats, je mag de mijne wel lenen na de 5km?quote:Op zondag 9 maart 2014 09:31 schreef hatsaflats het volgende:
Heldinquote:Op zondag 9 maart 2014 09:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Hats, je mag de mijne wel lenen na de 5km?
Jeej! We gaan ze voelen, die vibes!quote:Op zondag 9 maart 2014 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
CPC-lopers: veel succes en plezier! Ik zal jullie vanuit Utrecht supporten in mijn CPC-shirt.
Vorig jaar was het absoluut geen pretje om langs de kant te staan (het was K-O-U-D). Volgens mij is het vandaag wel een leuk weertje om langs de kant te staan en na afloop samen met de lopers een terrasje te pakken.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeej! We gaan ze voelen, die vibes!
Van mij alvast iedereen veel succes! Denk niet dat ik jullie ga zien want ik ken alleen yuki irl en die heb ik ook al jaaaaren niet gezien![]()
Oh leuk, metro stroomt vol met lopers
Gelukkig ga ik lopen dus niet koudquote:Op zondag 9 maart 2014 10:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vorig jaar was het absoluut geen pretje om langs de kant te staan (het was K-O-U-D). Volgens mij is het vandaag wel een leuk weertje om langs de kant te staan en na afloop samen met de lopers een terrasje te pakken.
Gaat iedereen dit jaar weer voor een warme chocolademelk na afloop?
Volgens mij is het voor de supporters ook niet zo koud. Althans, als ik naar buiten kijken schijnt het zonnetje.quote:
Nee, denk het ook nietquote:Op zondag 9 maart 2014 10:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor de supporters ook niet zo koud. Althans, als ik naar buiten kijken schijnt het zonnetje.
5km; heb me een maand geleden pas in durven schrijven en toen was de 10km natuurlijk al lang vol.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
10 km op m'n dooie gemakje. Door wat blessures eind 2013 niet voor de HM kunnen trainen.
Jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op de tram naar 070. Fok gaat dan over en uit want batterij moet gespaard voor muziekjes![]()
Iedereen heel veel succes met zijn/haar afstand! Ik heb er iig veel zin in![]()
Lekker lopen! Das het belangrijkste!quote:Op zondag 9 maart 2014 10:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
5km; heb me een maand geleden pas in durven schrijven en toen was de 10km natuurlijk al lang vol.
Veel plezier en succes!
Er komt stiekem best leuke informatie uit zo'n cadansmeter.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
Kort verslag Semtex staat net iets voor mij tegen het startlint aan en erg gretig om te vertrekken. Het startschot klinkt en we worden weggeschoten. De eerste km gaat behoorlijk snel omdat fors naar beneden loopt en semtex gaat nog veel sneller en verdwijnt al snel richting horizon. Eau rouge is een erg gemene jongen je komt al vallend naar beneden en loopt echt een muur op. Deze duurt gelukkig niet al te lang. Al blijft het wel nog een behoorlijk tijdje stijgen.
Bovenaan gekomen gaat het daarna een stuk heuvelaf en redelijk steil. Start finish is vanaf dit punt alweer te zien. Snelheid is dan makkelijk te maken. Herstellen doe je dan echter een stuk minder. Daarna kwam er weer een stuk dat geleidelijk omhoog gaat en vergeleken met de andere kant van het circuit goed te behappen is. Bij start finish zie je 7of14 km lopers finishen die een stuk eerder waren gestart. Verleiderlijk als je kapot bent om zelf ook maar te finishen. Leuk mentaal om door te zetten omdat je weet dat na 1 km die muur op je te wachten staat.
Na de eerste ronde die mij toch iets tegenviel gewoon op standje redelijk vlot uitlopen verder gegaan. Pop tijd heb ik eigenlijk totaal niet gelet. Het was een leuk maar zwaar loopje, zwaarder dan de nurnburgring lauf wat ik niet had verwacht. Organisatie was redelijk goed. De tweede drankpost vond ik wat onhandig geplaatst aan het einde van het rechte stuk hoog in de bocht. Geen medaille. Het deelnemers veld was klein nog geen 700 over alle 3 de afstanden.
http://connect.garmin.com/activity/457140794
Zag het op FB langskomen inderdaad! Echt vet goed! Het was dan ook een vet goede tijd!quote:Op zondag 9 maart 2014 11:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Semtex was gewoon even de derde Dame.![]()
Echt? Ik dacht de vierde? Ik vind het moeilijk te zien met die dames die stiekem heren zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 11:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Semtex was gewoon even de derde Dame.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |